خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

ساده،اما پراکنده

-ماه مهر،نه تنها برای من یاد آور ِ خاطرات خوش(!!!!) مدرسه نیست،بلکه مهم ترین چیزی که باعث میشه من پاییز رو دوست داشته باشم اینه که یادم میاد که بچه مدرسه ای(حساب دانشگاه جداست) نیستم و حتی دلم نمی خواد ریخت ِ مدارس سابقم و پرسنل ِ حزب اللهی و عقده ای و چندش آورش دهه های ۶۰ و ۷۰  رو ببینم!  

 

 

 

 

-فکر می کنم در زندگی ِ هر زنی لازمه که گهگداری به زیبایی اش ارزش بگذاره و یه سر به سالن های آرایشی خیلی شیک بزنه و همین طور که پذیرایی میشه مجله های مدل های زنانه رو ورق بزنه و به خودش و زیباییش فکر کنه...به هر حال اگر نتیجه حتی اندکی تغییر و یا زیباتر شدن هم باشه،می تونه کمی حال ِ روح رو خوب کنه... 

 

 

-اول مهر،اول یه ماه جدید،یه فصل جدید و یه دوران رنگی و شاده...می تونه روز ِشروع ِ خوبی باشه برای برنامه های به تعویق افتاده و لازم! تغییر دادن زندگی از وضعیت خنثی و باطل و بی هدف به شکل پویا  و فعال و مثبت،شروع به خواندن کتاب و عادت به کتابخوانی...درس...یادگیری یه زبان جدید...ورزش...رسیدن به تناسب اندام...زیبایی...ارتقای معنوی و روحی...تکامل معنوی...و باور و تلاش برای این مساله که ما به راحتی می تونیم از همین لحظه زندگی رو همون طور که می خواهیم بسازیم و کائنات اونقدر بی انتهاست که کافیه ما بخواهیم و راه دستیابی رو بلد باشیم،تا به راحتی زندگی ِ دلخواهمون شکل بگیره... 

 

روابط دلخواه...جفت روحی ِمناسب...ثروت...سلامتی...علم...کمال...آرامش...عشق...خوشبختی... 

همه و همه به مقدار زیاد و برای همه وجود داره...کافیه بخواهی و دستت رو برای داشتنش دراز کنی... 

 

 

-و از همه مهم تر! اینکه به مناسبت این همه رنگ و شادی که در زمین پخش شده،چشمهامون رو ببندیم،و از ته دل،تمام اون کسانی رو که ازشون رنجش و کینه و خشم به دل داریم،هرچقدر هم به حق ، ببخشیم...و نگذاریم که خشم،هر چند هم درونی و پنهان،اونقدر روح و ذهن ما رو مسموم کنه که اجازه نده اینهمه زیبایی و قشنگی و انرژی و پویایی رو ببینیم... 

 

 اول از همه من شروع می کنم...همه رو (مسلما کسانی رو که باعث رنجش و خشم و عذاب من شدند منظورمه) می بخشم و براشون برکت می طلبم...حتی افراد ذکر شده در پاراگراف اول :)  

 

یادمون باشه که خیلی اوقات ما قبل از هر چیزی احتیاج داریم خودمون رو ببخشیم و دست از سرزنش خودمون برداریم به خاطر همه ی اشتباهات...قصورها...خطاها و ...این خیلی مهمه که بتونیم خودمون رو دوست داشته باشیم تا ببینیم،درهای عشق و محبت و خوشبختی و موفقیت،چطور یکان یکان برما گشوده خواهند شد...  

 

-پاییز فصل گیرایی هست برای کتاب خوندن...خیلی دلم می خواد همه و همه لذت ِ کتابخوانی و مطالعه رو حس کنند...یه لیوان چای داغ و یه کتاب... :)    

 

 

 

 

 

-چای همچنان جزو  لاینفک زندگی منه...  شیرینی هم!!

  

 

 

 

 

-خیلی زیاد احتیاج دارم که ساده ی ساده و روزمره بنویسم....اما می دونم که اینجا نمی تونم... 

 

 

-دوستان اون یکی وبلاگ من یه وبلاگ برنامه ریزی ِ شخصی ساده است که تمام آرشیوش رو هم (که زیاد هم نبود-شاید ۴-۳ پُست)پاک کردم و از امروز از نو می نویسم...البته شاید انتهای هر پُستی که روزانه هم نوشته میشه(چون برنامه های روزانه است)،چند خطی هم از روزمره هام بنویسم.... 

به هر حال چیز خاصی نیست و فعلا خالیه...اما باز هم اگر کسی دوست داره که بخونه ، یا اگر کسی می خواهد مثل من زندگیش رو نظم بیشتری ببخشه یا برنامه ی خاصی رو شروع کنه و دوست داره با هم پیش بریم،برام آدرس وب یا ایمیل بگذارید تا  براتون آدرس بگذارم. 

 

 

 

-چقدر دوست های وبلاگی ام رو دوست دارم...حتی اونایی که چراغ خاموش و بی صدا میرن و میان و من دیگه شناختمشون و اگه دو روز آی پی شون رو نبینم،واقعا نگران و دلتنگشون میشم  :) صادقانه ی صادقانه... 

 

 

 

-کامنت های این پست و پست قبل رو با هم جواب میدم... 

 

 

-شاد ِ شاد ِ شاد باشید...پاییزتون پر از شادی،سلامتی،عشق،آرامش،موفقیت،سربلندی و ثروت باد... 

 

 

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ق.ظ

سلام
مطالبتون خیلی مفید و جالب ان
خواستم یه سایت رو بهتون معرفی کنم ، تازه راه افتاده و لی کارش درسته ، همه چیز هم لینک مستقیم داره ، سر بزنید من که گفت زده شدم با پست هش
آدرس : www.net4download.com
موفق و پیروز باشید

بیتا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ق.ظ

نهال جون
چه پست بی ریایی بود .حسابی چسبید.
ولی یه نیم نگاهی به ساعت این پست بنداز یعنی تا اون وقت صبح بیدار بودی؟

ایمیلم رو برات گذاشتم .خوشحال می شم از خوندن برنامه ریزی ها و روزانه هات

north پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ق.ظ

با پاراگراف اول همچین موافقم که نگوووووو اوغ

دناتا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ http://donata.persianblog.ir/

منم دوست دارم اون جا رو بخونم

مریم پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ http://manodelam136400.blogfa.com

یک زن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://manam1zan.persianblog.ir

به نظرت پرورییه بعد از یه مدت طولانی بگم من ادرس میخوام البته فکر میکنم قبلا بهم داده بودی الان شدیدا الزایمرم عود کرده و گمش کردم شایدم نداده بودی ...
میبینی چه پرورام

بهار پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

نهال جان من دقیقا از همین امروز صبح برنامه مو شروع کردم. یعنی قبل از اینکه پست تو رو بخونم و می خوام ادامه ش بدم. می شه منم اون وبلاگت رو بخونم و همراهت باشم عزیزم؟

شوکا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

خب ما خاموشها هم گاهی روشن میشیم

ایمیل نذاشتی که...:)))

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

nahal jan man 100% mikham ke ekhoonamet hala harja ke minevisi,mail ham ke dari vali khob baz barat mizaram,
kash dar morede in khastan va kaenat bishtar benevisi,nemidoonam chera gahi ehsas mikonam harcheghdaram ke be ghole shoma dasteto deraz mikoni hichi nemigiri.

miboosamet
payandeh bashi

yalda پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

nahal jan yadam rat esm va mailamo benevisam,alabate ino tayieed nakon be khatere adress mailam

f.h2001@yahoo.com

Jane پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.jane-jane.blogfa.com

عزیزم می تونم آدرسه اون وبتم داشته باشم؟

Jane پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.jane-jane.blogfa.com

وااااااااااااای چقد این کوکیا به نظر خوشمزه می یاد دهنم آب افتاد.. چه ترده من همین الان از خواب پا شدم دلم چای با کوکی می خواد..

eli پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ

salam nahal jun
manam dust daram un yeki webet ro dashte basham age khasti baram send koni khoshhal misham
man hamunam k eradash zaeifeo daem rejimesho mishkane
movafagh bashi azizam

شیلا مامان رومینا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

نهال عزیزم هیچ میدونی هربار که میام نوشته هات رو میخونم حتی اگه کامنتی نذارم اما برای لحظاتی لذت آرایشگاه رفتن رانندگی کتاب خوندن نظافت اتاق و برق انداختن همه چیز رفتن به کوه و جاهای دیدنی حتی چای خوردن رو برای آنی حس کنم. امیدوارم مخزن انرژیت همیشه پر باشه و رنگ زندگیت روشن و درخشان.
یادت نره آدرس رو به من بدی

مریم شیرازی جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام نهال جونم
خوبی؟
اگه دوست داشتی آدرس وبلاگت رو به منم بده

پالیزبان جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ http://palezban.blogspot.com/

میشه به من آدرس اون وبلاگ برنامه ریزیتون رو بدین.

گذاشتم

kiana جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ق.ظ

mi2ny nahal,man hame harfato darbast gabol daram v say mikonam ke bebakhsham ,faramosh konam v...valy gahy vagean kam miaram,v be nazaram miad tahe ye chah gir oftadam ba anbohy az khaterate talkh v arezohaye forokhorde ,v yoho be in natije miresam ke aslan behtare beram be darak...vasam 2a kon.

رها-ستایش شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ http://setayesh07.blogfa.com

به امید بهترین ها در فصل عاشقانه پاییزبرای نهال

منم از ان کتابها و چای و.. دلم خواست و همین طور ان یکی وبلاگت رو...برام بذار بی زحمت

دوست چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
امیدورم همیشه ایام بهاری باشید
با طراوت و شاداب و با انرژی و امیدوارم و سرسبز
موفق باشید

کرانه سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام
امیدوارم همیشه سبز باسید من هم دوست دارم شروع کنم ادرس ایمیلم را گذاشتم برای برنامه ریزی خوشحال میشم کمکم کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد