خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

یه بغل بهار ِ شیراز

 

درست روزی که پاسپورت  من آماده شد و من هم داشتم برای تنها کشوری که تورهای ایران جا داشت هنوز یعنی مالزی و یا سنگاپور،جا رزو می کرردم البته به قیمت ِ خون پدر صاحب آژانس،و در عین حال به شدت غصه می خوردم که با این هزینه ی تور در واقع چیزی برای خودم دیگه نمی مونه و من عملا تنها کار مفیدی که می تونم در اولین تجربه ی سفر تنهایی ِ خارج از کشورم انجام بدم اینه که دستم رو بکنم تو جیبم و تو خیابون ها راه برم  سوت بزنم،مامان اینها به طور ناگهانی تصمیم گرفتند که تعطیلات عید رو برن تهران!!! به همین سادگی! 

 

حالا من موندم و یه روز تا پایان سال کهنه ی ۸۸ و یه عالم خستگی و کمی هم هیچان البته.... 

 

و خوب یه خونه ای که هیچکس توش نیست و هیچ صدایی ازش بلند نمیشه... 

 

من موندم و تمام خستگی ها و آشفتگی هایی که می خوام تو این دو روز دور بریزمشون و با آرامش و جسم و روح و زندگیه شسته رفتهو با هیجان و امیدواری وارد سال نو بشم... 

 

سالی که ظاهرا برای من داره خیلی خیلی خوب شروع میشه .... 

 

 

امروز بعد از این که تا نزدیک ظهر خواب بودم،بلند شدم و یه کم تو اون سکوت و آرامش عجیب توی خونه قدم زدم... 

 

سفارش دادم برام غذا آوردن و یه جعبه شیرینی و الان هم می خوام چای درست کنم با عطر بهار نارنج تازه که همه ی شیراز رو پر کرده.... 

 

و بعد اتاقم رو که مدت هاست درگیرشم و انگار سرشار از انرژی های منفی ِ بازدارنده شده کلا بهم بریزم و از نو و از سر آرامش و پر از تازگی و تنوع بچینیم و تازه کنم و  اجازه بدم انرژی و زندگی درش جریان پیدا کنه... 

 

و بعد هم آشپزخانه و سالن خونه رو....درب بقیه ی اتاق ها رو هم خواهم بست... 

 

در کل دوست دارم همه چیز رو از نو بچینم....از خونه تا افکارم.... 

 

و بعد در کمال آرامش بشینم و با ذهنی روشن و پر از نور که همه ی کهنه ها رو دور ریخته،برای سال تازه و زندگیم ،بهترین حالت رو طراحی کنم.... 

 

واقعا هم امیدوارم که به خانواده ام اونقدر خوش بگذره و همه چیز براشون عالی پیش بره که تا آخر تعطیلات تهران بمونند!! :))) 

 

 

یه چیز دیگه که برام واقعا هیجان انگیز و امیدوار کننده است،همین دنیای مجازیه که الحق و الانصاف من هیچوقت در مورد خودم ازش بدی ندیدم...امواج منفی و آدم های منفی و بیمار بودند اما نسبتشون در برابر فرشته هایی که این جا میومدند و امواج مثبتشون اونقدر ناچیز بود که اصلا ارزش نداشت که حتی صدم ِ ثانیه ای هم بهشون فکر کرد!! 

 

و من که این اواخر کمی حصارهای سخت ِ اطرافم رو کنار زدم،در قلبم باز شد به روی انسان های بی نظیری که سبد سبد عشق و امید و حمایت و دوستی برام به ارمغان آوردند و ... 

 

مثل همین الان که برای عید تهران و شمال و خوی و یاسوج و ارسنجان دعوت شدم و این یعنی خود ِ خود ِ زندگی!! 

 

 

در هر حال و در نهایت من دلم در مورد همه چیز خیلی خیلی خیلی روشنه و می دونم که خوبی ها و نکویی ها برای من،دوستانم و کشورم در این سال بیشمار و در جریانه...  

 

 

کامنت های پر از عشق پست قبل رو مابین کارهایی که از همین الان شروع می کنم تایید می کنم و گزارش برنامه هام رو هم بهتون میدم...در کل من عید رو کلا این جا و در وبلاگستان هستم... 

 

سعی می کنم از همه چیز و همه ی برنامه هام بنویسم و عکس بگذارم... 

 

 

وقت نو شدن سال،یادتون به یه دختر تنها که تو زندگیش سختی زیاد کشیده اما ایستاده و گاهی هم عصیان کرده تا تبدیل به اون چیزی نشه که جامعه و سنت و مذهب و خانواده و عرف بهش تحمیل می کنند و الان پر از امیدواریه برای تغییر مثبت و عالی زندگیش، باشه که چشم انتظار انرژی های مثبت ِ ذهن و دل های زلالتونه... 

 

 

کاش میشد که برای همه ی شما یه عالم بهار نارنج تازه بفرستم ... 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:15 ب.ظ http://acme.blogsky.com

سلام
تعطیلات خوش بگذره ولی قبل از رفتن یه سر به من بزن
منتظرم

بهار جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 ب.ظ

کرمان هم دعوتی نهال جونممممممم...
چه شروع خوبی داره سال نو برات...
امیدوارم تا آخر همینطور عالی پیش بره گلم...
می بوسمت خانوم.

.:: نوروز شاپ ::. جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ http://norouzshop.com

با سلام و درود [گل]

وب قشنگ و پر محتوایی داری [قلب] بهت تبریک میگم دوست عزیز [گل] کارت حرف نداره [گل]

امدم دعوتت کنم بیای به فروشگاه نوروز شاپ [گل]

http://norouzshop.com

همه محصولات به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز با 40% الی 60% تخفیف ویژه عرضه میشود

بهترین فرصت برای خرید را از دست ندهید[گل]

همه سفارشات حتی در ایام نوروز هم آماده و ارسال میگردند [گل]

کلیه محصولات در پگ و کاور ضد خش و بسته بندی ضد ضربه عرضه میگردد[گل]

کلیه محصولات با گارانتی 48 ساعته عرضه میشود شما بعد از دریافت سفارش خود تا 48 ساعت میتوانید برای مرجوع کردن سفارش و دریافت هزینه خود اقدام نمایید

این بهترین فرصت خرید از یکی از بزرگ ترین فروشگاه های وب در ایران است[رضایت]

با خرید بیش از ده هزار تومان شما در قرعه کشی بزرگ نوروز شاپ شرکت داده خواهید شود[گل]

جوایز نفرات اول به ترتیب هفتصد هزار تومان - پانصد هزار تومان - سیصد هزار تومان و به هشتاد و نه نفر از خریداران خوش شانس خود هدیه کوپن خرید رایگان به اندازه مبلغ سفارش قبلی داده خواهد شود.[گل]

پس این فرصت بی نظیر را از دست ندهید[گل]

برای دریافت لیست جدید ترین محصولات ما + آدرس جدید سایت (در صورت پیش امد هرگونه مشکل احتمالی) + هدایا مختلف تبلیغاتی در یکی از گروه های زیر عضو شوید

آدرس گروه یاهو ما:

http://groups.yahoo.com/group/takbuy/join

آدرس گروه گوگل ما:

http://groups.google.com/group/takbuy?hl=fa

با عضویت رایگان در یکی از گروههای بالا از ده ها هدیه ارزنده + تخفیف در سفارشات بعدی + دریافت رایگان کوپن خرید و ..... برخوردار شوید.[گل]

امیدوارم شما هم به جمع مشتری های دائم ما بپیوندید [گل]

خدمات و محصولات فروشگاه ما رو با دیگر فروشگاهها مقایسه کنید [گل]

مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شود[گل]

پایدار پیروز و موفق باشید[گل][بدرود]

http://norouzshop.com

شب گلک جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.shabgolak.blogfa.com

شخصیتت و نوشته هاتو دوست دارم
برات بهترین ها رو آرزو می کنم

الی پلی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:49 ق.ظ http://elipeli.blogsky.com

اینجوریه دیگه...... از قبل باید رزرو میکردی خوب!!!

بوی شکوفه ها تو شهر ما هم دیدنیه........

کاش میومدی و میدیدی.....


امیدوارم تنهاییهات به پایان برسه و ....

سال خوبی داشته باشی

مستانه شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ب.ظ http://baadbaadak.com

عیدت مبارک نهال عزیزم

سلام دوست گلم [گل][گل][گل]علی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.atrine.com/

عطر ماه تولد شما
http://www.atrine.com
کتاب و سی دی راز و رمز شیک پوشی
جذابیت خود را چند برابر کنید
محصول جدید و پرطرفدار سال 1388 در ایران
معرفی شده بر اساس روانشناسی عطر
یک هدیه منحصر به فرد و فوق العاده
حتی بوی عطر شما با شخصیتتان سازگار خواهد بود
رایحه ای دقیقا منطبق با سلیقه شما
بیش از هر کسی خودتان از رایحه ماه تولدتان لذت خواهید برد
همه آن چیزی که از یک عطر انتظار دارید
برای هر ماه و بر اساس عطر های مورد علاقه
شخصیتهای معروف جهان
با هدیه این عطر به اطرافیان و آشنایان آنها را شگفت زده کنید
برای اولین بار در ایران
عطر کمپانی luzi
http://www.atrine.com
عطر ماه تولد پسران و دختران ایرونی
فرمول استثنایی از بزرگترین عطر سازان معروف فرانسوی
عمیق ترین تاثیرات روحی و روانی به همراه افزودن
به قدرت جذابیت شما
هر شیشه عطر به همراه 1 کتاب و 1 سی دی ارائه می شود.
تنها در این سایت و به این قیمت باور نکردنی
گراژ 12 گرم
1سی دی و کتاب راز رمز شیک پوشی
تنها 12 هزاتومان با تخفیف ویژه در این سایت 9.800 تومان
http://www.atrine.com
رایحه : بر اساس ماه تولد شما متفاوت میباشد
این عطرهای بسیار خوشبو با رایحه ای ترکیبی
بر اساس روانشناسی
عطرها , رنگها , گلها , شخصیتها
برای هر ماه و بر اساس طالع بینی های
هندی , چینی , ایرانی , مصری , یونانی
متولد هر ماه انتخاب شده است و گلچینی از کمپانیهای معتبر و بزرگ فرانسوی
طبق گفته عطر سازان بزرگ جهان
این عطرها به تمامی زنان و مردانی که به احساسات خود
و همسرشان اهمیت میدهند سفارش شده است و بهترین عطر
به عنوان اکسیر آرامش بخش برای تمامی افراد پیش بینی شده است .
این محصولات از ترکیبات عطرهای متناسب
با سلیقه های افراد متفاوت
تهیه شده است این محصولات جزو
پرفروش ترین عطرها در جهان و
بویژه در ایـران بوده است
فقط و فقط در این سایت
http://www.atrine.com
به این کیفیت عطر درجه 1 دنیا را تجربه میکنید
برای اولین بار در ایران
عطر کمپانی luzi
تنها در این سایت و به این قیمت باور نکردنی
گراژ 12 گرم
1سی دی و کتاب راز رمز شیک پوشی
تنها 12 هزاتومان با تخفیف ویژه در این سایت 9.800 تومان
http://www.atrine.com

دوست پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ق.ظ

یا محول الحول والاحوال حول حالنا الا احسن الحال و...
سلام به لطافت گلبرگهای بهاری و به نسیم ملایم ولی عطراگین همه گلهایی که برای انسانیت رایحه خوشی را از خود منتشر میکنند تا با استشمام انها جوانه های امید و سرور و نشاط بر پیکره موجودی بنام انسان متبلور گردیده و به بهترین وجه احسن الحال گردند وخوشا انانی که قدر این احسن الحال را نیز با طبع زیبا و شاعرانه خویش در ک کرده و بدان عاشقانه مینگرند و حلول سال نو را گرامی داشته و مسرور از منقلب شدن در بهر هستند ..........
صمیمانه ترین تبریکات حقیر را پذیرا باش امید که سال نو سال فرار از کهنگی ها در همه ابعاد چه مادی و چه معنوی باشد .
بنده که نه تنها در ایام میمون تحویل سال بل در همه اوقاتی که فراغ بال پیدا کرده و بیاد دوستان هستم شما را در اولویت قرار داده و به وجودتان مفتخر میگردم .
امید که نیکو بیندیشیم و نیک عمل کنیم .
سه روز قبل دز کنار گوجه سبزی نوبرانه در باغ بیادت افتادم لیکن هنوز به مرحله تناول نرسیده بود .
روز اول کاری را با وبلاگت شروع میکنم تا ضمن تبریک ارزوی سالی پر بار در همه زمینه ها برایت داشته باشم .
موفق و موید باشی

سلام

سال نو شما مبارک

ممنونم از مهر و محبت و صمیمیت ِ خالصانه و همیشگیتون به من و ممنونم که بهم نشون دادید که هنوز هم انسانیت هست...مهربانی نمرده....

همیشه در ذهن من حک خواهید موند....


.
.
.
.
.
.
.
.
در ضمن قرار شد یه عدد به من بدید بابت اون قضیه...(یادتون میاد؟؟)
.
.
.
.
.
.
.
ما بی صبرانه منتظر گوجه سبزهاتون هستیممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد