خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

سپاسگزاری

۱-بابت مهرتان،به خاطر همدردی و یکدلی و محبتتان، بی نهایت بی نهایت بی نهایت سپاسگزاریم. 

 درست یکهفته است که  جوان ۲۵ ساله ای را از دست دادیم.به خاطر هیچ! به خاطر سادگی! به خاطر عشق های کورکورانه...

 

«لاله ی تنهای» عزیز که در این جریان،داغدار برادر ۲۵ ساله ای بود که خود بزرگش کرده  و حالا فرسنگ ها از واقعه دور بود،بارها و بارها،حتی در اوج بحران ، همان روزهای اول ِ درد و رنج و مصیبت، از همدردی ها و مهربانیهایتان گفت و تشکر کرد... گفت که خواندن پیام های صمیمانه تان ،چقدر مایه ی آرامشش شده و خاطر ِ دردمند و رنجیده اش را تسلی داده است. 

 

غافل از اینکه من دیر سالی است که در فضای مجازی، مشمول اینهمه مهر و حمایت و دلگرمی هستم....

  

  

 

عشق بازی به همین آسانی است... 

 شاعری با کلماتی شیرین 

دست ِ آرام و نوازش بخش،بر روی سری 

پرسشی از اشکی 

و چراغ شب یلدای کسی با شمعی! 

و دل آرام ِ تسلی و مسیحای کسی یا جمعی

 

  

۲-بدون شک من  از خوش شانس ترین ها در دنیای مجازی بودم...نزدیک به ۸ سال نه بدی دیدم و نه نامردی... 

 

فقط و فقط مهر بوده و عشق و دوستی و نیکی...گاهی حتی تکیه کردم به صبوری و حمایت تان... 

 

یکی از بزرگ ترین دلخوشی های من در زندگی همین خانه و دنیای مجازی ام است...  

 

 

 

آری از زبان ِ کویر می گویم... 

یک شقایق برای من باغیست...

 

 

 

 

۳-اطرافم سرشار از انرژی های منفی ست...از مرگ و مریضی گرفته تا وجود انسان های سرتاسر منفی و تنگ نظر و مشکوک و چِه و چه و چه...نمیدانید با چه قدرت پیش بینی نشده ای همچنان سرپا و استوار و محکم و مقاوم ایستاده ام. روز به روز به قدرت بی نهایت انسان بیشتر و بیشتر ایمان می آورم.  

 

 

ذهن ما باغچه است 

گل در آن باید کاشت 

ور نکاری ،   گل ِ من، 

علف ِ هرز در آن می روید 

زحمت ِ کاشتن ِ یک گل سرخ 

کمتر از زحمت برداشتن ِ هرزگی ِ آن علف است 

گل بکاریم بیا 

تا مجال علف هرز فراهم نشود...

 

 

۴-سلامتی موهبت بی نظیری است...بزرگ ترین بهانه برای خوشبختی...اما افسوس که بیشتر ِما همیشه و همیشه ناراضی و شاکی، نالان و شتابان،به دنبال طرح ها و نقشه و اعداد و ارقام ِ خیالی و فرضی ای هستیم،تا  بلکه بعد از به دست آوردنشان،خوشبختی برایمان معنا پیدا کند یا{خوشبختی} همچون معجزه ای بر ما نازل شود... 

 

 افسوس که غافل از آنیم که خوشبختی ، تعریف ِهمین لحظات ساده و روان و زلالی است که با طیب خاطر و آرامش خیال و بدون پنجه در افکندن با مرگ میگذرانیم...غافل از اینکه  هزاران انسان آرزومند و دردمند، با کابوس فرا رسیدن مرگ و پیروزی بیماری،حسرت لحظه به لحظه های سلامتیشان حتی در دشوارترین مراحل زندگی را بر دل می کشند...  

 

 

زندگانی هنر بافتن پارچه ی زیبایی است 

زندگی دوختن ِ شادی هاست 

و به تن کردن ِ پیراهن ِ گلدار ِ امید 

و برون آمدن از خانه 

از کوچه ی بن بست زمستانی در صبح ِ بهار 

روح سبزی را باید در خویش دمید... 

 

 

 

۵-نیاز به روزانه نویسی دارم...در طول روز گاهی ده ها پست در ذهنم می نویسم...سعی می کنم از این به بعد بیشتر و پررنگ تر،در خانه ی مجازی ام صحبت و تبادل افکار کنم.... 

 

 

 

۶-برای تک تکتان سلامتی...شادی...مهر...خوشبختی...عشق....موفقیت و کامیابی آرزومندم.... 

 

 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ

نهال جان
هربار این عکس عزاداری رو تو صفحه ات میدیدم یکدفعه قفل میکردم و نمی تونستم چیزی بنویسم . اما واقعا از خدا میخوام به خواهرش و بقیه بازمانده هاش صبر و آرامش عطا کنه.

رها-ستایش چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

نازی چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ http://havayehoseleh.blogfa.com/

نهال چون تو خودت ماهی عشق و دوستی دریافت میکنی ما هم خیلی خوشحال می شیم به خونه ات بیشتر سر بزنی. بوس

ساعت شنی شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ http://1sandglass.blogfa.com/

{گل}

دختر ازاد شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ http://mybeautifullife1.blogfa.com

سلام

زیبا می نویسی
دوس دارم وبلاگتو

سلامت و شاد باشی

مهسان یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ http://r174.blogfa.com/

تو خودت ماهی که دیگران بهت خوبی کردن

خوشحالم نامردی ندیدی

و امیدوارم هیچوقت نبینی

ریحانه یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ

فرانک پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ

نهالیی
چی شده؟
چرا عکس غمناک تو آخرین پستت گذاشتی؟عکس کیه؟چرا کامنتا رو بستی؟خوبی؟

فرانک ماهم...

ببخش اگه ناراحتت کردم...

واقعا واقعا واقعا شبیه همین عکس شده بودم...با یه عالم بغض های فرو داده ی یه عمر زندگی که همچنان گیر کرده اند و خاموش شدند...

سعی می کنم که واقعا خوب باشم

یه دنیاااااااااااااااا میبوسمت مهربونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد