خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

۵تایی...

۱-من اگه ۲ هفته پشت سر هم مسمومیت هوایی،یا زمینی یا غذایی نگرفتم اون وقت کل وبلاگستان فارسی رو شیرینی میدم!!!

خونه ی ما (یعنی خونه ی پدری من) یکی از سخت گیرانه ترین قوانین بهداشتی دنیا رو داره که دکتر میگه دقیقا به خاطر همونه! میگه یه چند بار برو کثیف ترین جای شهر غذا بخور بدنت عادت کنه!!!!! فکر کنید مثلا من دی روز فقط یه کف دست نان خوردم با یه دونه سیب زمینی داخل غذا ! باز مسموم شدم! یعنی کل علایم مسمومیت رو دارم این جور موقع ها...از در خونه هم بیرون نرفتم اصلا که بگم تو هوا بوده ویروسش!


دیگه دل و روده نمونده برام!! هفته ای ۲روز فیکس به خاطر مسمومیت سرکار نمیرم!



.

.

.

.

.

۲-به شدت مطالعه ی کتاب شفای زندگی لوییز هی رو به شما پیشنهاد می کنم....حتی اگه مثل من قبلا بارها سر سری خونده باشید.اثرگذاریش به مراتب از کتاب فلورانس اسکاول شین بهتره.یعنی تکمله ی اونه در واقع...

.

.

.

.

.

۳-یه مطلب می خواستم تو وبلاگ زن روز بگذارم بعد فکر کردم چون مشکل عمومی و همه گیر هستش این جا بگذارم تا همه استفاده کنند:



اگه به هر دلیلی(داخلی-موروثی-محیطی و یا...) ریزش مو دارید،من قویا و شدیدا به شما شامپوی ضد ریزش «ساینس» رو پیشنهاد می کنم.کلا ساینس یه برند فرانسویه و من هم الان چون نیمه جون افتادم کف زمین و دارم تایپ می کنم نمی تونم برم اسپلش رو در بیارم ...

این شامپو واقعا معجزه می کنه به طوری که با یک بار استفاده اثراتش کاملا محسوسه!

من شیراز و تهران رو خودم دیدم و از هر دو جا خریدم و می دونم که این شامپو هست ولی مشهد نبود.هرچقدر گشتم نبود.قیمتش هم ۲۶ هزارتومان هست گمونم...


من چون خودم به شخصه امتحانش کردم و خیی از اطزافیانم هم،خواستم تا این تجربه ی خوب رو با شما شریک شم....

.

.

.

.

.

۴-ماه رمضون داره میاد...من آدم مذهبی نیستم...یعنی برای خودم یه سری اعتقاداتی دارم بر مبنای تفکر و تعقل و تحقیق، و به اونا پای بندم...اما ماه رمضون رو هر چند دیگه زیاد درش خلوصی نمی بینم  دوست دارم...

لحظه های افطار برای من یعنی ربنای استاد شجریان! یعنی از ته ته ته دل خدا رو،خدای بخشنده ی مهربان و عاشق و دوست داشتنی رو صدا کردن و بهش نزدیک شدن...


.

.

و البته از بُعد زمینی اش هم ماه رمضان یعنی زولبیا و بامیه!!!!!!! :))

.

.

.

.

.

.








یه نگاه هم به ساعت انتشار این پست بندازید بد نیست!!









پ.ن:



دانلود ربنای استاد شجریان



امروز ۲۸ مرداده. دکتر مصدق عزیز،نامت همواره به نکویی بر زبان ها جاریست...


نظرات 28 + ارسال نظر
بیتا چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ق.ظ

با اون کتاب لوییز هی شدیدا موافقم خیلی دوستش دارم

آره عالیه

najma چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ق.ظ

راستی نهال، مهم ترین مساله اینه که ماجرای شوهر یابی اون دختر عزیزززززززززززز چی شد؟!

هیچ خواستگاری تو اون سایت براش پیدا نمیشه یا اگه میشه و من به جای اون جواب نامه شون رو میدم میرم دیگه پشت سرشون رو هم نگاه نمی کنند!!!!

north چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام نهال جان چون کا منتای اون دوتا وتلاگ دیر جواب می دی سوالمو اینجا می پرسم نهال یه کرمی می زدی واسه ترک پوستی اسمش ویتامین ای بود؟ چه مارکی؟ فایده داشت؟ مرسی

کامل می نویسم تو اون وبلاگ همین هفته

yalda چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ

to ro khoda ya espelesho bnevis ya aksesho bezar,manam kheili rizeshe moo daram,dastet dard nakone khanoomi ba in matalebe khobet,omidvaram harcho zoodtar behtar beshi.
payndeh bashi

عکس و سایتش رو می گذارم برات گل دختر....

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ق.ظ

http://www.drugstore.com/qxp141262_333181_sespider/earth_science/shampoo_for_sensitive_hair_and_scalp_fragrance_free.htm

bebein man ino peyda karda mishe begi jabash hmine,mishe ye kas az shampoo khodet bendazi,albate in earth science hast,baraye shoma ham hamintoore?
sharmandeh miporsam,dige kachal nasham khobe,age vaghgan bmishe lotf kon aksesho bezar

از کچلی درت میارم هم با این شامپو هم با یه سری ساپلیمنت

غزلک چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ http://yeghazalak.blogspot.com

دکترت کاملا درست گفته.باید یه سری غذای کثیف بخوری بدنت به میکروب عادت کنه.

آره بازم حالم بده امروز دیگه رمق تو بدنم نیست...

آقای رگبار چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.ragbarha.blogfa.com

این شفای زندگی در چه رابطه ای هست؟‌
از ربنا ممنونم . گویا صداسیما قصد نداره این ماه رمضان ازش استفاده کنه .

با این کتاب می تونی یه کنکاش درونی درست و حسابی کنی و وجودت رو از هر چیزی که به ضررت تموم میشه پاک کنی...
بیشتر توضیح میدم

سلام چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام گل دختر
خدا بد نده - میگم عکس این ویروسه را نداری بدی ؟ بدید جسدش رو تحویل بگیرید (چشمک)
ویروس نهال خانم رو می طلبیم - نبود ؟ (لوتی با سبیل زیاد)(چشمک)
ان شالله زودتر خوب بشید
در مورد مطلب دو ... آدم باید خودش بخواد ... اول خود آدم ...
۳- خدا را شکر مشکل مو نداریم
۴-زولبا بامیه را عشقه ... (آب از دهان بسی جاری ی ی ی ی )
۵-لعنت به همشون
۶-زودتر بخوابید کمتر مریض می شوید (چشمک)البته من که اهلش نیستم ... یعنی نمیشه
۷-پریزن بریک خیلی قشنگه ها
۸- دعاتون می کنم
۹-شب به خیر گل دختر(گل)(بای)(چشمک)

سلام

وای بد کوفتیه!!
می گم ۲۴ داره تموم میشه...لاست هم که تموم شد فعلا

پس پریزن برک رو توصیه می کنی؟؟

yalda چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ

che nazo mraboon,lahnet kheili jazabe khanoomiya.shayd baraye hamine ke esme webloget mano jazb kard emroozam in 3mah arshiveto khondam,
azizam montazere oon site va esme shampoo hastam.,
payandeh bashi

فدای تو

بووووووووووووووس خیلی زیاد...
تا ذچند ساعت دیگه مفصل تو اون یکی وبلاگ می نویسم...

یکی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

نظر شخصی نمیشه گذاشت؟

عزیزکم فقط بهم بگو آی دی ات تو یاهو هست یا گوگل یا هاتمیل؟؟ یادت رفته بگی...

آوامین پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.avamin86.persianblog.ir/

من این کتاب رو خیلی وقته دارم حتی یه بار میخواستم بهت معرفی کنم !اون موقع که خوندمش جو گیرش بودم اما باز یادم رفت...نمیدونم ...اما واقعا کتاب خوبیه دقیقا عین این جمله ات که گفتی کامل کننده ی کتاب خانوم شین هست...
راستی نهاللییییییی اون ماده ی رشد ابرو شدیدا لازم هستم بدجوری!در حد مرگ !
این ماشین عروس پایین خیلی بامزه بود !ملت چقدر دلشون الکی خوشه واقعا...مواظب خودت باش خانوم خانوما...کلا من با این حرفای پستت از بیخ و بن موافقم !!

دختر اس ام اس بهت دلیور نمیشه...
حتما بخون حتما...
چشم اونم می گم بهت

رویا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:26 ب.ظ http://ahoyekheyal.persianblog.ir

سلام نهال جان .یکی از خوانندگان خاموشت هستم.چه تو وبلاگ قبلی ،چه اینجا.
می تونم خواهش کنم اسم کامل این شامپو رو بنویسی و بگی محصول چه شرکتیه؟.چون رفتم دنبالش و به نام هیر ساینس بود.از محصولات ایگو ساخت استرالیا ست.ولی ضد ریزش نداره.خلاصه خیلی شرمنده،لطف میکنی اگه بگی.

عزیزم جمعه در مورد این مطلب کامل تو اون یکی وبلاگ می نویسم
یعنی تا چند ساعت دیگه

چشم حتما می گم

گیس طلا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ب.ظ http://gistela.blogspot.com

گل

ما سبد گل خانم دکتر...

خادم شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام
کجا هستید خبری ازتون نیست.
شما نمیخوای درخصوص مطلبی که من سفار شکردم و دیگه ازش خبری ندادید من را اگاه کنید ؟
کاش دست از تعارف برمیداشتید .

سلام

مرسی از این همه لطف...
فعلا دست نگه داشتم...

[ بدون نام ] شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ب.ظ

nahal jan man chandin bar ham emrooz ham dirooz webloghato chek kardam vali dar morede shampoo nadidam azizam,
ye kami negarn shodam gofti jomee monevisam.
halet ke inshalla khobe?
movazebe khode bash.
shad bashi

واقعا واقعا ببخشید!!!
همش شرمنده ی تو بودم! سیستمم خرابه!

سلام دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام
حالتون خوبه ؟
امیدوارم که خوبه خوب باشی گل دختر
(گل)(بای)
بی خبر نرید (دعوا)(چشمک)

سلام
مرسی اره خوبم

نهههه هستم فعلا ور دل دوستان

خادم دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام
خوب هستید ؟
من که از کارهای شما سر در نمیارم یا هرروز میایید و اپ میکنید و جواب کامنت میدین و یا اینکه میرید و دیگه نگاهی برا مدتهای طولانی به پشت سرتون نمیکنید .
خیلی عجیبه .

من هم سیستمم خرابه و هم خط ای دی اس الم

ببخشید نگرانتون کردم

فرناز چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ق.ظ

سلام نهالم بهتری عزیزم؟

فدای تو آره...

زنی از جنسی دیگر پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ http://sunk-in-times2.blogsky.com

من لینکت کردم

مرسی عزیز دلم

لیلی پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.kolbehleily.blogfa.com

سلام دوست من...

کتاب شفای زندگ خانم لودیز هی در نوع خودش بینظریه اما هرگز نمیشه گفت اون بهتره یا چهار اثر از فلورانس اسکاول شین یا ذهن برتر جوزف مورفی یا راز راندا بران... چون هر کسی با خوندن هر کدام از این کتابها حس و حال خودشو داره.. من شخصا با کتاب چهار اثر بیشتر جورم همیشه ازش سوال میپرسم اونم جوابمو میده...

ممنون از ایجاد این وب مفید..

شاد باشی عزیز.

شفای زندگی به نظر من تکمله ی ۴ اثره و از ارزش اون چیزی کم نم کنه...


شاد و سلامت باشی لیلی جان....

خانمی پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

سلااااااااااااااام...
بسیار خوشنود شدیم دیدم یکی دیر هم بالای وبلاگش نوشته خوشبختی!!!

نابود شد؟کاشکی ما رو صدا میکردی پودر هم میکردیم برات!!من اصلا یه استعداد به خصوصی توی خراب کردن لوازم الکتریکی دارم!
ADSl هم که جای خودش رو داره...هنوز یه هفته نشده راه افتاده همش می هنگ...

بیای بسری خوشحال میشم:)
فعلا...

سلامممم

آره واقعاا واژه ی کم یابی است...

روانی پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ

عزیز دلم کجایییییییییییییییییییییییییییییییی
دوباره نریا ما دق میکنیم

نه قربونت برم ور دلتون هستم!!!!!

آوامین پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.mandelto.blogfa.com/

منم دوست داری‌؟!
راستشو بگو ؟!
خوبی؟
بوس

تورو هزار تا....

آوامین پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.mandelto.blogfa.com/

دقت کردی نهالی من الان جز زمین دارهای نت هستمو ماشالله دو تا وب و اینا ولی شما ما رو به رسمیت نشناختی که !
دیدی دوستم نداری !
فکر کن !
اما عیب نداره بازم بوس !
بعدشم اینکه سیاسی ننویس خواهر !این یکی رو مادرخانموتون راست گفتن !

ای به قربان تو....
آره مادر خانممون بیشتر نگران آقا زاده بودند البته!!!

یکی پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ب.ظ

عزیزم امیدوارم جواب منم جز کارهایی باشه که می کنی

التماس دعا

عزیزکم

من با دوتا مشاور صحبت کردم و امروزو(شنبه) هم با سومیش
نظر سومی هم برام خیلی مهمه بذار اونم بگه بهت میگم(دومیش آلمان بود!! فکر کن!!)

معین قزلباش پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ق.ظ http://inest.ir

سلام وبلاگ خوبی داری
وقت کردی به من هم سر بزن

[ بدون نام ] یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:02 ب.ظ

چطوری می تونم بفهمم ایمیلی که به کسی فرستادم آیا
1- بهش رسیده یا نه؟
2- اگه رسیده آیا اونو خونده یا نه؟
اگه جوابشو برام بفرستی خیلی ممنون می شم./

امیر شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام من دنبال شیشه پاکن ال سی دی می گشتم که نمی دونم چجوری سر از اینجا در اوردم یه خورده مطالب عجیب بود انگار دفتر خاطراته نه یه وبلاگی که نویسنده اون دوست داره نظطراتشو بذاره بعدش گفتم یعنی بیننده هم داری نگاه کردم دیدم نظر هم خوب داری وبازیدی کننده هم خوب داری بازم برام جالب بود و دوست دارم بدونم هدف مطالب چیه جواب با ایمیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد