خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

اولین روز سال زیبا و بی نظیر ۸۹

اولین روز سال ۸۹ برای من در حالی شروع شد که ساعت ۷-۶ صبح تازه دوش گرفتم و خوابیدم...تا ساعت ۱۱ و در حالی از خواب بیدار شدم یا در واقع پریدم که هر دو خط موبایلم و تلفن خونه با هم زنگ می خوردند!!! 

 

 در کتب ِبخت و اسطرلاب و رمز گشایی ِ نشانه ها که اسنادش هم موجود هست(!!) آمده که این حالت در صبح اولین روز سال،به منزله ی سالی پربار و شلوغ خوهد بود!! 

 

از اون جایی که سال سالِ کار مضاعف و همت ِ مضاعفه،و من هم گوش به فرمان و مطیع امر، از تخت خواب بیرون اومدم و بعد از فرایض صبحگاهی که شامل مسواک و مو و عطر و کرم و لوسیون هست،رهسپار آشپزخونه شدم! 

 

 

می دونی! من فکر می کنم در درون هر دختری وقت به دنیا اومدن،دو چیز فیکس و ثابت هست که استثنا هم نداره! یکی شمّ ِ کزتینک و بشور و بساب و خانه داری و یکی دیگه هم رقص.... 

 

فرقی هم نداره که پزشک ِ فوق تخصص بشی یا یه فضانورد خوب یا به زن خانه دار ِ معمولی تر! به هر حال این دو پتانسیل بالقوه وجود داره! 

 

حتی اگه تک دختر ِ یه خانواده ی ۴ نفری بوده باشی که به معنای واقعی کلمه تا به حال دست به سیاه و سفید نزده باشی....  

 

در مورد رقص هم وضع به همین منواله...تو یه وبلاگی که اسمش رو یادم نمیاد می خوندم که نوشته بود: 

 

زن ها خوب بلندند غم هایشان را برقصند...قدرت تسکینش کم از گریه ندارد....  

 

راست میگه...من هم گاهی وقت گریه رقصیدم...یه رقصی مثل والس مثلا! مدل فوق ِ ناشیانه اش...بیشتر چرخیدم و چرخیدم...

 

 

این مشاهدات علمی و عملی و روانکاوانه ی من هم وقتی به وجود اومد که مستقیم رفتم تو آشپزخونه و برای اولین بار تو عمرم شستم و رفتم و سابیدم!! 

 

یعنی آنچنان این سینک ظرفشویی رو میسابیدم و کف زمین رو تی میکشیدم و یخچال فریزر جابه جا میکردم که خودم هم گاهی متعجب یه لحظه می ایستادم و بعد با شدت هر چه بیشتر ادامه می دادم. 

 

اصلا انگار یه عمری این کارم بوده! همچین دست و کله ام تا ته تو مایکروفر بود و می سابیدمش که انگار یه عمری دم عید، منزل اقشار مرفه خدمت می کردم! نه به خاطر مایکروفرش! بل به خاطر تبحر در سابیدنش!! 

 

 

می دونی...کار خونه اونقدرها هم بد نیست! می تونی مثلا یه ام پی تری ابی بگذاری و در همون حال که پیشبند بستی و دستکش دستته و داری با دقت یه جا رو میسابی،صدات رو رها کنی

 و غرق بشی...  

 

غرق بشی در خاطرات نوستالژیک و یادآوری ها... حتی می تونی اونقدر رویا ببافی که به هر جایی که دوست داری بری... 

 

 

انوقت دیگه گذر زمان رو حس نمی کنی و انگار اتوماتیک همه ی کارها از قبل برنامه ریزی شده و انجام میشند... 

 

اما کار بیرون این جوری نیست...نمی تونی جز کار به چیز دیگه ای تمرکز کنی چه خواسته که رویا ببافی و خاطرات نوستالژیک مرور کنی!! 

 

 

بعد تر  که به سالن خونه پیشروی کردم و در حال تمییز کردن اونجا و تغییر دکوراسیون بودم،به این فکر می کردم درسته که من هیچ وقت نمی تونم و نمی خوام(بیشتر نمی تونم) که در قالب یه زن خانه دار سنتی قرار بگیرم،اما کار  خونه رو هم دوست دارم...به خصوص خونه ای که به تو انگیزه بده...جایی که تو با عشق و در جهت بهتر شدن همه چیز فعالیت کنی،هیچوقت برات خسته کننده نیست... 

 

 

البته میشه که یه زن خانه دار بود،خونه رو با آرامش و عشق ساخته و پرداخته کرد و پرده ها رو کشید و دریچه ها رو باز کرد و اجازه داد که آفتاب و هوا تو خونه جریان پیدا کنند و با یه لیوان چای داغ ، ایلیارد و ادیسه ی هومر خوند یا گابریل گارسیامارکز یا سفرنامه ی حاج سیاح.... 

 

 

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
ماریا دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ق.ظ http://mahriz.blogfa.com

سال نو مبارک.

امیدوارم سالی پر از اتفاقات خوب داشته باشی.

ممنونم عزیزم

تو هم همینطور...

برات شادی و عشق آرزو می کنم

می بوسمت

شاد باشی

آوامین دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.mandelto.blogfa.com

سلام نهال خونه دار ....خوشحالم آرامش داری و داری تنهایی حال میکنی !
کاش پیشت بودم دوتایی حال میکردیم !:)
سال نوت میارک ...به بازی دعوت شدی ها !یادت هست ؟دوست داشتی انجام بده ...

آخی خوب بیا....

من که دعوتت کردم رسما دخترم

چشم مرسی....

می بوسمت
شاد شاد شاد باشی

دناتا دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://donata.persianblog.ir/

سال نو مبارک نهال عزیز.. امیدوارم امسال سال خوبی داشته باشی و به اون آرامشی که دوست داری برسی و به همه آرزوهای بزرگت.

عزیز دلم

سال نو تو هم مبارک

برات از صمیم دل آرزو می کنم که به هر کجا که خیر و صلاحت هست به راحتی و به عالی ترین شکل برسی

می بوسمت

شاد باشی

مریم دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://yohoho.blogfa.com

از همون پاراگراف اول هی سر به نشونه تاکید تکون دادم p:

یعنی موافقی دیگه؟؟پس بزن قدش! :)))

عیدت مبارک عزیزم

می بوسمت

شاد باشی

.:: نوروز شاپ ::. دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ http://norouzshop.com

با سلام و درود [گل]

وب قشنگ و پر محتوایی داری [قلب] بهت تبریک میگم دوست عزیز [گل] کارت حرف نداره [گل]

امدم دعوتت کنم بیای به فروشگاه نوروز شاپ [گل]

http://norouzshop.com

همه محصولات به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز با 40% الی 60% تخفیف ویژه عرضه میشود

بهترین فرصت برای خرید را از دست ندهید[گل]

همه سفارشات حتی در ایام نوروز هم آماده و ارسال میگردند [گل]

کلیه محصولات در پگ و کاور ضد خش و بسته بندی ضد ضربه عرضه میگردد[گل]

کلیه محصولات با گارانتی 48 ساعته عرضه میشود شما بعد از دریافت سفارش خود تا 48 ساعت میتوانید برای مرجوع کردن سفارش و دریافت هزینه خود اقدام نمایید

این بهترین فرصت خرید از یکی از بزرگ ترین فروشگاه های وب در ایران است[رضایت]

با خرید بیش از ده هزار تومان شما در قرعه کشی بزرگ نوروز شاپ شرکت داده خواهید شود[گل]

جوایز نفرات اول به ترتیب هفتصد هزار تومان - پانصد هزار تومان - سیصد هزار تومان و به هشتاد و نه نفر از خریداران خوش شانس خود هدیه کوپن خرید رایگان به اندازه مبلغ سفارش قبلی داده خواهد شود.[گل]

پس این فرصت بی نظیر را از دست ندهید[گل]

برای دریافت لیست جدید ترین محصولات ما + آدرس جدید سایت (در صورت پیش امد هرگونه مشکل احتمالی) + هدایا مختلف تبلیغاتی در یکی از گروه های زیر عضو شوید

آدرس گروه یاهو ما:

http://groups.yahoo.com/group/takbuy/join

آدرس گروه گوگل ما:

http://groups.google.com/group/takbuy?hl=fa

با عضویت رایگان در یکی از گروههای بالا از ده ها هدیه ارزنده + تخفیف در سفارشات بعدی + دریافت رایگان کوپن خرید و ..... برخوردار شوید.[گل]

امیدوارم شما هم به جمع مشتری های دائم ما بپیوندید [گل]

خدمات و محصولات فروشگاه ما رو با دیگر فروشگاهها مقایسه کنید [گل]

مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شود[گل]

پایدار پیروز و موفق باشید[گل][بدرود]

http://norouzshop.com

yalda دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ

akh ke man toro cheghadr doost daram,sabket,modele neveshtaneto hesi ke be adam mide &........,khoshbehale doostat.ehsas mikonan ye doost vaghan vagheee hasti,heyf ke iran nistm.
omidvaram ke sale 89 barat sali por az salamati,khoshi va residan be arezoohat bash,
payandeh bashi

الهیییییییییییییییییییییییییی من قربون تو که اینقدر پر احساسی...

می بوسمت...و برات از ته ته ته دل عشق و آرامش و شادی و سلامتی و موفقیت آرزو می کنم....


در ضمن من به مرزهای جغرافیایی در دوستی ها پایبند نیستم...مهم دل و احساسه که هم رو بفهمند....

دوستت دارم و می بوسمت فراوون....

بانو.حکایت همچنان باقیست دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ http://savoy.persianblog.ir

سلاااااااااام نهال عزیزم
سال نو رو بهت تبریک میگم دوست خوب و گلم
راستی نهال جان میخواستم ازت بپرسم ببینم ایا راجع به این دستگاههای اپی لیدی اطلاعاتی داری ؟ کاراییشون خوبه ؟ کدوم مارکش بهتره ؟ موهای زیر پوستی بوجود نمیاره ؟ و خلاصه اگه بتونی راهنماییم کنی درین مورد ممنونم . واقعا این از بین بردن موهای بدن برام شده دردسر .. موم وقت زیاد میبره .. کرم موبر بدنم حساسیت داره
روش دیگه ایم به ذهنم نمیاد .. تیغم که اصلا نمیخوام استفاده کنم .
فکر کردم احتمالا تو درین مورد اطلاعات خوبی داری .. ممنون خواهم بود راهنماییم کنی

سلام عزیزم

عید تو هم مبارک خانم

ببین در مورد اپی لیدی،اولا که مارک تا مارک داره...من اپی لیدی قبلی ام رو ۱۰ سال قبل خریدم که براون بود و شدیدا پوستم رو سیاه می کرد...

موهای زیر پوستی هم داشتم...که البته اونو انداختم به مامانم!! :))

۳سال قبل باز هم یه براون جدید خریدم که اون خوبه و لااقل سیاه نمی کنه اما باز هم زیر پوستی دارم...

من خودم شخصا موم رو ترجیح میدم چون یه لایه ی زائد رو هم از روی پوست برمی داره...و بعد به مرور موها رو هم کم می کنه...

اما بدیش وقت گیریش هست و این که باید اونقدر صبر کنی تا بلند شه و این گاهی غیر قابل تحمل هست...

دختر عموی من که اون هم پوستش سفیده سال هاست که از اپی لیدی استفاده می کنه و نه پوستش سیاه شده و نه زیر پوستی داره و موها هم خیلی کم شدند...

در هر حال بستگی به حساسیت پوست هم داره...
در حال حاضر سری های جدید بروان ظاهرا همه خوبند و از کسی نشنیدم که از سیاه کردنش شکایت داشته باشه...

البته یه مدل هم من تبلیغش رو دیدم که با کف بود گمونم از پاناسونیک...

خوب با کف به مراتب دردش کمتره و من خودم تو این فکر بودم که اگه باز بخوام بگیرم اینو هم امتحان کنم...

yalda دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

mersi nahal joonam,manam vaghan be marzaye joghtafiyayi eteghad nadaram . mohem doosti dar ghalbe adamhast,vali khob adam gahi doost dare ke yekiyo dashte bashe,bahash betoone dardo del kone,harfesho bezane,midooni man hichvaht dooste samimi nadashtam,hamishe ye mahdoodiyathayi to doostiyam dashtam ke nemitoonestam beheshoon ziyad etemad konam ke bekham harfi bezanam,&...vali hamishe ba khondane webe to in ehsas behem dast mide ke chaghdr por zarfiyati,chizi ke emrooze ziyad peyda nemishe,vali to yetoori hasti ,ehsas mikonam mesle khodami,samimi,kasi ke mishe to hame chiz roosh hesab kard bedoone tavaghooe anchenani,midooni khoshghalbi,mohemtarin chizi ke bayad to vojood ye adam bashe,
dar har hal mano age ghabel midooni dooste khodet bedoon,
hamishe ham gooshe shenav baraye darde delat daram azizam,faghat heyf ke web nadaram,emkane dashtanesham nist,shayad ontoori behtar bood
manam kheili kheili dooset daram,miboosamet,movazebe khodet bash
payandeh bashi,

عزیز دلم

چقدر تو مثبت و صاف و زلال و شفافی...

چه حس خوبی منتقل می کنی...

حتما همینطوره ...من از این که تو همیشه هستی حس فوق العاده خوبی دارم و پر میشم از احساسات مثبت...

در مورد وب هم اگه مشکل ساختنشه من می تونم کمکت کنم...
در هر حال چه با وب چه بی وب تو عزیزمییییییییییییییییییی


می بوسمت خیلی زیاد

دختره سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ http://likepoison.blogfa.com

عیدت مبارک و خسته نباشی

عید تو هم مبارک عزیز دلم

مرسی مرسی

می بوسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد