خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

بازهم کاملا روزمره....

امروز تو مطب متخصص پوست،یه خانمی که با خواهرش اومده بود و بچه های هر دوشون کف مطب داشتن غلت میزندن و بعدش دستاشونو تا مچ میکردند تو دهانشون!!  بعدش اگه بگید از مجلس ِ ما صدا در اومد،از این دو تا مادر هم همینطور!!!


خواهر کوچیکه داشت به دکتر پشت کمر و رو سینه اش رو نشون میداد که پر جوش و جای جوش و فرو رفتگی بود و صورتش هم از اون بدتر! سنی نداشت اما ۳ تا بچه داشت و خوش هیکل هم بود! بعد شوهره به این وضع بدن این اعتراض داشته ضمن این که با کسای دیگه هم بوده...

بعد دکتره بهش میگفت خانم بهتر نبود به جای این که از مچ تا رو بازوهات رو این همه النگوهای پت و پهن بندازی و حتی گوش دختر چند ماه ات رو سوراخ کنی و گوشوار به این گندگی رو بچپونی تو گوش ای طفلک معصوم،یه کم به خودت و پوستت میرسیدی که این جوری نمیشد؟؟؟ و به این جا نمیکشید؟

بعدم بهش گفت خانم میخوام سر به تن شوهر عوضی ات نباشه با این کارایی که میکنه اما آخه مگه شوهرت فقط با دستت کار(!!!!!) داشت که تو انگار فقط به این جا رسیدی؟؟مگه می خواست این جا رو ببوسه؟؟ اون جاهایی رو که اون کار(!!!!) داشت و می خواست ببوسه رو تو حتی یه ذره اهمیت ندادی که به این جا رسیده! حالا اون به جهنم!!!! برای خودت هم مهم نبود؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خوب از اون جایی که من از ته دل دوست دارم که تجربه ها و نکات خوب زندگی ام رو با بقیه شریک بشم تا اگه کسی واقعا تو موقعیتش بود بتونه استفاده کنه،دلم میخواد یه داروی لاغری فوق العاده(تبلیغاتی نیست ها! درمانیه و تایید و تجویز شده توسط اف دی ای-اداره ی دارو غذای آمریکا) و بی ضرر و بسیار بسیار موثر(برای بالا بردن سوخت و ساز بدن)معرفی کنم این جا ولی حوصله ی پسامد هاشو ندارم واقعا!!  :)) و همین طور  ۲ راهکار دیگه...

حالا اگه قول بدین   که بچه های خوبی باشید و هی بعدش چرا این این جوری و چرا اون جوری و اصلا تو بهم میگی چه جوری؟؟؟،راه نندازید،میگم براتون!!!

.

.

.

.

.

.

.

.

امروز از دادگاه زنگ زدند و پنج شنبه،جلسه ی اصلی  دادگاه اون جریان آدم ربایی هست! پسره یک هفته بعد از اون جریان،از زندان ا ط ل ا ع ت  به زندان عادل آباد تحویل داده شده و ممنوع الملاقات هست و ممنوع الوثیقه! از اکثر امکانات رفاهی هم درون زندان محرومه!

اصلا تحمل اون ریختش و چشمهای دریده و جنایتکارش رو ندارم واقعا!! با فامیل های مدعی و معتادش!! جرمش هم که گفتم شده: شروع به آدم ربایی - مزاحمت علیه بانوان و جعل عنوان!

فقط شانس آورده که من حتی یک متر هم باهاش نرفتم وگرنه به جای شروع به آدم ربایی میشد خود آدم ربایی و بدبخت میشد!

اون جعل عنوان هم که به من مربوط نیست و از نظر عمومی مجازات میشه.

فکر کنم مزاحمت علیه بانوان هم تا حدودی این جوری باشه!

کسی این جا حقوق نخونده؟؟ من می تونم اعاده ی حیثیت هم بکنم؟؟ بابت اون تهمت هایی که به من زد تو پاسگاه(که گفت من کارمند مورد دار هستم و تحت تعقیب وزارت اط ل ا ع ا ت) ؟؟

میشه؟



اونایی که نمیدونند جریان چیه، اینجا رو بخونند.




.

.

.

.

.

.

دقت کردید که هرشب دارم می نویسم؟؟؟   ظاهرا نطقم باز شده دوباره!!!    

نظرات 9 + ارسال نظر
الدوز دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ق.ظ

نهال جان
دارو چی شد ؟

بذار دارم یه پست مفصل در این باره می نویسم...

خادم دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ق.ظ

سلام نهال جان از بابت باز شدن نطق ابراز مسرت و خوشحالی میکنیم و به خودمون هم تبریک میگیم .
در خصوص ان جریان بنظرم هرچی بتونه از اینگونه بحرانها خودت را کنار بکشی بهتره فقط اجازه بده تا حقوق عمومی پی گیری کنه و به اشد مجازات برسونه ان ادمو واما در خصوص زندگی متجدد مابانه ادمهای از خود بیخود بنظرم میرسه حرفهای دکتر برای یه عمرشون کافی باشه برخی ادمها تو جامعه امروز ما فکر میکنند که همه زندگی فقط مادیگرائی و ثرئت اندوزی که با کمال تاسف توی این دوره زمونه بسیار هم تعدادشون زیاد شده و بنابراین هر جا که بی عدالتی میشه قطعا نظم جامعه هم بهم میریزه و اینگونه غده هایی رشد میکنند که تاوان ان را باید عموم مردم بدن و متاسفانه تو ساختارهای فرهنگی ما هم که هیچ حرکتی صورت نمیگیره تا حداقل تغییراتی انجام بشه که امید به زندگی بیشتر بشه بنابراین اگرچه نمیشه بی قید بود ولی بهترین راه حفظ ارامشه تا بیشتر از این لیوان زعفرونی انهم از جنس اعلای مشهدش از دیتای نازنین شما نیفته و نیازی هم به گل گاوزبان نباشه .
به عبارتی میفرمایند:
وقتی خشمگین شدی سکوت کن
البته با عرض پوزش
قصد جسارت نیست

سلام


آره دقیقا خودم هم فکر می کنم رضایت بدم،خودم راحت ترم!! اون برای من اصلا مهم نیست،بلکه بستن این پرونده در ذهنم برام اهمیت داره!! تا وقتی مجبور به آمدو شد در این رابطه به این ور و اونور باشم،فقط خودمم که آسیب میبینم

شاد شاد شاد باشید...

north دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ق.ظ

سلام وا من نمی دونم چرا دفعه قبل اسممو ننوشته بودم همونی هستم که نا بغه بودم با با سفید برفی بودی حالا لاغرم کردی دیگه چی شدی

دیدی من نبوغت رو از راه دور تشخیص دادم؟!!

مرسیییییییییی تشویقققققق

مرکوری دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ق.ظ

ما منتظر داروی لاغری هستیم.

حتمااااا

ساتین دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ق.ظ

نهال جون بگو دیگه
مشتری هر جور ترفند برای خوش اندامی بیش از این هستم

یه پست طولانیه دارم تو ورد مینویسمش...به نظرم میاد تو خودت خوش هیکل و خوشگلی...(یعنی همیشه این تو ذهنم بوده)

پرنسس جنی دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ق.ظ http://hastie.blogsky.com/

نهال جان من از این بیشتر خوشحالم که به زندگی عادی داری برمی گردی . پوست... لاغری....
راجع به راهکار برای لاغری و این حرفا خواستم بگم به خدا من بچه خوبیم . خیلی خوب . قول میدم.

فدات بشم با این همه محبتت...

چشم دارم کامل کامل مینویسم...فکر کنم پست خوبی بشه...
میبوسمت فراووون

سوگند دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام
امیدوارم خوب باشی-
راستش دلم خواست با هم دوست بشیم
گفته بودی اضطراب داری زیاد- می دونی که با خوردن هیچ چیز خوب نمی شی
من یک تجربه خوب دارم
با مولانا از طریق این سایت آشنا شدم، زندگیم از این رو به اون رو شد
http://masnawi.persianblog.ir/
افسردگی داشتم و خوب شدم
اگر سوال داشتی از طریق ایمیل ازم بپرس، شماره تلفن هم خواستی بهت می دم
راستی اگر رفتی و برات فایده داشت به من حتما بگو، دلم می خواد بدونم
در ضمن من یک خانوم 31 ساله و متاهل هستن
:)
بای

وای مرسییی سوگند جان...

این جا کلاس های این چنینی،تو خونه ها خیلی تشکیل میشه ولی این خیلی عالی بود...الان رفتم عضو بشم،ارور داد.
دوباره میرم...
بابت تحول مثبت زندگی ات هم بی نهایت خوشحالم...
باهات در تماس خواهم بود...

بازم ممنون...

[ بدون نام ] دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ

چرا این این جوری خواهد شد و چرا اون جوری خواهد شد و اصلا تو بهم میگی چه جوری؟؟؟
سلام

این جوری این جوری...

سلام به روی ماهت...

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ق.ظ http://Clickfa.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=518

با کلیکفا اول پول بگیرید بعد شروع به کار کنید برای عضویت و کسب اطلاعات بیشتر به ادرس زیر بروید


http://Clickfa.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=518

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد