خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

در این مکان(وبلاگ) هر روز ،انرژی مثبت توزیع میگردد...

من خوشبختانه خوبم...

ممنون از همه ی مهر و محبتتون... 

 

-دارم روی خودم کار می کنم...لایه لایه ی شخصیتم رو بازبینی کردم و دارم جاهایی رو که لازمه ترمیم می کنم...اعتماد به نفس...امید...تفکر ...اندیشه...به هر حال هر چقدر هم که قوی بوده باشی،باز یه جاهایی ضعف داری...باز یه جاهایی به دلایلی صدمه دیده...چقدر خوبه که آگاهانه به بهترین شکل ترمیمشون کنی... 

مثل همیشه برای خودم گلدن تایم گذاشتم و خیلی خیلی عالی دارم پیش میرم...*صادقانه...صادقانه* 

 

 

 

 

-امروز کسی با من تماس گرفت که...

نگم بهتره! نه من و نه خودش هیچوقت این فکر رو نمی کردیم...

اما ناگهان و یک دفعه، مابین حرف زدن هاش،اسمش رو صدا کردم و بهش گفتم که بخشیدمت! کاملا بخشیدمت...هیچ گله ای ازت ندارم...برو رد زندگی ات...شاد باشی...

بال در آورد...پرواز کرد...سبک شدم...راحت راحت!!

 گفت بگذار بیام به دست و پات بیفتم...گفتم نیازی نیست! خودم رو رها کردم بیشتر نه تو رو...

و تموم شد! به همین راحتی...پاک شدم...مثل یه کودک سبک شدم و آسوده...حس جست و خیز دارم...*کودکانه...کودکانه* 

 

 

 

 

-این روزها تمرکزم بر ورزشه...اونم حالم رو خوب می کنه...حس خوبی دارم..سرحال میشم با ورزش...اون حس وقت صرف کردن و تلاش برای سلامتی اش هم ارضام می کنه...در کل راضی نگه ام میداره...حتما ادامه اش میدم...به همه ی شما هم توصیه اش می کنم...*دوستانه...خواهرانه* 

 

 

 

 

-دوست دارم روابط اجتماعی و شخصی ام رو زیاد تر کنم...قرار گرفتن در بین کسانی که دست کم اندکی با من هم عقیده و هم احساسند حالم رو جا میاره...امیدوارم میکنه...روابط واقعی...دوستانه...فراتر از دنیای مجازی...دوستی های صمیمی...به وسعت یک فنجان چای...یک لبخند...امتداد یک خیابان...*خالصانه...بی بهانه*  

 

 

 

-دلم می خواد چیزهای جدید یاد بگیرم...بدون واهمه شروع کنم...از زندگی ام لذت ببرم...از استعدادم استقاده کنم...دارم تمرین می کنم که در حال زندگی کنم...*شادمانه،شادمانه* 

 

 

-8 روز دیگه 28 ساله میشم...به فال نیک میگیرم...امیدوارم...تا بی نهایت آرزو دارم و امید... 

 

 

 

 

 

....زندگی ادامه داره.... 

دوستتون دارم خیلی زیاد... 

 

  

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

برای امروز : +

نظرات 14 + ارسال نظر
ایرانامیر شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.iranamir.com/webmaster/page-customer_signup.php;refer

مژده،یک راه سریع و آسان برای کسب درآمد از طریق اینترنت ..

اگر شما دارای سایت اینترنتی هستید که بازدیدکننده خوبی دارد ،

تبلیغات سیستم را در سایت خود نمایش دهید و درآمد اینترنتی مناسبی کسب نمایید.

بدون داشتن سرمایه و تنها با صرف کمی وقت و نه هیچ چیز دیگر از اینترنت درآمد کسب کنید!!!
آیدی یاهو:poshtibani_iranamir&m

ایرانامیر شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.iranamir.com/webmaster/page-customer_signup.php;refer

مژده،یک راه سریع و آسان برای کسب درآمد از طریق اینترنت ..

اگر شما دارای سایت اینترنتی هستید که بازدیدکننده خوبی دارد ،

تبلیغات سیستم را در سایت خود نمایش دهید و درآمد اینترنتی مناسبی کسب نمایید.

بدون داشتن سرمایه و تنها با صرف کمی وقت و نه هیچ چیز دیگر از اینترنت درآمد کسب کنید!!!
آیدی یاهو:poshtibani_iranamir&m

دختره شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ق.ظ http://likepoison.blogfa.com

عزیزم خوشحالم که خوبی*

مرسی دختره ی با معرفت مهربون ِ ابرو قهوه ای مو راه راهی :))

می بوسمت عززززیم
شاد باشی

ایرانامیر شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ق.ظ http://www.iranamir.com/webmaster/page-customer_signup.php;refer

مژده،یک راه سریع و آسان برای کسب درآمد از طریق اینترنت ..

اگر شما دارای سایت اینترنتی هستید که بازدیدکننده خوبی دارد ،

تبلیغات سیستم را در سایت خود نمایش دهید و درآمد اینترنتی مناسبی کسب نمایید.

بدون داشتن سرمایه و تنها با صرف کمی وقت و نه هیچ چیز دیگر از اینترنت درآمد کسب کنید!!!
آیدی یاهو:poshtibani_iranamir&m

ریحانه شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ

از صمیم قلببببببببببببببببب خوشحالم . از این که دوباره فرصت دیگه ای به خودت دادی که بیشتر مراقب خودت باشی ...

شاید بتونم حدس یزنم اونی که باهات تماس گرفت چه کسی بوده؟


تولدت را هم پیشاپیش بهت تبریک می گم دوست ندیده ولی شناخته من......
دوست دارم نهالم.




فدای تو بشم ریحانه ی خوبم

تو واقعا گلی و مهربون

یلدای ناز جیگر من رو هم هزار بار از طرف من ببوس
و بچلون


میبوسمت عزیزم
و شاد باشی

رها-ستایش شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ

تو فوق العاده ای

تو هم همینطور رهای مهربان و همراه همیشگی من

می بوسمت عزیزم

شاد باشی

تینا شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://asemoone-tina

۲۶ اردیبهشت؟؟ عزیزم تولدت مبارک... یک روز از من بزرگتری... دوستت دارم

نه عزیزم ۲۵!

وای با هم یکیه روز تولدمون...


من هم دوستت دارم عزیزم
می بوسمت و شاد باشی

نازی شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ http://havayehoseleh.blogfa.com/

سلام چقدر خوبه که خوبی نهال، افتخار میکنم یکی از همجنسای من اینقدر قویه،

سلام خانم گل

قوی؟؟
تو که از من هزاران بار قوی تری و محکم تری دختر...

برات بهترین بهترین ها رو آرزو می کنم

می بوسمت عزیز مهربونم و شاد باشی

یکی شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام عزیزم

تولدت پیشاپیش مبارک

سلام عزیز دلم

مرسی خانم

تو فکرت بودم

یه خبری از خودت بده خواهشا

محدثه یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

خدا رو شکر.می دونستم که تو می تونی.
راستی پیشاپیش تولدت رو تبریک می گم.

فدای تو دختر...
مرسی بابت همه ی خوبی هات...
می بوسمت و شاد باشی عزیززم

شیلا یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

بازگشت پیروزمندانه نهال قهرمان خوش آمدی به ایران را به همه ساکنان دنیای مجازی تبریک عرض میکنم.موهااااااااااااااااااااااا(این صدای ماچ هست)

مرسی عزیزمممممممممم.....من هم بوووووووس به خاطر سالگرد با شکوه یکی شدنتون...الحق که زوج برازنده ای هستید...
زنده باشید و عاشق و تندرست و شادکام...

می بوسمت عزیز دلم
شاد باشی

دوست ۲۰ یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام ، پیشاپیش تولدتون مبارک باشه . اردیبهشت یا یکی از یکی ماه ترن .

آرررره واقعا !! بیاید یه کم خودمون رو تحویل بگیریم حالا که اینطوره !! :))))))

شاد باشی
می بوسمت

دردووونه یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ب.ظ http://dordooone.blogfa.com

ورزش؟ چه کلمه ی غریبی . یکی بیاد منو باهاش اشنا کنه خو!!!!
خوشحالم که خوبی. بهتری و می خندی
تولدت پیشا پیش مبارک. فک کنم بیست و هشت سالگی دنیای قشنگی باشه. امیدوارم پر باشه از سفیدی و خوشگلی و طراوت و خنده. بوسس

عزیزم ورزش رو لطفا و حتما جدی بگیر...
۲۸ سالگی هم فکر کنم برای من ژر از خیر و خوشی و خوبی ها و اتفاق های تازه و برکت و نعمت و ثروته...

می بوسمت عزیزم
شاد باشی

سارا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ http://SHOSHOOO.BLOGFA.COM

دلــگیـــر مباش .

دلت کہ گیـر باشد ،

رهـــــا نمے شوی !

خـداونـد ،

بندگــاטּ ِ خود را ،

با آنچہ بہ آטּ « دل » بســته اند مے آزمــاید !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد