خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

لطفا مراقب افکارت باش!


۵ قاعده کلیدی موفقیت تضمینی در تمام صحنه های زندگی :

- قاعده اول : اگر به این نتیجه رسیده ایم که کاری باید انجام شود پس بدون هیچ بهانه جوئی و معطلی و با جدیت کمر همت ببندیم که آن کار انجام شود .

- قاعده دوم : کاری که باید انجام شود را همین الان انجام دهیم .

- قاعده سوم : مهم نیست که از کاری که باید انجام شود خوشمان بیاید یا نه ! چون باید انجام شود پس در هر حالت و روحیه ای که باشیم با جدیت و سرسختی و یکدندگی تمام کار را انجام میدهیم.

- قاعده چهارم : وقتی کار انجام شد آرام نمیگیریم و به این می اندیشیم که کار بعدی که حتما ً باید انجام شود کدام است.

- قاعده پنجم : سراغ قاعده اول میرویم !

   

« آنتونی رابینز »

 

 

   

 

  

 


 

ایمان یعنی امید و انتظار

بر وفق ایمانتان به شما میشود.

از زبان مردم می شنویم که:« باید منتظر بدتر از اینها باشیم. »یا اینکه «تازه از این بدتر هم خواهد شد ». بی خبر از اینکه با به زبان آوردن چنین کلماتی ، خود به استقبال بدتر از اینها می روند.

اما از بعضی دیگر چنین می شنویم که : «در انتظار یک تغییر مثبت هستم ». این گروه نیز به استقبال اوضاع و شرایط مطلوبتر می روند.

انتظارتان را عوض کنید تا اوضاع و شرایط تان عوض شود.

اما وقتی عادت کرده اید که منتظر فقدان و کمبود و شکست باشید ، چگونه می توانید انتظارهایتان را عوض کنید؟

بی درنگ چنان رفتار کنید که انگار منتظر موفقیت و شادمانی و فراوانی هستید. برای خیر و صلاح خود آماده شوید ! کاری کنید که نشان بدهد در انتظار آمدنش هستید . چون تنها ایمان فعال بر ذهن نیمه هوشیار اثر می گذارد 

.

    ترس تنها دشمن آدمی است .  

 ایمان وارونه است . ترس از تنگدستی ، ترس از شکست ، ترس از دست دادن، ترس از شخصیت بعضی افراد ، ترس از انتقاد. ترس قدرتی برایتان به جا نمی گذارد . چون به هنگام ترس،پیوستگی خود را با منبع راستین قدرت از دست می دهید . وقتی هراسانید ، آنچه را که از آن بیم دارید به سوی خود می کشانید. زیرا به هنگام ترس در رویای تبار( افکار منفی دنیا که توهمی بیش نیست ) فرو می روید.

چه بسیارند کسانی که به دلیل ترس از دست دادن، عزیزترین موهبت زندگیشان را مفت باخته اند.

چه بسیارند کسانی که از کسان دیگر می ترسند . یا از اوضاع و شرایط ناخوشایند خود می گریزند. البته به هر کجا که بروند، این اوضاع و شرایط نیز آنها را دنبال می کند .

ترس و ناشکیبایی ، نیروی جاذبه را از میان می برد. حال انکه توازن جاذبه می آورد.

 

 

 آدمی تنها آنچه را که می دهد بازمی ستاند .    

بازی زندگی ، بازی بومرنگها است . و پندار و گفتار انسان دیر یا زود با دقتی حیرت انگیز به خود او بازمی گردد.این قانون کارما است و کارما که واژه ای سانسکریت یعنی بازگشت به معنی قانون عمل و عکس العمل نیز است. آنچه آدمی بکارد همان را درو خواهد کرد.  

 

 

 

 

«فلورانس اسکاول شین »

  

 

  

 

 

  

 


 

من برای موفق شدن خلق شده ام و حالا هم بابت موفقیتم  را شکر می کنم.

هرچه بیشتر به مردم کمک کنم، سعادتمندتر و رو به رشد تر هستم. در دنیای من همه برنده اند.

به حد کافی خوب هستم. زندگی راحت و لذت بخش است.

آزادی و تغییرات در راه است. افکارو عقاید قدیمی را دور می اندازم.

من ﻤﺴﺋﻮلم از تمام قدرتم برای کارهای خوب استفاده کنم.

تمام افکارم را بر هرآنچه دوست دارم تجربه کنم، متمرکز می کنم.  

 

 

«لوییز هی »

 

  

    

   

خواهی نشوی رسوا:همرنگ جماعت شو


با یک گل بهار نمی‌ آید

 

....

 

این جملات، نمونه ای از باورهای غلط ما ایرانیان است که در عمق اعمال و رفتارمان نفوذ کرده است. باورهایی که هر روز ما را از حرکت و پیشرفت باز می‌دارد.


ما عادت کرده ایم که در جامعه، محل کار، محل تحصیل و ... هنگام برخورد با مسائل، به جای جستجوی راه حل برای‌ برطرف کردن ریشه بروز آنها، به غصه خوردن و همراه شدن با دیگران در اشاعه افکار منفی بپردازیم.


مثبت اندیشی کار سختی است. واقعا سخت است، اما غیر ممکن نیست. شاید بتوان به زبان، ادعای آن را داشت ولی با توجه به امواج منفی دیگران، عمل به آن همتی والا می طلبد.

 

  هموراه در ذهنتان افکار مثبت ایجاد کنید و روی آنها متمرکز شوید. وقتی که بهترین پیش آمدها را انتظار دارید بهترین ها را جذب خواهید کرد. شما می توانید به نیمه خالی لیوان متمرکز شوید و افسوس بخورید و هم می توانید به نیمه پر لیوان متمرکز شده و سپاس گویید. هم می توانید از زیبایی گل تمجید کنید و هم از وجود خارهای تیز بنالید. با مثبت اندیشی، آرامش درونی، شادی و خوشبختی در انسانها بیشتر شود. البته مثبت اندیشی نباید ما را از واقعیت های موجود غافل سازد بلکه با علم به حقیقت می توان مثبت فکر کرد و در خود و دیگران انرژی مثبت و انگیزه عالی ایجاد نمود. راز موفقیت آن است که میزان انرژی خود را در جهت مثبت و صعودی افزایش دهیم و برای خود و دیگران همیشه بهترین ها را بخواهیم، توجه داشته باشیم که تمام کائنات عالم به نیات ما پاسخ می دهند. ذهن و فکر مثبت، اوضاع مثبت را به خود جلب می کند و نتیجه مثبت اندیشی آرامش و شادمانی همراه با خوشبختی است.

  


    بهتر است مخالفت خود را با چیزی به صورت موافقت خود با چیز دیگر بیان کنید! به جای مبارزه با جنگ، برای صلح بکوشید، به جای مبارزه با فقر، برای فراوانی تلاش کنیدو به جای تکیه افراطی بر نهی از منکر زیبایی منظره را می بیند، دیگری کثیفی پنجره را، این شما هستید که انتخاب می کنید چه چیز را ببینید و به چه چیز بیندیشید.   اندرو متیوسکسانی آدم  حسابی اند که شادی ها را جمع، کینه ها را تفریق، محبت ها را ضرب  و مهربانی ها را تقسیم می کنند.    ناشناس


     


     امید و آرزو همیشه ما را به زندگی دلگرم می سازد؛ باید با امید فراوان روز به روز بر کامیابی های خویش افزوده و شکست های خود را جبران نمائیم.     دیل کارنگی


     اگر بدی کسی را شنیدید و معلوم شد که همه مردم او را بد می دانند، به بدی او حکم نکنید اما اگر خوبی کسی را شنیدید و آشکار شد که همه از او خوب می گویند، به خوبی آن شخص مطمئن باشید.   شاتو بریان  

 

 

 

  

 

 

 

خوشبخت زندگی کنید

  
اصول لازم
ذهن و بدنی سالم، زندگی سالم، سرگرمی و تفریح، خواندن کتاب، عضویت در موسسات دلخواه و دوستان، گل و گیاه، حیوانات اهلی( البته اگر دوست دارید)
 
 
1-گام اول:
هوشیاری
هوشیاری یکی از لازمه های اصلی برای توانایی تفکّر شما تا آخر عمر است. اینکه خوشحالی را درک کنید. خودتان را دوست داشته باشید. بعضی مردم به اشتباه فکر می کنند که اگر کسی خود را دوست داشته باشد، عملی ناشایست و خودپسندانه است، در حالی که هرکسی اوّل باید خود را دوست داشته باشید تا قادر به دوست داشتن دیگری باشد! وقتی به خود اهمیّت دهید، به افکار، روش زندگی و دید وسیع خود نیز اهمیّت می دهید. با دوست داشتن خود، قادر به احترام به دیگران نیز هستید و در مقابل، اطرافیان نیز از این انرژی مثبت شما بهره خواهند برد. دیگران از دیدن خوشبختی و لبهای خندان شما، آرزو دارند که رویه و افکار شما را پیش بگیرند تا مثل شما شاد باشند. شما از آن چه که هستید با همان توانایی ها خدا را شکر می کنید و راضی هستید. با لبخند و روحیّه ای که دارید، هیچ غمی توان نفوذ در شما را نخواهد داشت. همواره فردی جالب و رهبر در بین مردم و دوستانتان هستید. با جسم و روحی سالم و با نشاط، قادر خواهید بود قوی تر و طولانی تر زندگی کنید. در این صورت می توانید در طول ادامه ی زندگی، بدون ایجاد مشکلی، نه تنها برای خود، بلکه برای دیگران نیز مفید باشید.
 
 
2-گام دوّم :
زندگی سالم
در قدم اوّل با یک برنامه غذایی کامل و سالم، سرشار از ویتامین ها، سبزیجات و میوه، بدنی سالم و قوی خواهید داشت. حدّاقل روزانه با نیم ساعت پیاده روی یا ورزش، سلامت خود را حفظ کنید. با این رویه تا آخر عمر خود، خندان و پرانرژی هستید.
 
 
گام سوم:
سرگرمی
سرگرمی های مورد علاقه خود را بیابید و فراهم کنید. نقاشی و طراحی، ورزش، پیاده روی با موسیقی در پارک یا با صدای آب حوض ها، ... برای یادگیری خیلی مهارتها مثل، شنا و ..هیچ وقت دیرنیست. در مقابل به تقویت ذهن و روح خود نیز بپردازید.
 
 
گام چهارم:
کتابخوانی
با ثبت نام و حضور در کتابخانه، ساعات بیشتری را به مطالعه کتابهای جدید و مورد علاقتان بپردازید، شاید الآن با خود بگویید:"من هیچ علاقه ای به کتابخوانی ندارم"، در حالی که خواندن کتاب نه تنها یک تفریح با هزینه ای بسیار کم است بلکه به تقویت ذهن و حافظه ی شما نیز کمک خواهد کرد. در حین مطالعه از افکار و استرس ها به دور هستید.
 
 
 گام پنجم:
عضویت
با ثبت نام در کلاسهای متنوع، از جمله، تقویت حافظه، جسم و ارتباط با خدا، یا کلوپ های زنان یا مردها، دوستان بیشتری پیدا می کنید و با هم صحبتی و رفت و آمد با آنها سرگرم می شوید. در بحث ها و کلاسهای فلسفی شرکت کنید و با تمرینهایی در خانه، وجود خود را از افکارمنفی تهی کنید.
 
 
گام ششم:
نظافت و خانه داری
با منزلی تمیز و آراسته، همواره از محیط زندگی خود لذّت می برید. خانه را از عطری که همیشه دوست دارید، معطّر کنید. برخی در منزل از شمع های عطری روشن می کنند، البته این کار خیلی مورد تایید روانشناسان نیست، امّا خوب، این نیز راهیست برای رسیدن به آرامش. از کاشت گیاهان و گلهای مورد علاقه خود که ترجیحاً استفاده ی خوراکی نیز برای شما دارد، غافل نشوید.
 
 
گام هفتم :
 
پادشاهی!
با انجام مراحل فوق، خواهید دید که مجرد بودن، آنقدرها هم سخت و غیر قابل تحمّل نیست، با عشق به خود، تقویت ذهن و جسم و نزدیکی به خداوند، سفر، دیدن فیلم های مورد علاقه، بازیهای دلخواه مثل شطرنج و پازل، ، معطر کردن خانه و پاکیزگی و... پادشاهی کنید و از تنهایی خود لذّت ببرید.
 
 
نکات لازم
1-     با دوستان نزدیک خود همواره در ارتباط باشید حتّی تلفنی.
2-     با انجام تمرینهای تقویت ذهن، مدیتشن و دعا و نیایش، به آرامش می رسید.
3-     پیاده روی در روزهای مورد علاقه ( بارانی یا آفتابی) را فراموش نکنید.
4-     در انجام اقدامات فوق و مراحل آن به خود فشار نیاورید.
5-     سعی کنید از خوردن بیش از حدّ تنقلات مضرّ( چیس، پفک، شیرینی های و چربی ها) خودداری کنید تا همواره سالم باشید. این تنها یک عادت است، می توانید با آن کنار بیایید.
6-     تنها خود شما هستید که می  توانید، زندگی را به کام خود شیرین کنید! 
  
 
  
 

رازهای موفقیت

:: روز اول
از کارهایی که ناچاری انجام دهی لذت ببـــر.
نق زدن تنها تو را خسته تر می کند و نمی گذارد کار را درست انجام دهی.
اما اگر با موفقیت مانند یک دوست رفتار کنی.
مثل سگ همه جا به دنبالت خــــــواهد بود.

:: روز دوم
سعی کن کارهایت را از صمیم قلب انجام دهی.
نه به صرف این که ناچاری انجام دهی.
باید به کارت ایمان داشته باشی.
یک جریان آب ضعیف ، تنها نیمی از باغچه را آبیاری می کند.

:: روز سوم
همه چیز را همانطور که هست بپذیر.
خواستن تنها، چیزی را تغییر نمی دهد.
خواستن، باد را از وزیدن باز نمی دارد و برف را به آب نبات تبدیل نمی کند.
اگر می خواهی چیزها را بهتر از خودشان تبدیل کنی، با آنها همان گونه که هستند مواجه شو.

:: روز چهارم
تمرین کن تا از درون شاد باشی.
اجازه نده دیگران برای شاد کردن تو تصمیم بگیرند.
خودت رئیس کارخانة شادی سازی باش.

:: روز پنجم
ذهنت را همانند ابر سفیدی که در آسمان است، آزاد کن.
تلاش کن، اما نتایج کار را واگذار تا با هم کار بیایند
برای ابر چه فرقی می کند باد از کدام سو بوزد.
چرا وقتت را برای چیزی که در کنترل تو نیست، تلف می کنی؟

:: روز ششم
وقتی تصمیم به انجام کاری می گیری،
از خود نپرس : من چه می خواهم ؟
بلکه بپرس : چه کاری به نفع همه است ؟
اگر به فکر منافع دیگران باشی، دیگران در کنارت کار خواهند کرد و کمکت خواهند کرد تا موفق شوی.

:: روز هفتم
هنگام تصمیم گیری ابتدا نباید بپرسی، از این کار چه نفعی عایدم خواهد شد؟
پرسش درست این است که : چه کاری به نفع همه است؟
خانه زمانی مستحکم خواهد شد که همة دیوارهایش استوار باشند.

:: روز هشتم
وقتی کار به مشکل می خورد، نه دیگران را سرزنش کن و نه خود را،
انسان وقتی شنا یاد می گیرد که از فرو رفتن در آب نترسد.

:: روز نهم
برای موفقیت در هر کار،
باید ابتدا تصویر واضحی از نقشة کار داشته باشی.
آن گاه، همان طور که در باد شدید، نخ بادبادک را محکم نگه می داری،باید هدفت را هم به همان محکمی نگه داری.

:: روز دهم
اگر طرحی در عمل مشکل تر از آن شد که فکر می کردی،دلسرد نشو.همه چیز این دنیا همین طور است،
خصوصاً اگر ارزشمند باشد.
لاجرم خود حبابی بیش نبود، زیبا اما توخالی.  

  

  

 

 

 


 

موفقیت از آن کسانی است که ذهنیت موفق دارند
رسیدن به موفقیت، قدرت و هر چیز خوب دیگری در این دنیا آرزوی مشترک بیشتر انسانهاست ولی با این حال هنوز اکثریت انسان ها از وضعیت مالی، فکری و روحی مناسبی برخوردار نیستند. در دنیایی که ما انسان ها در آن زندگی می کنیم فرصت های زیادی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد ولی متأسفانه کمتر کسی می تواند از این فرصت ها به نفع خود استفاده کند. متأسفانه انسان ها بیشتر در رؤیای رسیدن به موفقیت زندگی می کنند تا این که بخواهند برای رسیدن به آن تلاشی از خود نشان دهند.
حقیقتی که هر انسانی در راه رسیدن به موفقیت باید همواره به آن توجه کند این است که نه کسی شانسی و از روی اتفاق به موفقیت میرسد و نه کسی به همین صورت موفقیت های خود را از دست می دهد. این موضوع بیانگر این مطلب است که رسیدن به موفقیت خود مراحلی دارد و فقط کسانی که از این موضوع باخبرند که می توانند امیدوار به دستیابی به آن باشند.


:: افکار همه چیز شماست
با کمی مطالعه و تحقیق در زندگی بیشتر انسان های موفق جهان به این نتیجه می رسیم که پشتکار داشتن و سخت کوش بودن ویژگی مشترک تمام انسان های موفقی است که تا به حال روی کره زمین زندگی کرده و می کنند. اگر در زندگی بیشتر انسان های موفق جهان نگاهی بیندازید به این نتیجه می رسید که بیشتر آنها در ابتدا به اشخاصی خانه به دوش شبیه بوده اند اما در عین حال افکاری سلاطین گونه داشته اند! بنابراین اگر شما هم می خواهید به موفقیت برسید (بسته به این که موفقیت برای شما چه مفهومی دارد) باید جنس ذهنیت شما از افکار مثبت و امید به آینده باشد تا شما بتوانید با اشتیاق و طراحی برنامه ای مناسب برای رسیدن به آن تلاش کنید.


:: همه از صفر شروع کرده اند
با این حال، ممکن است این ذهنیت در شما ایجاد شده باشد که حتی با وجود این که ذهنیتی مثبت دارید ولی به علت کمبود منابع و امکانات لازم نمی توانید به اهداف خود برسید. فراموش نکنید که تمام انسان های موفق هم در ابتدای کار وضعیتی مانند شما داشتند ولی با این حال توانستند با تلاش بیش از حد و داشتن افکار و برنامه ای مناسب به اهداف خود برسند. اصولاً انسانی که در ذهن خود هدف قاطعی دارد که باید به آن برسد هیچوقت به محدودیت ها فکر نمی کند. تنها منبعی که انسان های موفق از آن بهره می برند ذهن است.
این افراد از آنجایی که می دانند مغز انسان با افکار او دوست می شود، همیشه بهترین افکار را برای دوستی با ذهن خود انتخاب می کنند. اگر شما به خود به چشم یک انسان موفق نگاه کنید ذهنتان نیروی درونی شما را برای رسیدن به وضعیتی که دوست می دارید هماهنگ می کند، اما اگر افکار و تصورات شما علیه خودتان باشد حتی اگر از منابع خوبی نیز برخوردار باشید به زودی همه چیز را از دست خواهید داد. متأسفانه بسیاری از انسان ها فکر می کنند که محدودیت، معیار سنجش انسانهاست، در حالی که معیار حقیقی سنجش انسان ها، افکاریست که آنها در سر دارند.


:: هیچ وقت نگو دیر شده 


وقتی صحبت از رسیدن به موفقیت است و انسانی از انسان دیگری دعوت می کند تا برای رسیدن به هدفی تلاش کند، معمولاً این گونه پاسخ می شنود که دیگر دیر شده است. عبارت «دیگر دیر شده» جواب انسان هایی است که ارباب ذهن خود نیستند. کسی که ارباب ذهن خود باشد هیچ وقت به کمبود منابع، پیری یا... فکر نمی کند، بلکه به این فکر می کند که از کدام راه باید برای رسیدن به موفقیت استفاده کند. کسی که ارباب ذهن خود نباشد حتی اگر تلاش شبانه روزی برای رسیدن به موفقیت داشته باشد هیچ وقت به خواسته خود نمی رسد.
اگر کسی می خواهد به موفقیت برسد باید تلاشی توأم با ایمان به پیروزی داشته باشد. در کنار این موارد اگر شما بدانید که چه می خواهید و در پی چه چیزی هستید می توانید در هر وضعیتی به موفقیت برسید. فراموش نکنید که هرگز بدون زحمت چیزی عاید شما نمی شود.
برای رسیدن به موفقیت باید بهای آن را بپردازید، هرچند که این هزینه در مقایسه با آنچه که به دست می آوری بسیار ناچیز است.


:: از همین امروز شروع کن 


برای رسیدن به موفقیت باید از همین امروز شروع کنید و قدر تک تک لحظات و کوچکترین فرصت های زندگی را بدانید. کسانی که برای رسیدن به موفقیت منتظر لحظات جادویی می مانند هیچ وقت به آن نمی رسند. فراموش نکنید که فرصت ها همیشه در جامه مبدل (گرفتاری یا شکست) به سراغ انسان ها می آیند. پس فراموش نکنید که هر وقت در زندگی با مشکلی روبرو شدید با چشمان باز به اطراف نگاه کنید تا بتوانید موفقیتی که در نزدیکی شما پنهان شده است را پیدا کنید. یک ضرب المثل ایتالیایی می گوید:« کسی که منتظر زمان می ماند آن را از دست می دهد.» برای رسیدگی به چیزی منتظر آمدن آن نمانید، به سمت آن بروید. با چشمان باز خود مراقب تک تک لحظاتی باشید که به سادگی از کنار شما می گذرند».


:: اگر اراده ای باشد راهی وجود دارد 


برای رسیدن به موفقیت باید به تلاش خود بیفزایید. این مهم نیست که شما در چه سن و سالی هستید. تفکر مسموم «دیگر دیر شده» را از خود دور کنید تا به شما ثابت شود برای کسی که اراده ای در خود می بیند همواره راهی وجود دارد. تلاش و برنامه مناسب تنها چیزهایی هستند که شما به آنها نیاز دارید. همواره به خود یادآوری کنید که موفقیت از آن کسانی است که ذهنیت موفق دارند و شکست از آن کسانی است که بی تفاوت اجازه می دهند ذهنیت شکست در آنها نفوذ کند. یکی از ویژگی های مثبت استفاده از این تفکر این است که وقتی به آن تسلط پیدا می کنید و دائما از آن استفاده می کنید بی اراده خود را در مسیر رسیدن به موفقیت در حال حرکت می بینید. در این هنگام است که شما موفقیت را با تمام وجود در آغوش می گیرد و از این موضع تعجب می کنید که در این چند سال کجا بوده است!


:: هیچ وقت گول ا حساسات خود را نخورید 


روزی شاگردی به دیدن استاد خود می رود و به او می گوید قدرت تمرکز حواس ندارم و نمی توانم کارهایم را درست انجام دهم. استاد در جواب شاگردش به او می گوید: می گذرد، هیچ وقت به اکنون توجه نکن و به تلاش ادامه بده. همانطور که قبلاً اشاره شد، رسیدن به موفقیت از روی شانس و اقبال نیست و همواره نیاز به تلاش دارد. در حقیقت زمانی که هم به آن رسیده ایم باید برای حفظ آن تلاش کنیم وگرنه به زودی آن را از دست می دهیم. 

 

  

 

 

 

 



 

جملات تاکیدی برای زندگی روزانه:

- با  جهان  درحالت صلح و آشتی بسر میبرم.

- خودم رو دوست دارم و می پذیرم.

-من منحصر  به فردم. دوست میدارم و دوست داشته میشوم  و آزادم.

-همیشه امن و حمایت شده ام.

-من در تماس با احساساتم هستم و آنها رو میپذیرم.

-دور من را انسانهای سرشار از عشق و با ملاحظه احاطه کرده اند.

-من دیگران را دوست دارم و به آنها اهمیت میدهم و همین باعث بوجود  آمدن دوستیهای ماندنی خواهد شد.

-من به خود درونیم اعتماد دارم و معتقدم که مرا به راه درست هدایت میکند.

-هر روز هر کاری را که از دستم بر میاید انجام میدهم تامحیطی سرشار از عشق برای خودم و اطرافیانم ایجادکنم.

-پیوسته با عشق برتر جهانی متصلم.

-بصیرت درونی من همواره روشن و متمرکز است. 

جملات تاکیدی برای سلامتی:

-من سرشار از انرژِی حیاتی و سلامتیم.

-در همه جنبه های وجودیم سلامتم.

-من همیشه قادرم وزن دلخواهم را داشته باشم

- برای انجام فعالیتهای روزمره ام سرشار از انرِژیم.

-ذهن من در صلح و آرامش است.

-من بدنم را دوست دارم و به آن اهمیت میدهم و بدنم هم به من اهمیت میدهد. 

-من همیشه در سلامتی کامل و مطلق به سر میبرم.

جملات تاکیدی برای فراوانی: 

-دست به هرکاری که میزنم موفق میشوم.

-به هرچه دست میزنم فراوانی وثروت برایم میاورد.

-کار من همیشه مثبت تلقی میشود.

-من به تواناییهایم احترم میگذارم و همیشه با حداکثر پتانسیل کار میکنم.

-درامد من پیوسته زیادتر میشود.

-همیشه برای همه نیازهایم پول کافی در دسترس دارم.

-پاداش همه کارهایی که میکنم به من برگردانده میشود.

جملات تاکیدی برای صلح و هماهنگی در زندگی:

-من با خودم در صلح و آشتی هستم.

-من همیشه در حال هماهنگی با جهان هستم.

- سرشار از عشق به حقیقتم.

- پیوسته در حال صلح و  هماهنگی با اطرافم هستم.

-هرچه  صادق تر باشم ،عشق بیشتری را دریافت میکنم.

-خشمم را بگونه ای نشان میدهم که با جهان اطرافم در  صلح و تعادل قرار بگیرد.

-با کودک درونم وحدت و هماهنگی دارم.

 

 جملات تاکیدی معنوی:

-آزادانه خودم هستم.

- من فردی بخشاینده و با محبتم.

-من  مسئولیت رشد معنوی خودم را بر عهده میگیرم.

-میگذارم تا با جهان به وحدت برسم.

-با بخشیدن کسانی که بمن بدی کرده اند قوی میشوم.

-من سزاوار دوست داشته شدن هستم.

-هر چه بیشتر عشق بورزمم بیشتر مورد عشق ورزی قرار میگیرم.

-عشق فناناپذیر و همیشگی ست.

-کودک درونیم را دوست دارم، تغدیه میکنم و میگذارم که شفا پیدا کند.

-من مسئول زندگیم هستم و همیشه  از قدرت لازم برای مفید بودن و لذت بردن برخوردار خواهم بود. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

فکر کردم شاید شما هم مثل من به تکرار همه ی اینا نیاز داشته باشید.

نصف بیشترش رو یه عزیز مهربون لطف کرده و برام فرستاده.

  
 

ببخشید اگه طبقه بندی شده نبود...  

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
ملودی سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ق.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

ممنون نهال جون که زحمت کشیدی و اینا رو برامون نوشتی اتفاقا خیلی لازمه که هم تکرار بشه هم خونده بشه و حتی اگه بین همه ی اینا چند تاشو هم رعایت کنیم کلی تاثیر مثبت داره بووووووس

Leila سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ

!!!Perfect My Friend

ریحانه سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام
وای نهال جان عجب پست تاپی گذاشتی واقعا دستت درد نکنه . خیلی خیلییییییییییییییییییییی ممنون گلم.
نهال جان نمی دونم چرا اصلا موقعیت اومدن و دیدن روی ماهت میسر نمیشه . ! ولی مطمئن هستم که میام یعنی باید بیام. راستی نهال جان اگه اومدم و یا شاید خیلی ناگهانی چطور می تونم خبرت کنم . شماره همراه جدیدت را که ندارم ولی نمی دونم هنوز شماره منو داری یا نه، فکر کنم شمارم رو حذف کردی ایمیل منو که داری ؟ ممنون میشم اگه شماره ای بهم بدی.
مواظب خودت باش و می بوسمت . دوست من

صدفی سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.sadafi.persianblog.ir

وقتی خیلی خسته و نا امید بودم... وقتی هیچ موفقیتی توی زندگی ام به چشمم نمیومد... وقتی توی روابط با نامزدم احساس می کردم که دارم به بن بست میرسم... اسکاول شین نجاتم داد و منو با خدا و توانایی ها و همه ی حس های خوب آشتی داد.... ممنون از تو که دوست داری تمام این حس های خوب و زیبا و ناب رو با همه تقسیم کنی....
مدتهای زیادیه که همراهتم ولی نا محسوس.... تو ذات زیبایی داری.. مهم نیست که توی روابط خانوادگی نتونستی اونطور که دوست داشتی پیش بری و دیده بشی... ولی تو به خدا نزدیکی و اون همیشه حمایتت کرده... موفق باشی

نازی سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://havayehoseleh.blogfa.com/

نهال جان مرسی که این مطالب آموزنده و مفید را گذاشتی سیوشون کردم تا دوباره و دقیق تر بخونم

مهناز سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

خیلی جالب بود استفاده بهینه شد عزیزم .

yalda سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ

che jaleb bood va che omid bakhsh,man ke fekr mikonam az bachegi be hameye ma to madreseh to jamee va....yad midan ke manfi baf bash , dige to bozorgsali taghieer dadanesh kheili sakhte,vali bayad adam khodesho majboor be mosbat andishi kone ke be donbalsh etefaghaye khobam biyad,
mamnooan ke inaro gazashti hame bahreh bebran

miboosamet,movazebe khodet bash.

سوفی شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

قاعده های کلید موفقیت .. کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز ..
اگه اراده باشه که انجامش بدیم واقعا ماثره !!!

ریحانه شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ق.ظ

به بهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وای چقدر خوش و آب رنگ خیلی خوشگل شده عزیزم.
چرا زودتر این کار رو را نکردی واقعا که به جا بود
مبارک باشه عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد