خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

 

 

 

 

 

 

 

در غم از دست دادن عزیزی که بهار زندگی و جوانی اش به ناگهان خزان شد سوگوارم

 

 صاحب عزا اینجا رو می خونه و به واسطه ی حضور مهربانانه تون در این جا همه رو می شناسه...کیلومترها از واقعه فاصله داره و بی تاب و دل شکسته و اندوهگین،در تنهایی خودش سوگواره... 

می دونم که کلام پر مهرتون مرهمی ه بر درد سنگین دلش...

نظرات 28 + ارسال نظر
حسن خان سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ق.ظ http://PSK1.BLOGSKY.COM

سلام زندگی همش زیباست ما جز تاریخم نباید غمگین باشیم شادی در یاد خدا لذت بخش تره.

بای

الهه سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ق.ظ

نهال جان چند سال میخونمت ولی اهل کامنت گذاشتن نیستم.الان اومدم اینجا سر بزنم دیدم این پستو گذاشتی.یه لحظه یه حس خاصی بهم دست داد.چی شده عزیزم؟

محدثه سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ق.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

باید که مهربان بود
باید که عشق ورزید
زیرا که زنده بودن
هر لحظه احتمالیست..........
برای آن عزیز آمرزش و برای دوستدارانش صبر آرزو می کنم

ملودی سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

نهال جون من نوشتم و متاسفانه کپی نکردم و ظاهرا سند نشد.
اما دوباره مینویسم هر چند شاید متفاوت با قبلی باشه.نهال و صاحب عزای عزیز .تو شرایطی که آدم یکی از بهترین عزیزانشو از دست میده هیچ چیز نمیتونه التیام بخش دردی باشه که تو سینه داره ولی کاری نمیشه کرد که از این سرنوشتی که همه ی انسانها دارن نمیشه فرار کرد.میدونم که شما کیلومترها از واقعه فاصله دارین و این درد دوری و تنهایی هم به درد از دست دادن عزیزتون اضافه شده .اما یاد و خاطرش همیشه تو قلب شما زنده ست و همیشه اونو در کنار خودتون دارین پس راضی باشین به مصلحت خدا .کاری از دستم بر نمیاد جز خوندن فاتحه و دعا برای آرامش و شادی ابدی روحشون و برای شما صبر زیاد و بقای عمر بازماندگان و سلامتیشون.امیدوارم غم آخرتون باشه .

فرشید ( یـــــک ) سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ

یکی میشه به من بگه اینجا چه خبره؟!
دارم میمیرم از نگرانی، حالم بده ............

yalda سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ

نهال جان خیلی‌ تسلیت میگم هم به اون عزیزی که غمّ از دست دادن عزیزی رو دارن هم به شما،امیدوارم که خداوند بهشون صبر بده.

چقدر متنت غم انگیزه،اشک تو چشمام پر شد،خدا رحمتش کنه



پاینده باشی‌

نازی سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://havayehoseleh.blogfa.com/

خیلی سخته به کسی که مصیبت دیده دلداری داد. ولی خب امیدوارم خدا بهت صبر بده و اینکه رسم زندگی اینه و واسه همه پیش میاد همه روزی عزیزان خودمون را از دست میدیم ولی خب مثل یه سفر میمونه و بلاخره روزی ما بهشون میرسیم

دناتا سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ http://donata.persianblog.ir/

تنها چیزی که یه کمی فقط آرومت میکنه اینه که قرار نیست ماها هزار سال زنده باشیم و بدون عزیزامون بمونیم. دیر یا زود هممون میریم. قرار نیست که اونا نباشن و ما تا همیشه باشیم. فقط یکم زودتر از ما رفتن.
خدا بیامرزدشون و روحشون شاد شاد باشه.

بولوت سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ

به نظر من این جور وقتا برا اونی که رفته نباید ناراحت بود وقتی رفته یه جای خوب باید براش خوشحالم بود. هر چند قبول و تحمل دوریشون خیلی سخته.
بهار جونی وقتی به پیری برسه میشه خزان. دوستت الان جاییه که بهارش خزان ناپذیره.

خانوم سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://khanoomstory.blogsky.com

عمیقا می تونم بفهمم چه احساسی داری و می دونم هیچ کس نمی تونه با هیچ کلمه ای این اندوه رو توصیف کنه. از صمیم قلب آرزو می کنم در جهان ِ دیگه آروم و خوشبخت باشه.

اردیبهشت سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ

تسلیت می گم. :(

فرانک سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ

آخه چی بگم؟
دوست عزیز مارو در غم و دلتنگی خودتون شریک بدونید.
بدونید که مرگ پایان زندگی نیست.عزیزتون جاودانه شده و زندگیش در جایی دیگه ای از کائنات ادامه داره

مریم شیرازی سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ

تسلیت می گم

نجوا سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ http://zemzemeh-tanhaie.blogfa.com/

چی شده نهال؟خیلی نگران شدم؟کی فوت کرده؟

آرزو سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

خیلی ناراحت شدم.
روحش شاد و در جوار رحمت الهی قرار بگیره.
به بازماندگان هم خداوند صبر بده

لاله تنها چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

با سپاس از تو مهربان عزیز و همه دوستان که همدلی کردند ولی چقدر سخت است برادری را که خودتت بزرگش کرده ایی را یکباره از دست بدهی و با تمام وجود حس کنی که معنی کمر شکستن یعنی چه با سپاس و تشکر از شما عزیزان

بمیرم برای دل پر دردت...بمیرم نازنینم...

بیا،سرت رو بذار تو سینه ام...غصه ها و دردها ت مال من...نازنینم...صبور ِ مهربونم...خوبم...

تو که تنها نیستی...تو که تنها نیستی عزیز مهربونم...من شریک گریه هاتم...

ببین اینهمه دوست خوب داریم...ما خوب میشیم...ما دستمون رو به زانو میگیریم و به کمک هم بلند میشیم...عزیز دلم...طاقت بیار مهربونم...

بامداد چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

از صمیم قلب بهت تسلیت میگم نهال جان.
امیدوارم دل مهربون تو و صاحب عزا زودتر آروم بگیره.
خیلی ناراحت شدم.

Jane چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.jane-jane.blogfa.com

تسلیت می گم..

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

نهال جان چقدر متاسف شدم...
خدا بهتون صبر بده....من رو در غمتون شریک بدونید

سارا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ

دلم آتیش گرفت با حرفهای لاله تنها.صاحب عزا اونه درسته؟
به هر دوتون از صمیم دل تسلیت میگم.براتون صبر آرزو می کنم و تحمل.
خیلی سخته

kiana چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ

nahal jan,laleh aziz az samime galb tasliat migam

ریحانه چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

دیروز اومدم ولی نشد نظری ثبت کنم . واقعا ناراحت شدم.
به خودت و دوست عزیزت از صمیم قلب تسلیت می گم.
داغ عزیز خیلی سخته خیلیییی. کمر آدم را خم می کنه به خصوص اگه بردار آدم باشه.
خدا بهشون صبر بده... و روح اون عزیز و بزرگوار از دست رفته قرین رحمت الهی. .....
آمین.

سارا(غواص) چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ

به لاله عزیز از صمیم دل تسلیت میگم!
امیدوارم خدا در ازای مصیبتی که بهش داده، شادی بی حد و حصر نصیبش کنه! خیلی ناراحت شدک عزیزدل!

سحر چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ

لاله جان و نهال عزیز به هر دوتون تسلیت می گم و واستون صبر آرزو دارم...

ن پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ق.ظ

لاله ی تنهای عزیز و نهال همیشه مهربان و صبور

بهتون از صمیم قلب تسلیت مگم و امیدوارم اونقدر وسعت صبرتون زیاد باشه که از پس اینهمه درد بر بیایید.

من رو در غمتون شریک بدونید...

رضا پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ق.ظ

شما جزو اولین وبلاگ نویسان فارسی بودید و هستید...نیازی به اغراق نیست اما حتی بعد از ۸ سال،صداقت و متانت و صبوری یک وبلاگ نویس را میشود از پشت فضای شیشه ای مانیتور و فضای گسترده و هزار رنگ مجازی حس کرد و دید.

آرزو می کنم اینبار نیست قدرت صبر و درایت و متانت همیشگی ای که همه ی ما از شما سراغ داریم،فایق بیاید به این غمی که این چنین دل دریایی تان را طوفانی و متلاطم نموده...

برایتان صیبر روز افزون می طلبم بانو نهال عزیز و لاله تنها.
امید که رنگ شادی به زودی در وسعت زندگیتان متبلور شود.

رها-ستایش پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ق.ظ

روحشون شاد و صبوری رو از خدا برای بازماندگان می طلبم

مریم دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ http://manodelam136400.blogfa.com

روح تازه سفرکردتون قرین شادی و رحمت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد