خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

سپاس فراوان

بی نهایت سپاسگزارم از همه ی مهربانی و حمایتتون...


خیلی خیلی خیلی ممنون...


برای چندمین بار می گم که من بهترین حس ها و دوست ها رو در این ۸ سال وبلاگ نویسی،دریافت کردم...دوست ها و حس هایی که با هیچ چیزی قابل تعویض یا جایگزینی نیستند...




حرف زیاد دارم برای گفتن...


اما هنوز دارم با خودم کلنجار میرم و ذهنم رو مرتب می کنم....دلم نمی خواد این جا انرژی منفی یا بی حالی و بی رمقی از من و وبلاگم ساطع بشه...


دارم سعی می کنم تمرکزم رو تا حد زیادی بگذارم روی ورزش و مدیتیشن و نظم...احساس می کنم که خیلی بهم کمک می کنه.


همین طور نوشتن...


پس به زودی پست های جدید می گذارم.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پی اس ۱: کسی از چند و چون ِ کلاس های مدیتیشن و خود شناسی و این حرف ها ،در عید نوروز و در شهر ساری خبری داره؟؟  من خوندم که اقامت با خودشون هست اما ننوشته بود به چه صورت هست و در کجا و ...



پی اس ۲:شما هم وسط هفته(!) خرید میرید؟؟ به نظرتون همین مقدار خرید کافیه؟؟ منظورم اینه که فقط با یک روز،به همه ی چیزایی که می خواهید میرسید؟؟



پی اس ۳:کسی نرم افزار برای باز کردن این سایت هایی که مخابرات الان با کل ماتحتش روشون نشسته داره؟  تمام پ روکسی ها و وی++پی+++ان ها که هی مسدود میشند...

اگه وی+++پی++++ان با هر قیمتی هم که سراغ داشته باشید اما فعال باشه،ممکنه به من معرفی کنید؟



پی اس ۴:عزیزان ِ دل...گوشی من ۲ ماهه که خرابه و الان ۴-۵ روزه که تقریبا خاموشه! سیم کارت نه ها! گوشی! بنابراین من نه هیچ تماس و پیامی می تونم از شما دریافت کنم و نه بفرستم...

سعی می کنم امروز تکلیفش رو روشن کنم. اما باور کنید خیلی اعصابم راحت بود این چند روزی که خاموش بودم! بیشتر هم از مسایل کاری...




پی اس ۵: دوستان! میشه و منت بگذارید سر بنده و کسانی که احیانا از من سوالی پرسیده بودند و من نتونستم جواب بدم بهشون،یک بار دیگه سوال هاشون رو برام بنویسند؟ اگر هم که کسی مایل باشه،کامنتش رو تایید نمی کنم. اگر هر سوالی که خودم می دونستم رو سریع جواب می دم،اگه لازم بود با متخصصین اون رشته مطرح می کنم و بعد جواب می دم،و اگه از هیچ راهی نتیجه نگرفتم میگم تا پیش کسی شرمسار نشم...



پیشنهاد این شماره: آهنگ گلنار با صدای داریوش رفیعی.{زندگی نامه}

از این جا می تونید دانلود کنید: {کلیک}.





شاد ِ شاد ِ شاد باشید ...


نظرات 7 + ارسال نظر
محدثه پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

سلام نهال عزیز.خدا رو شکر که حالت خوبه.همیشه دلت شاد شاد شاد باشه عزیز دلم.

مرسی از آرزوی خوبت...
دخترک چشم آهویی من رو ببوس

یک زن پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ق.ظ http://manam1zan.persianblog.ir

قربونت برممن مواظب خودت باش در هر صورتی تو برای من یکی همون نهالی پس اینجا راحت باش

بوووووس
چقدر همیشه حمایت هات لذت بخشه...

خانوم پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ق.ظ http://khanoomstory.blogsky.com

نهال جانم...من تازه امروز پست پایین رو دیدم...بی اندازه متاسفم متاسفم متاسفم

زنده باشی خانومم...سرنوشت اش چنین بود............

فرناز پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ http://bahane83.blogsky.com

عزیزم خوبی؟هر چند دیر شده ولی تسلیت می گم...خدا بهتون صبر بده
وبلاگم فیلتر شده .این ادرس جدیدمه

دلم برات تنگ شده بود فرناز حان...
خوش اومدی...

نازی جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام نهال جان خوبی؟ نهال جان حرف هات را بگو حرف هات هیچ وقت انرژی منفی نداره

چقدر آرامش و متانتت رو دوست دارم نازی...

kiana شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ http://12shahrivary.persianblog.ir/

نهال جان منم ثبت نام کردم واسه کلاسهای ساری که بهار جان هم لطف کرده و منو جزء اون نفرات قرار داده ولی من واسه بهمن برنامه داشتم و فکر نکنم با برنامه نوروزم هماهنگ شه.دوره بعد شاید برم.

مرسی کیانای خوبم...ننمی دونم! شاید من رفتم...

آب نبات یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ق.ظ http://abnabaaat.blogfa.com/

مرسی بابت حس ی خوبت :*

خواهش عزیزکم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد