خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

چند راهکار ساده برای تناسب اندام و لاغری

۱-از معجزه ی دم کرده ی چای سفید +سبز برای لاغری به هیچ وجه غافل نشید(تاثیرش بی نظیره ضمن این که چای سفید سرشار از خاصیته) .

 

 

۲-اگر اضافه وزن های بیشتر از ۲۰ کیلو دارید فقط پیاده روی ِ محدود(طبق تجویز پزشک معالج) در سطح صاف و شنا (یا آب درمانی) برای شما مناسبه... 

 

 

۳-کلا از معجزه ی ورزش غافل نشید ...هر روز،روزی دست کم ۱ ساعت(پنج روز در هفته) سر یک ساعت خاص.یک روز هم برای ریکاور کردن بدن ورزش باید قطع بشه. 

 

 

۴-اگر به طور منظم ورزش می کنید و رژیم مناسبی دارید،و الان دچار به اصطلاح «استاپ وزن» شُدید،ساعت ورزشتون رو ناگهان تغییر بدید! مثلا اگر صبح ناشتا هست،بشه ۶ عصر! یا اگر ۶ عصر هست،بشه شب و بعد از اخرین وعده ی غذایی. 

 

 

۵-تا دو ساعت بعد از ورزش لطفا به جز آب هیچ چیز نخوردید. 

  

 

۶-آب زیاد بخورید. 

 

 

۷-اگر به قصد لاغری در باشگاه بدنسازی می کنید،لطفا از  دانش مربی ِ برنامه نویستون اطمینان حاصل کنید و یادتون باشه از وزنه به خصوص وزنه های سنگین معمولا برای کاهش وزن استفاده نمیشه...  

 

 

 

۸-لطفا فریب این کمربندهای لاغری رو نخوردید...این ها به تنهایی به درد کاهش وزن شما نمی خوره ضمن این که آب بین سلولی رو می کِشه و یه عالم سلولیت (چربی های سفت ِ متراکم)تحویلتون میده.... 

 

 

 

۹-اگر کیلوهای اضافه ی باقیمانده از وزن ِ  شما ده یا پانزده کیلو به پایین باشه و  تا الان مقدار زیادی وزن کم کردید اما حالا در مرحله ی نفس گیر کاهش وزن هستید و وزن کم نمی کنید یا به سختی کم می کنید،می تونید یک دوره یک یا دوماهه ی رژیم پر پروتئین رو امتحان کنید...یعنی مصرف گوشت مرغ و ماهی کباب پز یا آب پز در طی روز با سبزیجات و سالاد بدون سس و میوه! و قطع یا مصرف خیلی محدود نان  و برنج و شکر و شیرینیجات مصنوعی .البته میوه هایی مثل موز یا هندوانه یا خربزه کمی محدودیت داره اما میوه های دیگه رو راحت تر می تونید استفاده کنید. 

 البته در حیتش حتما از مکمل ها به خصوص زینک باید استفاده بشه...  

 

{لازمه این جا تاکید کنم این بیشتر برای کسانی هست که اضافه وزن های خیلی بالا داشتند و خودشون رو با سختی و کشان کشان تا این مرحله رسوندند و حالا دچار استاپ وزن شدند و از نظر روحی در شرایطی هستند که اگر نتیجه نگیرند دوباره متلاطم میشند و احیانا مجددا افزایش وزن و پرخوری عصبی پیدا می کنند و دوباره روز از نو روی از نو!! در غیر این صورت همه ی ما به خوبی می دونیم که رژیم غذایی مناسب رژیمی هست که همه نوع مواد غذایی درش استفاده بشه و توسط کارشناس امر تجویز بشه... وغیره !! اما همه ی ما معمولا برگه های رژیم غذایی زیادی داریم که گوشه کمد داره خاک می خوره!! گاهی خود انسان بیشتر از هر کسی دیگه ای می تونه در مورد بدنش تصمیم بگیره چون سیستم بدنش رو میشناسه...} 

 

در این مرحله ورزش بسیار بسیار تاثیر گذاره.... 

 

 

 

۱۰-سعی کنید خودتو رو دوست داشته باشید و همه ی فکر و ذکرتون رو به این قضیه معطوف نکنید....برای خودتون تاریخ و مشوق بذارید....مثل خرید لباس های شیک بعد از تناسب اندام و غیره.... 

 

 

۱۱-اگر عادت به پر خوری و بی اختیاری در خوردن دارید،وقت رفتن به سمت یه کیک خوشمزه یا یه غذای دلپذیر یا یکی از انواع فست فود که بوش همه ی هوش و حواستون رو برده،یه لحظه با خودتو فکر کنید که آیا خوردن خارج از محدوده ی این خورای لذت بخش تره،یا عددی که ترازو در صورت نخوردنش بهتون نشون میده؟! سعی کنید این روش رو بارها تمرین کنید....

 

 

۱۲خانم هایی که دچار «سندروم تخمدان های پلی کیستیک یا پر کیست» هستند و یا تحت هر شرایطی کم کاری و تنبلی تخمدان دارند  و احیانا دچار نازایی هستند و یا دچار آکنه(جوش صورت) هستند و عادات ماهیانه ی نامنظمی دارند،چه چاق چه لاغر(که معمولا این افراد چاق هستند) بدونند که در کنار هر درمانی که استفاده می کنند،ورزش و رژیم غذایی رکن اصلی درمان هست!   

 

 

۱۳-لطفا-خواهشا-التماسا!!! اینقدر روی تَرَک های ناشی از کاهش وزن حساس نباشید!! هیچکدوم از ما از نوجوانی توی هالیوود بزرگ نشدیم که تمام هم و غم و توجه مون صرفا نقطه به نقطه ی بدنمون بوده باشه و بس! ما بچه های جنگ بودیم که  با هزار مشکل رشد کردیم و چه دختر و چه پسر همیشه به خاطر ایدئولوژی حاکم بر جامعه و افکار اطرافیان و شاید خودمون،توی چندین دور و لایه لباس احاطه شده بودیم و همیشه اتفاقا با هزار برچسب و لیبل از توجه به خودمون و بدنمون اونم در این حد،نهی شده بودیم!! 

 

بالاخره در بدن همه ترک یا لک و جای بخیه و زخم و غیره هست! چهار تا خط یا نقطه ،ارزش انسانی هیچکس رو تعیین نمی کنه! کم و زیاد هم!! البته رسیدگی به خود عالیه اما نه در حد وسواس و بیمارگونه.... 

 

اگه یاد نگیریم که خودمون رو اول همون طوری که هستیم ، با همین مجموعه دوست داشته باشیم،همیشه یه چیزی برای عذاب کشیدن پیدا می شه!! از یه کک و مک کوچیک گرفته تا یه خط یا یه ترک....  

 

 

در نهایت این ترک ها نیاز به حوصله ی فراوون و یا استفاده از محلول فیتولستیل لیراک و کرم ویتامین سی سی گل روزانه چندین بار و در مدت زمان طولانی دارند....

 

 

 

 

 

۱۳+۱-یه پست هم طلبتون در مورد مکمل ها و ساپلیمنت ها برای پوست و مو و شادابی،جوانی و غیره....  + یه پست هم احتمالا خصوصی می گذارم در مورد چند تا سوال خیلی خیلی خیلی خصوصی ِ زنانه ی  متداول که میبینم خیلی مطرح میشه...(برای این خصوصی که بعدش دیگه نمی تونم این جا در انظار عمومی!! سر بلند کنم!!!)

 

 

 

اگر سوالی داشتید در بخش نظرات وبلاگ مطرح کنید.اگه خودم به جواب و صحتش آگاهی داشتم،که همون موقع  می نویسم و اگر نه از متخصصان امر جواب رو میگیرم و اینجا منتقل می کنم.... 

 

 

شاد باشید.

نظرات 30 + ارسال نظر
آرزو یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

نهال دوست دارم.نهال دوست داریم
من که هنوز شروع نکردم برای لاغر کردن ولی تو برنامه ام هست از هفته سوم مهر ماه

منم دوستت دارم کلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اونوقت جسارتا چرا «این شنبه ی» شما اینقدر دیر شروع میشه اونوقت؟؟؟
:)))))))))))))))))))))

yalda یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

poste jalebi bood ,vali khob bishtar baraye kasani ke mikhan rejim begiran khobe,man ke dar hale gereftan rejim baraye chaghiyamalabate faghat 3,4 kilo monde ta besham 50 kilo va khiyalam rahat beshe,vali khob montazere postet baraye poust va moo mimoonim ke kheili lazeme,rasti nahal jan az inja ham shampoo va ham lotion alpecin ro kharidam felan ke benazaram kheili khob boode.

miboosamet,movazebe khodt bash,

payandeh bashi

یلدا جونم کاش می روفتی بدنسازی که فقط الکی وزن اضافه نکنی و عضله بسازی...سه روز در هفته روزی یک ساعت نمی تونی وقت بذاری؟؟؟
این طوری بدنت فرم می گیره و عضلاتت حجیم وو خوش فرم میشند به جای این که الکی وزن بگیری....

خیلی خوشحالم که تا این جا این شامپو برات جواب داده و من شرمنده نشدم...

دارم توی ورد اون پست رو هم می نویسم منتها احتمالا توی یه وبلاگ دیگه می نویسم که برات میذارمش...
شاد باشی عزیز دلم
می بوسمت

پریسا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ

مرسی خیلی مفید بود نهال جان.ربرای پرپشت شدن مو راهکاری نداری؟

چرا حتما می نویسم عزیز دلم


شاد باشی

salam یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

salam khubid? mamnoon az etelaate khubetun mitunam adrese mailetuno dashte basham?

nahal_sarsabz@yahoo.com


شاد باشید

رضوانه یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام نهال خانم. فوق العادی اس نکته هایی که گفتی. من هم همون قرص های گیاهی که برای کاهش اشتها معرفی کردی رو استفاده کردن. برای من که خوب بود. ممکنه در مورد سلولیت هم به ما اطلاعات بدی. داره کلافه م می کنه.

سلام عزیز دلم

یادت باشه اون قرص ها رو طولانی مدت نمی تونی و نباید استفاده کنی چون ممکنه کبد و آسیب بزنه...

اگه می تونی کم کم قطعش کن...چون دیگه حتما معده ات هم کوچک شده...

آب زیاد بخور...ورزش یادت نره....کرم های ضد سلولیت مثل ایوروشه قبل از ورزش خیلی موثره...قند و شکر و نکمت رو هم خیلی خیلی خیلی خیلی محدود کن.

شاد باشی
می بوسمت

بماند یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ

چقدر مهربانی و صمیمیت و خلوص و صداقت و دانش و امروزی بودنت لذت بخشه...
تو یه سری از خصوصیات رو با هم داری که هر یکیش به حد کافی لذت بخشه و کم پیش میاد کسی همه رو با هم داشته باشه!
تصویری که از تو توی ذهن نقش میبنده یه چهره ی مهربان زیبا به یه لبخند صمیمانه است که اینقدر درونش هم زیباست که خالصانه دست همه رو میفشره...

خوش به حال مردی که تو روشنایی خونه اش میشی و بچه ای که مادری مثل تو داره...کاش هر دو شعور قدر دونستن داشته باشند!

اینا رو الان به من بودید یعنی ؟؟ :)

مرسی از تعریفتون اما من واقعا خجالت می کشم اینجوری میگید!!!

شاد باشید...

ساتین دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

نهال خیلی ممنون این پستهای اخیر واقعا مفید و جالب بود
برای پست های خصوصی منو پشت در جا نذاری ها!

بووووووووووووسسسس

حتما ساتین جونم.حتما یادم می مونم و برات ایمیل می کنم.

می بوسمت عزیز دلم-شاد باشی

یک زن دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ

نهالی داشتم خیلی قبلها رو میخوندم کامنتای توی وبمو....نبودن مرجان تغییراتی کهفکر میکنم تو این چند سال من و تو وحالا مرجان کردیم با تمام سختیها ... غصه خوردم برای خودمون ولی از طرفی هم خوشحال بودم مخصوصا برای تو چون شجاعی چون خوبی خیلی خوب دوست دارم عزیزم ....راستی از غزل خبری داری چطوره این وروجک؟<
قصدم ناراحت کردنت نبودا فقط دلم خواست که اینو بگم بهت مواظب خودت باش گل دختر

خانمه دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ق.ظ

خیلی پست مفیدی بود.
دستت درد نکنه.
منتظر پستهای بعدی هم هستیم

حتماااااااااااا عروس خانم

بووووووووووس

آسمان دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام
کاش لطف می کردی و طریقه آب کردن شکم کسی که لاغره رو می نوشتی. این شکمه داره منو دیوونه می کنه. اگه یک کیلو اضافه کردم ۷۵۰ گرمش می ره تو شکمم مابقی بین اعضای بدن تقسیم می شه. الان هم ۱۰ روزیه دارم ایروبیک مخصوص شکم کار می کنم ولی دریغ از یک ذره کاهش سایز.

سلام عزیزم

دراز نشست(زیاد)
ماساژ(هم خودت هم به وسیله ی ماساژورهای حرفه ای)
بعد هم توی باشگاه زیر نظر یه مربی خوب ورزش های شکم با دستگاه های مخصوص شکم که زیاد هم هستند

بعیده این جوری کوچک نشه...

شاد باشی عزیزم
میبوسمت

رها-ستایش دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

بعد ببخشید این چای سفید چی چی بید؟؟؟؟؟؟؟؟

لینکش رو برات میذارم رها جونم
بوووس

سیلور دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ http://thin-road-runner.blogfa.com

یعنی من زبونم مو در آورد انقدر که به اطرفیانم گفتم کمربند و وییره هیج تاثیری تو لاغری نداره! آب خیلی عالیه ولی خوردن زیاده از حد آب هیچ تاثیری نداره! تا مرض تهوع ۲ لیتر آب ناشتا نخورید. این وزنه های کوفتی سنگین رو وقتی ۴۰ کیلو اضافه وزن دارید نزنید... ترک بدن رو همه دارن.. بهتره آدم خوش هیکل باشه و چند تا ترک نقره ای رنگ رو پوستش باشه تا اینکه کیلو کیلو چربی به بدنش باشه با یه عالم رگ قرمز و گشاد شده.
از همه بدتر این رویاهای دور از دسترس و غیر واقعیه که باعث میشه آدما بدجوری از رژیم زده بشن.. ۲ هفته ۷ کیلو!! آخه عزیزم تو این مدت واسه سوزوندن این مقدار وزن باید روزی حدود ۳۵۰۰ کالری بسوزونی.. یعنی نه تنها هوای بخوری! بلکه ۲۰۰۰ تا هم اضافه بر سازمان ورزش کنی.
من میدونم دست و پنجه نرم کردن با چاقی و مخصوصا ژرخوری چقدر سخته.. ولی صبر چیزیه که در ما ایرانیا فقط در مقابل زور شنیدن و توسری خوردن کار گذاشته شده. در بقیه ی موارد صبر بی صبر! همه پا انقلابی هستیم والله...

:)))))))))))))))))))))))))


خوبه به اندازه ی یه پست راهکار دادی...

مرسی

:)

نازی دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ http://havayehoseleh.blogfa.com/

سلام
نهال جان خواستم عکس کودکیم را واست بفرستم ایمیلت را نداشتم ایمیلت را بهم بده تا واست بفرستم

بووووووووووووووووس
باشه الان توی وبت میگذارم

kiana سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ق.ظ

salam,nahal jonam,man ba inke roze migiram eftar fagat soup mikhoram v kolan hajme gazam paene fagat yek kilo kam kardam,onam fagat az soratbenazaret chera?rasty boooooos

تو که لاغری کههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

یعنی متناسبی

برای چی می خوای لاغر شی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آب و میوه زیاد بخور به علاوه پروتیین مثل گوشت مرغ و ماهی های چرب مثل سالمون.

می بوسمت عزیزم
شاد باشی

محدثه سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

یه سلام گرم به دکتر نهال جونم.
دستت درد نکنه با این پست جالبت.البته من که اضافه وزن ندارم.فقط یه سوال: چای سفید چیه و از کجا میشه تهیه اش کرد؟(برای لاغری نمی خواما برای خاصیتش می خوام)
در مورد پستی که می خوای در مورد پوست و مو بذاری حتما خبرم کن.خصوصیهاشم من هستما

حتما حتما حتما حتما چای سفید استفاده کن


آرام بخش...رفع کم خونی....و خیلی چیزای دیگه محدثه جونم....لینکش رو برات میگذارم

می بوسمت...شاد شاد شاد باشی

فرانک سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

هییی..این ترکها که گفتی
زمانیکه داشتم قد میکشیدم روی زانوی و بعدها روی (با عرض پوزش) باسن، یه سری خطور قرمز پررنگ ظاهر شد که حالا جای خودشونو دادن به سری خط ترک مانند که خیلی از پوستم روشن تر هست رنگشون.
دکتر پوست میگفت برای رشدت بوده.من نمی دونم جاش میره یا نه؟
میدونی گاهی فکر میکنم مگ اونور آبی ها قد نمیکشین؟چرا اونا پوست پاشون این همه صافه اونوق من روی زانوم خط خطی؟

نوع پوست ما با اونا فرق می کنه
تو مسلما حسن های زیادی داری که ۴ تا خط چیزی ازش کم نمی کنه...
مرم ویتامین سی سی گل هم استفاده کنی بد نیست.
البته طولانی و به طور مرتب...
چون به علاوه خاصیت لیفتینگ و سفت کنندگی هم داره و برای مناطقی که اشاره کردی دو جانبه خوبه


:)
بوس
شاد باشی

eli سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ

salam nahal junam
mamnun az poste mofidi k gozashti
man kheili bi erade shodam parsal in moghe ba rejimo varzesh 10 kg kam karde budam vali hala zarfe modate 4-5 mah hamaro bargardundam moteasefane
emshab az doa faramushemun nakon khanum gol

الان با من شروع می کنی
عذر و بهانه و تقصیر هم نداریم!!

مفهومه؟؟

شادی سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ http://mydietdays365.blogfa.com/

سلام.
ممنونم از مطلبتون

خوشحالم اگه به درد خورده

شاد باشید

سیلور چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ق.ظ http://thin-road-runner.blogfa.com

ای وای... نکنه پاقدم من شوره که هر وقت میام اینجاX بعدش دیگه تا چند وقت آپ نمیشه؟؟

عزیزمی:)
بوس

سیلور چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ق.ظ http://thin-road-runner.blogfa.com

اوکی گلم. ادت کردم

بوووووووووووووس

ملودی چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

ممنون نهال گل از نوشتن اینهمه اطلاعات مفید و کار آمد واقعا زحمت کشیدی.پست قبلی رو هم خوندم و امیدوارم یه سری از آدما با تاثیرات بد و منفی برای همیشه از زندگیت حذف بشن اینجوری خیلی بهتره. کم کردن وزنم همیشه یه برنامه و بیشتر از همه اراده میخواد بدیش اینه که چون رژیم مناسب استفاده نمیشه و حرکات ورزشی و بدنی هم محدوده یه جور خستگی روحی میاره .هیییی جوونی یادش بخیر یه زمانی من همش تو بند سه چهار کیلو اضافه وزن بودم هی ورزش میکردم هی کم میخوردم هی ویتامین میزدم.الان دیگه خدا همچین لطف و محبت نثار اعصاب من کرد که باید در بند سه چهار کیلو زیاد کردن وزن باشم .ولی خوبه که آدم همیشه از خودش غافل نشه و خودشو دوست داشته باشه .بوووووس و بازم مرسی

امیدوارم اینقدر شادی و زیبایی تو زندگی ات فراوون بشه که تنها دغدغه ات کم کردن سه چهار کیلو از وزنت باشه ملودی جونم....

بووووووووووووووووس
شاد باشی عزیزم

سیلور پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ http://thin-road-runner.blogfa.com

هیچ کلمه ای برات ندارم جز اینکه متشکرم و دوستت دارم

بوووووووووووس

خواهش می کنم عزیزززم

دردووونه پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://dordooone.blogfa.com

نهال جون به من توصیه کردن قرص ونوستات رو صبحها بخورم. تا کاهش وزن کمکم کنه.
به نظرت چه طوریه؟؟؟؟؟؟‌بخورمش. دکتر تائیدش کرده اما دو دلم

قد و وزنت رو بهم بگو عزیزم تا بتونم راهنمایی ات کنم.


شاد باشی می بوسمت

آزاده جمشیدی راد دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://dibache.blogsky.com

سلام خوبی؟عجب وبلاگ آموزنده ای ممنونم از شما خانم موفق که موفقیتت رو با دیگران تقسیم میکنی آفرین
من شما رو لینک کردم دوست داشتی به من سر بزنید

فرانک سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام نهال جان خوبی؟
چون گفته بودی اگه سوالی داشتیم اینجا بپرسیم، من هم تو جدیدترین پستت این مطلب رو نمی ذارم که مطالب مرتب باشه
یه سوال داشتم.به لینک های زیر یه نگاهی بنداز اگه وقت داری.
مطالبشون چقدر صحت داره؟

http://www.youtejarat.com/market.aspx?rgm=sttpparis&p_id=1616


http://melatshop.com/balea.htm

تبلیغ کرم موبر Balea توی این لینک دومی منظورمه

Roozbeh سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ

من 18 کیلو اضافه وزن دارم روزی چقدر باید کالری بسوزونم

قد-وزن-سن؟

علی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ http://xn----zmc2ac7gez38e1b.com/system.html

با سلام به همکار خوب خودم
دیدم شما نیز همچون من در حال بازاریابی هستید
اینکه وبلاگ بسازی و لینک ها را در آن قرار بدهی بسیار مفید است
اما مشکل اینجاست که پس از مدتی محصولات تکراری شده و از طرف گوگل اسپم می شود
بهترین کار (البته بر اساس تجربیات من ) داشتن لینک های مختلف است یعنی اینکه شما در سایت های مشابه ثبت نام کنی و تبلیغ آنها را قرار بدهی درسته که اونها هم محصولات یکی سانی دارند اما همین که لینک آنها فرق می کند باعث می شود گوگل اعتبار بیشتری به سیستم شما بدهد
من یک لیست از بهترین سیستم های رو که تا الان با آنها کار کردم و به خوبی پورسانت رو پرداخت کرده اند برات می فرستم امیدوارم بتونی از این تجربه من بهره ببری
دوست داشتی خوشحال می شم با هم در ارتباط باشیم تا از تجارب هم استفاده کنیم

سمانه شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام خوبی منمیخوام لاغر شم اما نمیشه من نمیوتنم برم باشگاه اخه شاغلم میشه یه ورزش هایی بگی که توئ خونه انجام بدم رژیم خالی لاغر میکنه ؟ من ۱۰کیلو اضافه دارم
کمکم کن مرسی

نعمت الله واحدی سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

مادرم در روز 1ساعت ورزش می کنه وغذا هم زیاد نمی خورد اما لاغر نمی شود؟

ندا شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ق.ظ

با سلام
ندا هستم قدم1/75 و وزنم 66 کیلوست چند وقتیه که از ناحیه شکم وپهلو چاق شدم و کارم طوریه که بیشتر روی صندلی میشینم از شما میخوام کمکم کنید و راهی رو بهم نشون بدین که حالت قبلی شکمم برگرده .ممنون

فقط ورزش های هوازی+ورزش های شکم
نذار چاق شی جلوشو بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد