خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

می نویسم بچه ها...الان ۴۸ ساعته که ۱ ثانیه هم نخوابیدم.بذارید کمی هوشیاری ام احیا بشه...سعی می کنم تا امشب...





یه اتفاق خیلی خیلی بد برای من افتاده...از اون اتفاق هایی که ۱۰۰۰ سال هم به فکر خودم یا کسی دیگه نمی رسید...



فعلا هنوز توی شوکم...همه توی شوک هستند یعنی...



خسته ام...خیلی زیاد...



سعی می کنم زودتر بیام بنویسم...

نظرات 30 + ارسال نظر
یـــــک یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ب.ظ

یعنی قراره کسانی که این پست رو می خونن از استرس منفجر بشن تا بعدا بفهمن چی شده؟!!

نه! دست هام شدیدا لرزش دارن...نمی تون طولانی تایپ کنم
ولی باید حرف بزنم

[ بدون نام ] یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ب.ظ

nahale azizam

nemidonam mailhaye mara daryaft mikoni ya na?alan az negarani mimiram ,faghat ye kalameh bego salemi dokhatarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr??????????????



faghat ye jawabeh areh ya na kafiyeh ke degh nakonam!!!

be omideh didar:)

ana

خانوم یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

نهال دلم هری ریخت...خیلی خیلی بد یعنی چی؟...خدا رحم کنه

بیتا یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

وای نهال جون چی شده آخه؟ تو رو خدا مواظب خودت باش

بی نام یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ب.ظ

دوست عزیز من خواننده ی خاموش وبلاگتم...امیدوارم مشکلت هر چی هست به زودی حل بشه و جای خودش رو به روزهای زیبا و دل انگیز بده.... فرموش نکن توی زندگی همه ی ما لحظات فوق العاده سخت زیاده.... اما همین باعث میشه شیرینی لحظات خوب رو بهتر حس کنیم. امیدوارم همه چیز به زودی درست بشه...

[ بدون نام ] یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ

میشه بگی چی شده؟

فرناز یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ب.ظ http://bahane83.persianblog.ir

تو رو خدا چی شده ؟الان خوبی؟

خادم یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام
نهال جان چی شده ؟
لطف کنید سریعا بفرمائید .
خدا بد نده
من که خیلی نگران هستم اگر محبت کنید زودتر به هر شکلی هست بگید چه اتفاقی افتاده خیلی محبت کردید به دوستان .
هزاران فکر به ذهنم سرایت کردی دعا میکنم اتفاق بدی نباشه.
چیکار میتونم انجام بدم ؟

یاسمن بانو یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ب.ظ

خدایا خودت بخیر بگزرون

سلام یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام
هستید؟
حالتون خوبه؟

آوامین یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.mandelto.blogfa.com/

خوبی نهال ؟!چی شده ؟!

۴۰تیکه یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ

کشتی منو دختر بگو چی شده؟

خادم دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ق.ظ

سلام
باور کنید دیشب هر زمان که بیدار شدم تو این فکر بودم که چه اتفاقی براتون افتاده چرا نمیائید بگید چی شده تو یاهو هم برات پیام گذاشتم اگر میائید حتما برام بگید چون خیلی نگرانم راهی هم وجود نداره کاش حداقل میشد تماس گرفت که انهم نمیشه .
امید که هرچه باشه با خیر و سلامتی باتمام برسه توکل به خدا میکنیم .

خانمه دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ http://aghahehkhanomeh.wordpress.com/

چی شده نهال جان ؟؟؟ امیدوارم در مورد سلامتیت نباشه :(

ستاره دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

نهال عزیزم زود بیا بگو امیدوارم حرسی که میزنم نباشه( در مورد ثیاست و این چیزا) اخه لینک زیتون و.... رو برداشتی!!
خیلی نگرانتم

ساتین دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ

چی شده نهال؟

آریانا دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ

نهال عزیزم نگرانتم...

خادم دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام
چیه بازهم امدی و رفتی نگفتی چی شده ؟
عجب ؟پس احساس مسئولیتت در مقابل دوستان ..........؟

سلام دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ

فقط یک چیزی به ذهنم میرسه که انشالله درست نباشه...تصادف...نه..نه انشالله

گندم خانوم دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ http://gandomkhanoom.blogspot.com

نهال...... خوبی؟ فکر و دلم هزار راه رفت. بگو دیگه

مهسا دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ب.ظ http://myhorizons.persianblog.ir

نهال . نگرانتم کلی دختر.......

. دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ب.ظ

نهال جان چرا نمینویسی پس؟ منم خیلی نگرانم. چی شده آخه؟ من خواننده خاموش بودم.
بهار - www.my-life.blogsky.com

نهال به همه دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ

بچه ها می نویسم امشب تا صبح
الان وضعیتم مساعد نیست ولی می نویسم چون می دونم تا صبح بیدارم

یکی سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ق.ظ

نهال جان چی شدی تو
نمی دونم چی بگم
نگرانتم

سارا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:40 ق.ظ

نهال جان، تو رو خدا زودتر بگو ،یک خبرئ بده، از دلهره مردئم.

خادم سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام
صبح سه شنبه شما هم بخیر
من که باید کلا کارها را تعطیل کنم چون ذهنم همش با شماست و البته شما هم که مقاوم در مقابل اینهمه دغدغه های دوستان .......
راهی هم که وجود نداره بذار ببینم چی میشه هر روز چند بار سرک میکشم ولی ......
خوب دعا میکنم تا هر اتفاقی که افتاده با حوصله و صبر و اندیشه و تدبیر و ...شما سریع رفع بشه .
خدا کمک میکنه ما هم از نگرانی بیرون میریم
موفق باشی

ریحانه سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ

نهاااااااااااااااال چی شده
هزار تا فکر اومده تو سرم بیا تو رو خدا بگو چی شده ؟ زود زود

خادم سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ب.ظ http://siakia99.blogfa.com

خیر باشه....

سلام سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد