خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

حق مسلم خواننده ی وبلاگ است که نوزادی صاب وبلاگ را ببیند...

  

 

 

 

 

حذف شد...

 

 

  

 

  

 

   

 

  

  

 

 

    

 

 

 

 

 

   

 

 

  

  

 

   

 

 

نظرات 31 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ق.ظ

وایییییییییییییییییییییییییییی نهالییییییییییییییییی
الهی...واقعا خوشگلی! بعد جالبه یه عکسی بود که توی پروفایل یاهو گذاشته بودی؟ اصلا با بچگی هات مو نمیزنی.چهره ات همینه.یعنی همون موقع هم که من عکست رو دیدم(همون که موهات یه ور رو صورتت بود) در عین اینکه شگفت زده شدم از زیبایی ات گفتم چه معصومیت بچگانه ای...در عین زیبایی و قشنگی بکر و واقعی! انگار این چهره فقط بزرگ شده و جا افتاده تر و زیبا تر...امیدوارم واقعا فقط و فقط توی زندگیت شادمانی و موفقیت و سلامتی و عشق رو ببینی.تو به من خیلی کمک کردی کاری که خواهر برای خواهر نمی کنه...همیشه مدیون این همه مهر و محبتت و صداقت و خلوص نیتت هستم.واقعا تو با این همه زیبایی درون و برون لیاقت بهترین زندگی رو داری نهال.

تو دیگه چرا این موقع بیداری دخترم ؟؟ :)

تو به من لطف داری اما همین امشب به یه عزیز مهربونی می گفتم انگار بچگی هام رو فقط سایزش رو بزرگ کردن!! :)))))))))))))

من کاری برای تو جز انجام وظیفه نکردم...خوشحالم خودت اینقدر عاقل بودی که حرفامون روت تاثیر داشته و راهت رو پیدا کردی...

خوشحالم که همه چیز خوبه...مراقب مهربان همسرت و زندگی قشنگ دو نفره تون هم باش از این به بعد...یادت باشه این زن ِ زندگیه که مدبرانه و آرام امور رو هدایت می کنه و خیلی ظریف رنگ های زندگی رو شاد و دلنشین می کنه...


می بوسمت عزیزم

شاد باشی

یک زن سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ق.ظ http://manam1zan.persianblog.ir

ای خدا من کلی قربون صدقت رفتم بابا خوشمل بابا شیرین بابا خوشمزههههههههه ایی ییی وای روزم باطل شد ...به قول دخترم بیا بگلم عسیسم

:) وای این دخترک رو از جانب من سفت ببوسش که اگه جلوی من از این شیرین زبونی ها کنه من درسته خوردمششششششششششششششش

می بوسمت عزیزززززم

شاد باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ق.ظ

همیشه تصویری که ازت داشتم توی ذهنم یه دختر مهربون از همه نظر حتی قیافه بود! الان دقیقا به تصویر ذهنم رسیدم !!

چهره ات خیلیییییییییییی مهربونه...تو جزو معدود وبلاگ نویس هایی هستی که کاملا مخاطبت حس می کنه که شخصیت مجازی ات عین شخصیت واقعی ات هست و برای همین اینقدر همه دوستت دارند و دل نشینی چون همیشه خودتی...مهربون ساده و بی ادعا در عین حال پُر بار و عمیق از همه نظر...فکری-علمی-شخصیتی-سیاسی- همه چیز خلاصه! هر چند چند ماهی هست که کمتر می نویسی و من واقعا نمی دونم چرا؟؟

من هم برات از صمیم قلبم آرزوی خوشبختی می کنم نهال دوست داشتنی و مهربان و زیبا

عزیزززم -مرسی! من خجالت می کشم واقعا این جوری میگی!!!!!
جدی میگم باور کن!

کم نوشتنم هم این مدت دلیل بدی نداره ...البته تصمیم دارم بیشتر بنویسم دوباره...


می بوسمت و البته امیدوارم اسمت رو هم از بار بعد فراموش نکنی بذاری !! :))

محدثه سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ق.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااام.
به به چه دختر ناز و بانمکی.مخصوصا اونی که یه وقتایی خیلی خانومه
راستی من فکر می کنم این حق مسلم خواننده ی وبلاگه که جوانی صاب وبلاگ را هم ببیند

سلام عزیز دلم

خواننده ی وبلاگ برای گذاشتم تصویر جوانی هایش همچنان مشغول مذاکره است!! : فعلا در حالا فشار از پایین چانه زنی از بالا یا یه همچین چیزی هستیم !!! :)


می بوسمت عزیزم

شاد باشی

بیتا سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ

واییییییییییییی نهال جون چه عکسهای بانمکی.خیلی دلم می خواد یه عکس از الانت ببینم .با این بک گراند باید خیلی بانمک و دوست داشتنی باشی.

:) در مورد عکس الانم رجوع شوم به جواب به محدثه :))))))))))))))))

تو لطف داری عزیز دلم

می بوسمت نازنینم
شاد باشی...

تینا سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ق.ظ http://asemoone-tina.persianblog.ir

چقدر دوست داشتنی هستی نهال عزیزم... فقط من کلی حسودیم شد به اونایی که عکسهای بزرگی های صاحب وبلاگ رو هم دیدن ... بوووووووووس

چقدر لطف داری به من تینای اردی بهشتی من...
:) در مورد عکس بزرگی ها روج شود به کامنت محدثه و بیتا :))))))))))


می بوسمت عزیز دلم

شاد شاد باشی

رها-ستایش سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ

وای جیگرشوووووووووووووووووووو

چقده مهروبن و خشوخنده بودی تو نهالللللللللللل

والا ما الانش هم خوش خنده ایم البته اگه بذارند !! :)))))))


بوووووووووووس ستایش مهربونم

شاد باشی عزیز دلم

north سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

وایییییییییی اینجاروووووووو عکس خانو میت خیلی دوس داشتم
راجع به خصوصی ای دیونه تو که خودت استادی ! ولی اگر کمکی از دستم بر می یاد بگو

وای حتما به کمکت نیاز دارم شدیددددددددددددددددد
شدیددددددددددددددددددددد
شدیددددددددددددددددد
فقط راه دست خودته!! :))

بوووووووووووس
میام سراغت

آوی شن سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ب.ظ http://avishan10.blogfa.com

خیلی خوبه که آدم از بچه گی هاش عکسای خوب داشته باشه .

آره من تا سن ۸سالگی عکس زیاد دارم


شاد باشی عزیز دلم
می بوسمت...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ

vay nahale azizam cheghadr mashalla nazi,adam doost dare to in aksa bokhoratet ,kheili kheili maloosan in aksat,nemidoonam vaghan chera az hameye weblaga,bishtar az hame az khondane to lezat mibaram,chon safa va yek rangi tosh kheili becheshm miyad,barat arezooye movafaghiyat , shadkami va khoshbakhti mikonam azizam.

nahal jan tehran ke hich khabari az gashte ershad nabood,hichi.khoshkhoshanemoon shod.

azmayesh hoormooni va anvaee va eghsame azmayeshatam dadam,khodaro shokr moshkeli nabood,hamash baraye esteresi bood ke 4,5 mah pish dashtam,vali khob mooham kheili khali shode dige.rafte boodam arayeshgah khanoome migoft cheghadr rizesh moo dari,toye mohat kheili khaliye,

jan alan chashmam khord be akse akhari ke neveshte chetoor bood, ba oon chehreye masoomo naz,alan inja boodi mikhordamet migoftam kheili doostashtani va khordani bood in aksat khanoomiye khoshgel.

payandeh bashi

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

مرسی از لطفت دختر :)


خب مشکلی نیست...
برات ایمیل میزنم.

حل میشه به راحتی ایم موارد...
اصلا غم به دلت راه نده...
چیزی که بر میگرده مو هست...

می بوسمت عزیززز
شاد باشی

ساناز سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ http://sanazhooman

وای بخورمت...
چقدر مامانی بودی
چقدر همش میخنده عزیز دلم....
ماشا..خیلی جیگر بودی

:)))))))

مرسی تو لطف داری.....کاش بزرگ هم که میشدیم اینجوری فرصت خنده رو ازمون نمی گرفتن!!!
می بوسمت عزیز دلم...شاد باشی

نازی سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://havayehoseleh.blogfa.com/

نهال چقدر ناز و بامزه ای مخصوصا اون عکس خانومیت و اون عکس که موهاتو بستی. منم عکس بچگی هامو گذاشته بودم و بعد از چند روز پاکش کردم نمیدونم دیدی یا نه؟

نهههههههههه من ندیدمممممممممممممم

دوباره دوباره یه بار مزه ندارههههههههههه (اردوهای بچگی رو یادته؟؟)

گذاشتی حتماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خبرم کن

می بوسمت نازنیم...
شاد باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ

از اون نی نی های شپلی که باید دو لپی خوردشون!!!...خوش به حالت از نوزادیت عکس داری. من از قبل از سه سالگی هیچ عکسی ندارم

من از لحظه ی به دنیا اومدنم هم عکس ها دارم اما از ۷-۸ به بعد خیلی کم!!

زیر زمین برن(!!!) مسببینی که باعث شدند نسل ژدر مادرهای ما از همه چیز سال ها عقب بیفتند!!

(یه کم دیگه میرفتم جلو فحش ننه عمه هم میدادم حتما!!)

بووووووووووووس
شاد باشی

خانوم سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ http://khanoomstory.blogsky.com

اون که یادش رفت اسمشو تو کامنتش بنویسه من بودم

بله بله دخترم متوجه شدم
:)

بازم بوووووس

ملودی سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

جوووووونم نهال جون بزنم به تخته چه نی نی گوگوووولی بودی تو .البته من میدونم همچین نی نی خانوم گوگولی ای الانم یه دختر ماه و دوست داشتنیه بووووووووووس

تو لطف داری ملودی خوشگل و خوش ادای شیرین زبونم


می بوسمت هزار تا
شاد باشی عزیز دلم

kiana چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ

vayyyyyyyyyyyyyy,che niniye khordany body to,adam mikhad fagat becheloneeeeeeeeee

مرسییییییییییییییی کیانا جونم
تو لطف داری خانم

می بوسمت و برات همچنان بهترین ها رو آرزو می کنم

شاد باشی عزیز دلم

گیس طلا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ق.ظ

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

بهمندخت چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ق.ظ

کـــــــــیف کردم

محشر بود

مرسی عزیززز دلم

تو لطف داری مهربون

می بوسمت
شاد باشی و سرافراز

سحر چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ

نهاااااااااال خیلی ناز و معصوم بودی.آخی من توی شرکت این صفحه رو باز کردم خیلی هم پکر بودم تا عکسات رو دیدم لبخند اومد روی لبم.بوووووووس دوست جونم.کاش میشد یک روز همدیگرو ببینیم....راستی خیلی هم شبیه بچگی های من هستی.شاید الان هم شبیه هم باشیم خواهر جون.بووووووووووس

آخی ناززززززززززززی آره واقعا هیچ بعید نیست بارها از کنار هم رد شده باشیم :)

می بوسمت هزار تا و به امید دیدار به زودی


بوس

فرانک چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

آخییی..ناسییی..چه گردالی..چه جینگیلی..چه گیلی گیلی ...چه گوگوری بودی
ببخشید.. کلمات توصیفیم اینجوری رفت به سمت زبان کودکانه

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

امیدوارم به زودی(حالا نه به این زودی دیگه) از همین قربون صدقه ها برای نی نی خودت هم بری!! :)

بووووووووووووس
شاد باشی

دردووونه پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ق.ظ http://dordooone.blogfa.com

اخی چه نازی
دمپایی سبز داشتی؟
من ۶۸ اما زمان ما هم از این دمپایی ها و ژاکت ها بود. اخی چقده ناز بودی

اصن من از اولش هم معترض بودم و جزو جنبش سبزززززززززززز
این ژاکت و دمپایی هم از همون ۴۰ میلیون اهدایی ِ جنجالی خریده بودم اگ راستشو بخوای:))


امیدوارم نی نی خودت رو زودتر ببینی عزیززز دلم...

می بوسمت
شاد باشی

قزن قلفی پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

اینجاس که شاعر گرانمایه میگه « لپتو بچشم ......واه ......... چگده گشنگی ! .......آه ....
امضا قزن قلفی اهل شعرهای سنگین رنگین و با کلاس !

وای وای وای کی من بیام نی نی سرخ و سفید و قلنبه ی تو رو بخورم آخهههههههههههههههههههههههه ...

البته من همه اش فکر می کنم نی نی تو دختره!!!!!!!! حتما هم تپل و سفیده تازه!!!!
خوشم میاد پسر بشه پوز همه رو بزنه :)

بووووووووس به امید اون روز که میدونم همین روزاست...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
نزن!!
نزن خوب!!
میگم نزن!!!
خب اگه خواستی یه کم دیرتر!!!



ولی من آخه شک ندام دختره!!! به جون همین محمود!
.
.
.
.
.
.
.
و البته شک ندارم همین روزاااااست!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
من رفتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

مهسان پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://r174.blogfa.com/

الهی چه کوچولو بودی

خیلی خوشجلللللللللللل بودی

ایول به مامان بابات که یک عالمه عکس ازت گرفت

من زیاد عکس از بچگیم ندارم اما مثل مارمولک بودم

از بس لاغر بودم

مربی ام هم راست میگی بیچاره ها همه عقده ی شدن

بیخیال به لاغر شدنم میارزه

من لاغر بشم اینها هر چقدر میخوان چیز بگن

بذار بگن

آره من از لحظه ی تولدم هم عکس زیاد دارم :)

تو لاغر میشی و خوش هیکل! من به آینده ی تو خیلی امیدوارم

بوووووووس مهسان عزیزم

شاد باشی

پالیزبان پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ http://palezban.blogspot.com/

ای جان .چه نازه .لوپاشو.هنوزم لپ داری؟

آرههههههههههههههههههههههههههههه
تا دلت بخواد :)


شاد شاد شاد باشی

سین بانو جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ق.ظ http://SINBANOO.BLOGFA.COM

الهیی!!!!!
چه خوشمل و چه ناز!خوش به حال مامانت.

الهییییییییییییییییییییییییییییییییی نی نی تو هم خوشگل بشه هم کاملا سلامت باشه هم از همه نظر کامل و عااالی


می بوسمت عزیزم
شاد باشی

دوست شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام
خسته نباشید نا مهربان
همه خوبند؟
نه احوالی نه سراغی اینهم رسمشه؟
خوب از بابت این عکسها بسیار خوشحالم کردی مخصوصا با توضیحات جالب و خواندنیش که بسیار بجا بود.
حتما ازو لایت ما هم بود نه؟
کدومش از اینجاست؟
موفق باشی

سلام کامپیوترم خراب بود....

من منتظر اعلام اون موضوع از طرف شما هستم خودم که جرئت نمی کنم بگم کهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه رو در رو!!

همه اش از اونجا بود به جز اونی که تو گل های زرد هست و اون یکی مونده به آخر که هر دوش اهوازه...


شاد باشید

سلام به همه برسونید لطفا

تفکرات یواشکی یک یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ http://malousak88.persianblog.ir

خیلی خیلذی باحال بودن گلم بخدا بامزه بودن و خیلی خیلی قیافه ات اشناست . البته من خوزستانی ام خیالت راحت

مرسی عزیزززم

:)

حالا همشهری هم بودی باکی نبود خانوم... :)
می بوسمت عزیزم
شاد باشی

محمدرضا دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

عالی بود نهال جان
اون جانونی کلی واسم نوستالوژیک بود
یادآور خاطرات سالها قبل
یادش بخیر

مرسی....

آره یادتونه؟ :)

یا قرمز بود یا سفید :)

شاد شاد شاد باشید

سیلور دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://thin-road-runner.blogfa.com

نه عزیزم کامنتت راجع به جراح ها نرسید گلم.
من نمیشناسمت ولی خیلی بچگی گوگولی داشتی. عاشق عکس یکی مونده به آخر شدم

مرسی عزیزززم

دوباره برات می فرستم

شاد باشی
می بوسمت

ریحانه چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ

جیگرت رو برم من
عزیززززززززززززززززززززززم آخه چرا این قده تو نازی دختر
مهربونی از چشات می باره.
خیلی خیلی ماهی عزیزم.
نهالم دعا کن یلدای من روزی شخصیت خود ساخته تورا داشته باشه از هر نظر کاملی ...............
بی نهایت دوستت دارم.
آرامش - مهر - عشق و دوست داشتنی به وسعت مهربانی چشمهات برات آرزو دارم.
دوست دارم دوست من .

حتما حتما حتما دختر یه همچین مادر ِ روشن و فهمیده و خوش قلبی یه فرشته ی مهربون و مستق میشه من ایمان دارم اینو....


هر دوتون رو هزاران بار می بوسم

شاد باشی عزیز دلم

yalda پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

nahhal jan khobi?
khabari azat nist negarent shodam
omidvaram khob bashi,

movazebe khodet bash
miboosamet
payandeh bashi

خوبم یلدای خوبم مهربونم

یه کم زیادی در سکوتم...


سعی می کنم باز حرف بزنم...

می بوسمت مهربون
نازنین
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد