خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خداشاهده که حاضرم برم افغانستان ور ِ دل طالبان زندگی کنم!!!!

از بعد عید امسال که شماره ی تلفن همراهم بعلت استفاده از اینترنت موبایل و هزینه ی سرسام آورش قطع شده بود،دیگه وصلش نکردم! اول یه همراه اول گرفتم که اونم بعد یه مدتی به خاطر اشتباه وارد کردن پین کد سوخت! و بعدم ایرانسل دستم بود که اون رو هم روم نمی شد به خیلی ها بدم!! 

 

 

دیشب حوالی ِ ساعت ۱۰ یه میس کال از یه موبایل تهران داشتم  و بعد هم که دوباره زنگ زد و من برداشتم حرف نزد! بعدش ساعت ۱ و ۴۰ دقیقه ی بعد از نیمه شب هم ۲ تا تماس از یه شماره ی اعتباری همراه اول داشتم که من خواب بودم و متوجه نشده بودم! 

 

امروز صبح وقتی که از حمام برگشتم،دیدم یه میس کال و یه تکست دارم. باز که کردم دیدم هر دو از سیم کارت خودم،یعنی از همون سیم کارت ایرانسلی که الان دستمه هست!! یعنی از همون شماره ی خودم به شماره ی خودم میس کال و مسیج فرستاده شده بود!!!!!!!!!!!!!!!!! متوجه شدید؟؟ یعنی انگار شما به شماره ی خودتون اس ام اس بزنید و یا زنگ بزنید! خوب اس ام اس به خودتون برمیگرده ولی زنگ که بزنید بوق اشغال میزنه!!!! ولی من از شماره ی خودم میس کال داشتم!!! 

 

تو تکست هم نوشته بود: میشه جواب بدید؟ باهاتون کار دارم!! 

 

براش یه اس ام اس دادم  و فقط یه علامت سوال گذاشتم که با کمال ناباوری رد شد و دلیوریش هم اومد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

دوباره تکرار کرد میشه بردارید؟ کار دارم باهاتون!  و بعد از مدتی زنگ زد... 

 

جواب که دادم خیلی راحت گفت: سلام خوبی؟ 

گفتم شما؟ 

گفت خوبی؟ 

گفتم شما؟ 

گفت نمیشناسی که...میشناسی؟؟؟ 

گفتم شما؟ 

گفت خونه ای؟؟؟ 

که قطع کردم!!! 

یه بار دیگه زنگ زد و برنداشتم و دوباره اس ام اس داد که: 

 

اشتباه نکن! از شماره ات خوشم اومده...یا بفروشش یا عوضش کن!  دوست داشتی زنگ بزن! 

 

 

همین!! شماره ی من یه شماره ی معمولیه و چیز خاصی نیست! می دونم که هک شدم! 

از اون لحظه هم سیم کارتم رو در آوردم . اونایی هم که زنگ میزنند میگن ارور در دسترس نبودن مشترک میده... 

چکار کنم؟؟ 

یعنی ممکنه تلفن هام توسط هکر شنود میشده؟ یا اس ام اس هام؟ 

 

یعنی ممکنه از الان به بعد هرکی اس ام اس میفرسته با این که من سیم کارتم رو درآوردم،اون بتونه باز کنه؟ شماره ها رو چی؟ کسایی که زنگ میزنند؟؟ 

 

چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کسی می تونه بهم کمک کنه؟؟؟ 

 

اینو هم بگم که یه بار یکی از پزشک هایی که من باهاشون کار می کنم،به دلیلی یه مدت یه ایرانسل گرفت دستش! بعدش من مدت ها ازش خبر نداشتم تا این که یه شب به خاطر تایید یه مقاله مجبور شدم باهاش تماس بگیرم.زنگ زدم به همون ایرانسله که زنگ خورد و برنداشت... 

بعدش من چون شماره ی اصلیش یادم رفته بود دیگه بی خیال شدم تا این که آخر شب از همون شماره برام اس ام اس اومد: 

یه کم پول داری بهم بدی؟؟ 

براش نوشتم؟چیییییییییییییییی؟؟ 

گفت هیچی نپرس! پول داری یه کم؟؟ گرفتارم! 

براش نوشتم متاسفم! 

نوشت نه نباش فقط بگو چقدر پول داری؟؟ 

 

 

فرداش با هزار بدبختی دکتره رو پیدا کردم جریان رو که بهش گفتم کیف پولش رو آورد بیرون سیم کارت رو نشون داد گفت: این همون سیم کارته که ماه هاست این جاست!!! و با شماره ی خودش همون موقع به اون شماره زنگ زد که زنگ خورد ولی برنداشت و بعدش یه اس ام اس اومد که: شما؟؟ یه کم پول داری و ..... 

 

 

این اتفاق بهمن پارسال پیش اومد  حالا دوباره.... 

 

چی کار کنم؟؟کسی می تونه کمکم کنه؟؟

نظرات 11 + ارسال نظر
۴۰تیکه جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ

من نمی دونم ایرانسل چه جوریه ولی اگه میتونی پسش بده یا کنسلش کن یا به مخابرات خبر بده اونا کمکت کنن.

دلت خوشه ها خواهر...کجا برم؟؟به کی بگم؟

دناتا جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://donata.persianblog.ir/

چه جالب!! من تا حالا همچین موردی رو نشنیده بودم.

north جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام وااااااااا جل الاخالق نشنیده بودم همچین چیزی

ریتا جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام
خوب هستید معذرت میخواهم که وقتتون را میگیرم میشه دارویی لاغری را که به آنا پیشنهاد داده اید را به من هم ای میل کنید. خیلی متشکر خواهم شد

ریتا

دختره جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ب.ظ http://likepoison.blogfa.com

چقدر عجیب نهال! تا حالا نشنیده بودم. ملت چقدر شارلاتان شدن!

رها شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ق.ظ http://raha75.blogfa.com

درود دوست عزیز پیامت را در وبلاگ آنا خواندم من هم مشکل آنا را دارم اگر امکان دارد اسم قرص های را برایم در وبلاگ بگذارید. بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار در حق من لطف می کنید.
شاد باشید

پانتی شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ق.ظ http://pantijoon.persianblog.ir/

وایییی نهال جون مردم ازخنده! ببخشید البته میدونم اعصابت خرده ولی واقعا از این سرویس دهی افتضاح ایرانسل آدم خنده اش میگیره!! هرچند بیشتر باید گریه مون بگیره
راستش اصلا همیچین تجربه ای نداشتم تا بتونم کمکت کنم ولی شاید اگه به این دفاتر امور مشترکین مراجعه کنیُ‌بتونن راهنماییت کنن..خیلی اتفاق عجیبیههههههه چقدر آدم اولش هول میشه وقتی هی شمارهء خودشو میبینه! ‌انگار که روحش داره بهش پیغام میده
امیدوارم هرچه زودتر مشکلت حل شه. ولی اگه متوجه شدی اشکال کا رکجاست، ‌بیا برامون تعریف کن تا ما هم ملتفت شیم

یعنی تو حتی حرف زدنت هم امنیت نداره! اون از همرا اول ها که همیشه یه مخاطب سومی هم داره که یه سپاهی عزیزه! اینم از ایرانسل!!

نسیم شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام من از وبلاگ آنا اینجا اومدم دوسه تا پستت رو هم خوندم بقیه اش رو گذاشتم واسه بعد
میتونم ازت خواهش کنم اسم او ن دارو هایی رو که به آنا میگفتی بمن هم بدی
برای آنا هم نوشتم و خواهش کردم برام بفرسته ولی میشه خودت هم برام ایمیل کنی
به آنا میگم خودت توپولی خواننده هات هم توپولن پس لطفا هلپ می ممنون میشه منتظر ایمیلت هستم

زری شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام . به آنا ۲ تا قرص لاغری رو پیشنهاد کردی . میشی لطفا برای من هم اسامیش رو ایمیل کنی؟

قزن قلفی شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

چیزی که مسلمه داره از خطت سواستفاده میشه . سریعتر به اپراتور خبر بده بگو بسوزونن اش .اگه ایرانسلت دائمی باشه شماره اپراتور ۱۳۰ میشه ولی برای اعتباری هاش رو مطمئن نیستم . گمونم ۱۴۰ باشه . هرکاری کردی به ما هم بگو برام خیلی جالب شد

یاس شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ب.ظ http://baeradeh2010.blogfa.com/

سلام .من کامنتتونو توی وبلاگ انا خوندم.
میشه اسم اون قرص ها رو به من هم بگین .ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد