خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

...

آنه... تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت؟وقتی روشنی چشمهایت درپشت ِ پرده های مه آلودِ اندوه پنهان بود. 


با من بگو ازلحظه لحظه های مبهم کودکیت!
از تنهایی معصومانه دستهایت... 


آیا می دانی که درهجوم دردها وغم هایت
ودرگیر ودار ِ ملال آور دوران زندگیت، حقیقت ِزلالی ِ دریاچه نقره ای نهفته بود...  

آنه ! اکنون آمده ام تا دستهایت را
به پنجه طلایی ِ خورشید دوستی بسپاری
ودر آبی بی کران مهربانی ها به پرواز درآیی 


و اینک آنه، اکنون شکفتن وسبز شدن درانتظار توست! 


درانتظارتوست! 


درانتظارتوست 

  

 

 

 

 

 

I feel so unsure as I take your hand and lead you to the dance floor.
As the music dies something in your eyes
Calls to mind a silver screen and you're its sad goodbye.
I'm never gonna dance again
guilty feet have got no rhythm

(Though it's easy to pretend
I know you're not a fool.
I should have known better than to cheat a friend
And waste a chance that I've been given.
So I'm never gonna dance again
the way I danced with you.)

Time can never mend the careless whispers of a good friend.
To the heart and mind ignorance is kind.
There's no comfort in the truth
pain is the all you'll find.
I'm never gonna dance again
guilty feet have got no rhythm
. . .
Tonight the music seems so loud
I wish that we could lose this crowd.
Maybe it's better this way

We'd hurt each other with the things we want to say.
We could have been so good together

We could have lived this dance forever

But now who's gonna dance with me? - Please stay.
And I'm never gonna dance again
guilty feet have got no rhythm
. . .
No dance
no dance
no dance
you're gone - no dance
you're gone.
This matter is so wrong
so wrong
that you had to leave me alone
 

 

 

ترجمه:


اصلا مطمئن نیستم وقتی دستتو می گیرم و تو رو به سمت سالن رقص هدایت می کنم
هم زمان با محو شدن موسیقی ، چیزی در چشمان تو به من اون صفحه نقره ای رو یادآوری می کنه ، تو رو و خداحافظی غم انگیزو
من هرگز بار دیگه نمی رقصم
احساس گناهکاری وزن و آهنگی نداره

بهرحال تظاهر کردن راحته
می دونم تو یه احمق نیستی
بهتر بود می دونستم که نباید دوستمو فریب بدم

و چه بیهوده شانسمو هدر دادم
پس من هرگز بار دیگه نمی رقصم
رقصی که با تو داشتم
زمان هیچ وقت نمی تونه برگرده
زمزمه های بی احتیاطانه با یه دوست خوب
برای قلب و خیال ، بی خبری خوبه
حقیقت آرامش نمیاره
رنج ، تمام آن چیزیه که تو می فهمی
من هرگز بار دیگه نمی رقصم
احساس گناهکاری وزن و آهنگی نداره
. . .
هرگز بدون عشق تو
امشب صدای موسیقی بنظر خیلی بلند میاد
آرزو می کنم که ما از جمعیت دور بشیم
شاید این جوری بهتر باشه

ما همدیگه رو با حرفایی که می خواییم بزنیم می رنجونیم
ما می تونستیم با همدیگه خیلی خوب باشیم

ما می تونستیم این رقصو تا ابد زنده نگه داریم

ولی حالا کی قصد داره با من برقصه ؟ لطفا بمون
من هرگز بار دیگه نمی رقصم
احساس گناهکاری وزن و آهنگی نداره
. . .
رقصیدنی در کار نیست
رقصیدنی در کار نیست
رقصیدنی در کار نیست
تو داری میری ، رقصیدنی در کار نیست
تو داری میری
این مسئله اشتباه بزرگیه
اشتباه بزرگیه
که تو باید منو تنها بذاری و بری ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-پیشنهاد می کنم برای شنیدن آهنگ(اصلی) که از جرج مایکل و به نام Careless Whisper  و در متن وبلاگ هست از هدفون استفاده کنید...بی نظیره... 

 

  

 

لینک دانلود آهنگ : اینجا

نظرات 7 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ق.ظ http://exposed.blogsky.com

سلام نهال جونم . خوش‌گلم ترانه آخرش این‌جوری تموم می‌شه :
Now that you're gone
Now that you're gone
Now that You're gone
Was what I did so wrong
So wrong
That you had to leave me alone

مرسی دوست جونم از تذکرت مرسییییییییی

مرکوری یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ق.ظ

منم آدرس اون وبلاگ رژیمیتو می خوام اگه ممکنه
گفم اینجا بگم شاید اون یکی پستاتو چک نکنی. مرسی

محدثه یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

یادش بخیر.آنه شرلی دختری با موهای قرمز.
ولی آخر داستانش به خوبی تموم شد.ایشالله تو هم به عشق واقعی ات برسی که شایسته بهترین ها هستی

yalda یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

نهال جان این فوق‌العاده آهنگ قشنگیه ولی‌ وقتی‌ این آهنگ بیاد رو فیلم عروسی آدم اونم هنگام صرف شام برای عروس و دوماد فکر کن چه تراژدی غم انگیزی می‌شه که دامان مارو گرفت

payandeh bashi

ریحانه یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ

نهـااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال
جیغ بنفشششششششششششششش
اخه تو چرا دقیقا می زنی وسط خال دختر خوب؟
آخه چرا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
باور نمی کنی دیروز همش تو فکر این اهنگ بودم و همش با خودم زمزمه میکردم
خدایای من..........
صدای بی نظیر نصر ا.. متقالچی ابتدای کارتن آن شرلی
یه جورایی مسخ کنندس اصلا میرفتم توی یه دنیای دیگه خیلی دوست دارم و دوستش داشتم این کارتن رو...
نهالم عزیزم قشنگم دوست نازنینم دوستت دارم و مرسیییییییییییییییییییییییییییییی.
می بوسمت
مراقب خودت باش

north یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ

چی شده همه یه دفعه یاده آن شرلین افتادن هر جا می ریم ردی ازش هست

ملودی دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ق.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

ممنون نهال گلم اتفاقا من صبح دانلودش کردم و زدم رو فلش و کلی هم تو ماشین گوش کردم بووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد