خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

افسردگی در ۷:۳۴ دقیقه ی صبح!!

فقط یه نهال می تونه شب تا صبح نخوابیده باشه و برای بار بی نهایتُم فیلم پیشنهاد بی شرمانه رو دیده باشه و الان افسرده و بی حوصله ندونه دلش برای رابرت ردفوردِ دوست داشتنی! بسوزه،برای دمی مور بسوزه یا برای وودی هارلسون... 

 

 

 

 

  

  

 

دلم می خواد بعد از غروب برم حافظیه...دستامو بکنم تو جیبم و تمام محوطه رو قدم بزنم...اونقدر که مشامم پر بشه از عطر گل های رنگارنگ و خوشبویی که انگار همیشه اونجا بهت خوش آمد میگن...و مثل همیشه به این فکر کنم که اگه حافظ زنده بود و این جا زندگی می کرد،شب که میشد چه کیفی می کرد از این همه گل و سروهای قدکشیده و درخت و چمن :) 

 

دلم اون منظره ی متداول رو می خواد : زانوهای بغل شده...چشم های بسته ...اشک های روان... 

 

و این طوری میشه که میشینی توی ذهنت برای تک تکشون یه داستان دراماتیک یا تراژدیک خلق می کنی... 

 

اگه تونستم به موقع برنامه هام رو ردیف کنم شب حتما حافظیه میرم و براتون عکس میذارم این جا....

نظرات 12 + ارسال نظر
آرزو شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام
واییییییییییییی که من چقدراین فیلم را دوست دارممم. راستش زیاد دلم نسوخت ولی از شخصیت رابرت ردفورد خوشم امد. فکر کنم از اون دو تا شاید عاشق تر بود که تونست بگذره.
خوش به حالت والا اینجا که گفتم فقط یه خونه تاریک با کتابهای رو هم انباشته شده با چند دانشجو شبه امتحانی تازه بیرون هم که میری افتاب چشمت را میزه و حرم گرما اولین چیزیه که حس میکنی و بعد از چند قدم تو این سر بالای ها خیابونهای تهران نفست کم میاد تو این گرما.
انشالله بتونی بری حداقل با نوشته ها و عکسهات حال و هوای ما را عوض کنی.

خانوم شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ http://khanoomstory.blogsky.com

چرا زنه پیش رابرت ردفورد ِ دوست داشتنی نموند؟ من هربار می بینم جای زنه تصمیم می گیرم و به زور نگهش می دارم!

نازنین مامان راشا تمشکی شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ http://tameshki.persianblog.ir

نبینم غمت رو. منتظر عکسات هستم.
ممنون از نظری که در مورد مهد کودک دادی دوستم.
الان منم یه نازنین غمگینم که هرکاری می کنه لاغر نمی شه ))))))))))))))))))))))))))):

نجوا شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://zemzeme-tanhaie.blogfa.com

خوش بگذره

دوست شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام
خوب هستید؟
بسیار بسیار کم پیدائید.
موفق باشید

ملودی شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

نهال جون قربونت برم پس دلت خلوت خودتو میخواد با حافظ و حافظیه .رفتی جای منم خالی کن بووووووس.راستی خسته نباشی با فیلم دیدن.
نهال جون در مورد اون جریانم متاسفم میدونم چی میگی و ادم چه حرصی میخوره وقتی میبینه یه روانی چقدر میتونه مخ تعطیل باشه .بازم بوووووس

kiana شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ

salam nahal jan,khoby?ba zahmata?vagean azat mamnonam babate vagty ke baram gozashty.rasty az baba porsidi phd ro?mibosamet.

[ بدون نام ] شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ

cheghadr delam mikhad shirazo binam,vali migan tabestoona badtar az tehran jahaname.khodaro che didi shayadam chandroozi omadim safar be diyar shoma,
nahal jan man hcih maili azat nagereftam,vali mohem nist dige.hafteye ayandeh miyam vatan& miram doktor,hatman ona mitoonan rahnamayieem konan..babakhsh age dar morede shampoo& rizesh moo soali porsidam
payandeh bashi

yalda شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

esmamo yadm raft benevisam :)

yalda یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ

نهال جان،عزیزم واقعاً ممنونم ازت،ایمیلت رسید عزیزم،یه دنیا ممنونم ،باور کن من توقع نداشتم،دیگه پیش خودم گفتم میرم ایران و میرم دکتر،یه دنیا خوشحالم کردی،بیام ایران حتما میرم آزمایش،ولی‌ خوب میدونم که کم خونی ندارم،هرمونهامم خوبه به نظرم،ولی‌ اونجا حتما باز آزمایش میدم(اینجا که ما مصیبت داریم با دکتر متخصص رفتن و آزمایش دادن)واقعاً از این لحاظ ایران بهشته،حتما قرص زینک میخرم ،و لوسیون بتا متازون،از این شامپوها هم حتما میخرم،بازم یه دنیا ممنونمممممم عزیزم،

میبوسمت و پاینده باشی‌

آوامین دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.mandelto.blogfa.com

من که این فیلم رو ندیدم ...اما حافظیه رو یه بار دیدم ودلم عجیب دلم میخواد یه بارد یگه برم اونجا ...

راستی خوبم..ببخش که بابت اون پست ناراحتت کردم ...قضیه اش مفصله ...راجع به همون که بهت گفته بودم ! دنبال یه فرصتم که بهت بی استرس زنگ بزنم ...
مواظب خودت باش
بوس...

ساعت شنی دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ http://1sandglass.blogfa.com/

تو هم بروتوس !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد