خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

سال نو خجسته باد...

حرفی برای گفتن ندارم! یعنی دارم، اما این جا به شدت در معذوریتم! دست و پای گفتنم را بسته اند...


شاید روزانه بنویسم.از اینکه کجام و چه می کنم و کی میام و کی میرم و الی آخر...



فکر کنم این بهترین راهه...


الان هم اگه بخوام یه مختصر از حالم بگم،یه چیزی مثل یه بلوغ دوباره است،که باعث شده،برای انسان ها،ارزشی در حد خودشون و نه بیشتر، قایل باشم و به تبع،در حد خودشون ازشون انتظار داشته باشم...از رفتار،کردار،اندیشه،تعقل و عملکردشون.


و این شامل همه میشه حتی نزدیک ترین افراد به من...


و این که،دارم با خودم تمرین می کنم(هنوز به طور کامل موفق نشدم)، که مهم نیست انسان ها از من چه برداشتی کنند و چه نتیجه گیری و قضاوتی داشته باشند... هر کسی از ظن خود شد یار من...دیگه خودم رو نمی کشم  و تکه تکه نمی کنم که دیگری رو متوجه اشتباهش در مورد خودم بکنم...هر کسی آزاده که هر طور که دوست داره من رو بفهمه...مهم نیست و این ابدا به هیچ کجای دنیا و به من بر نمی خوره...نهایتش اینه که من یه توضیح کوچیک میدم و خلاص...



دیگه این که دارم تلاش می کنم که ناراحتی و دلخوری ام رو همون موقع، به صورت خیلی خیلی منطقی و معقول بروز بدم،به جای اینکه سکوت کنم و بریزم تو خودم و بعد با هزار چیز دیگه قاطی بشه و بزرگ و بزرگ و بزرگ تر بشه...



در عوض همه ی اینا هم، همچنان دارم روی خودم کار می کنم.

برای ارتقای روحی،اخلاقی،شخصیتی ام تلاش می کنم.

هیچوقت سطح انتظاراتم از دنیا و آدم هاش،یکطرفه نیست...

سعی می کنم روحم رو پروش بدم...وسعت و ابعاد روح آدمی،لایتناهی و بی انتهاست...سعی می کنم انسان حقیر و کوچکی نباشم.

و هیچوقت خودم رو انسان بدون عیب و کاملی نمی بینم...

اما اعتقاد دارم،آدمی،باید هر لحظه در مسیر تکامل و پیشرفت باشه...

همه ی انسان ها،تا بی نهایت امکان،وقت و ابزار دارند که تغییر کنند...مثبت،مفید...




باز امسال؛ موقع تحویل سال،تمام مواردی که ایجاد شده بود و ادم هاش رو بخشیدم و برای همه شون تقاضای خیر و برکت کردم،باز هر روز در دلم،عشقم رو به همه ی انسان ها اعلام می کنم.


کینه ای در دلم ندارم ...عشقم رو بی قید و شرط به اون هایی که باید،ابراز و اعلام می کنم...

هر روز بابت تمام آنچه که دارم،شاکر و سپاس گزارم و...


هنوز هم معتقدم اگر خدایی هست،به غایت مهربان،بی انتها و بی نهایته...و در قالب هیچ یک از تعاریف ارائه شده نمی گنجه...



...


ضمن این که امسال سال محقق کردن تمامی کارهای نیمه تمام،آرزوهای برآورده نشده و تلاش و حرکته...


شاید امسال فعالیت شغلی ام رو بیشتر کنم(بسته به شرایطم).


حتما حضانت یک کودک(کاملا دورادور) رو به عهده می گیرم.


کتاب های بیشتری می خوانم.


ورزش رو جز لاینفک زندگی ام می کنم(هست البته تا حد زیادی).


و این که یادم می مونه،خودم،روح،روان،اعصاب و آرامشم،به هر چیز و هر کسی در دنیا اولویت داره...پس اون طوری زندگی می کنم،که در مرحله ی اول،به نفع و سود خودم باشه و مایه ی آرامش و اطمینان و شادمانی خودم.







در هر حال سال خوبی رو بر ای همه تون آرزو می کنم...همراه با سلامتی،شادمانی،عشق،موفقیت و ثروت و آزااااااادی !





پیوست اختصاصی: بولوت ! یعنی من چه کار کنم تو اینقدر بی نظیری! فقط تو یادت بود که من در چه وضعیتی ام هر چند که امسال کلامی هم نگفتم و لب نگشودم...


می دونی ! گاهی در سیاه ترین زمان ها، آدم در به در ِ یه جرقه است، که به نورش دل خوش کنه و با امید، ادامه بده...


و نور ِ امسال ِ من تو بودی دختر با اینهمه احساس و صداقتت...


دوستت داشتم و حالا بیشتر و بیشتر دارم و بهت افتخار می کنم...می دونم که امسال، به خاطر این همه زلالی ای که تو در برابرم به تصویر کشیدی،برام سال ِ بی نظیری میشه...


برات بهترین ِ بهترین ها رو آرزو می کنم عزیز مهربانم...






پیوست عمومی:اولین چله نشینی من در سال جدید،به نیت بازسازی روح،جسم و عمل به اهداف و برنامه هام، از امروزآغاز میشه... باز هم خوشحال میشم که اگه کسی خواست با من همراه بشه و انرژ ی های مثبت گروهی،رو به اهداف و راهمون بتابانه... 

 

 

 

 

 

 

 

برای این شماره:



چقدر این دوست‌داشتن‌های بی‌دلیل

... خوب است


مثل همین باران بی‌سوال

که هی می‌بارد ....

که هی اتفاقا آرام و

شمرده

شمرده

می‌بارد....


*سید علی صالحی*








شاد باشید...
نظرات 11 + ارسال نظر
خاک سرخ یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ق.ظ http://www.khakesorkheman.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
خوب بود . تصمیم خوبی گرفتی . به راهت ادامه بده
در پناه حق باشی

سپاس

شاد باشی

حسین یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
خیلی خوشحالم که این چیزایی که نوشتی رو تمرین میکنی.
واست آرزوی موفقیت و شادی میکنم. امیدوارم در پناه خدای مهربون به خواسته های خوبت برسی.
سال خوبی داشته باشی.

سپاس
مرسی از آرزوهای خوبت
شاد باشی

حسین یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

راستی یادم رفت به وبلاگم دعوتت کنم
حتما به وبلاگم سر بزن . خوشحالم میکنی.

مرسی

رزسفید یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ http://my-whiterose.blogspot.com

نهال جونم عیدت مبارک.امیدوارم امسال سال خوبی برای همه مون باشه و سرآغاز یه دهه بینظیر و عالی.
میخواستم بدونم این چله نشینی چی هستش؟دقیقا چیه و چیکار می کنی یا بهتره بگم چیکار نمی کنی...
ممنون میشم اگه برام توضیح بدی.احساس می کنم بدجوری به یه تغیر و تحول درونی احتیاج دارم.
یه سری چله نشینی هست که شامل همون چیزهایی میشه که توی این شعره هستش:خور و خواب و خشم و شهوت و ...
مثلا چهل روز گوشت نخوری یا سکس نداشته باشی یا خشمگین نشی و ...
منم قصد دارم چند تاش رو امسال انجام بدم.ولی هنوز براش قدمی بر نداشتم.
اگه توضیح بدی قراره چیکار کنی و منم بتونم باهات شروع کنم عالی میشه.دو نفری یا اصولا چند نفری خیلی بهتر جواب میده...
مواظب خودت باش.

عزیز دلم...عید تو هم مبارک رزی خوبم

عزیز صبورم! آره دقیقا چله نشینی همین هایی هست که گفتی و حتی خیلی خیلی ساده تر! هر کاری که باعث احساس رضایت بیشتر تو در زندگی و رسیدن به ایده آل میشه...

یه پست در موردش نوشتم دوستم...

از صمیم قلب برای آرزو می کنم که از این لحظه و امسال،تا همیشه،در زندگی ات فقط و فقط خیر و برکت و سعادت،عشق و آرامش و خوشبختی جریان داشته باشه ...

امیدوارم امسال نقطه ی عطف دلنشینی باشه برای رسیدن به آرزوهای عالی ات و به خیر و صلاح و خوشبختی ِبی قید و شرط و همیشگی ات..

شاد باشی عزیز دلم

می بوسمت

yalda یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ

sale noot mobarak nahale azizam,omidvaram ke sali beh az ar sal dashte bashi.delemam barat tang shode ,kheili kam peydayie vali omidvaram ke hame chi khob bashe va khob pishe bere.
miboosamet,payandeh bashi

سال نو تو هم مبارک یلدای عزیزم
مرسی از این همه آرزوهای قشنگ ات برای من و مرسی بابت حضور همیشگی ات...
از صمیم قلب ازت ممنونم و امیدوارم امسال هم برای تو،نقطه ی عطفی باشه برای رسیدن به همه ی آنچه که به خیر و صلاحته و شایستگی اش رو داری.
بازم ازت ممنونم...
شاد باشی عزیز دلم
می بوسمت

آزاده یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام نهال جان
سال نو مبارک باشه عزیزم
خیلی زیبا حرفهایی که توی ذهنم بود رو بیان کردی و نوشتی
امیدوارم توی این چله نشینی همراه خوبی برات باشم :)

سلام عزیز دلم
سال نو تو هم مبارک آزاده جان...

من هم امیدوارم که امسال به هر چیزی که دوست داری و به صلاحته برسی و در نقطه ای قرار بگیری که لیاقتت هست و دوست داری...
می بوسمت عزیز دلم...
شاد باشی

نازی یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

نهال واست کامنت نوشتم همش پرید
نهال عزیزم امیدوارم امسال به هرچی که دوست داری برسی و روز به روز بیشتر به اون کمالی که مطلوبت هست نزدیک بشی. خیلی عالیه که من همچین دوستی دارم که این دغدغه ها را داره. دوستت دارم.

راستی نهال منم میام برای چله ولی از بعد از عید میام چون این روزا اینقدر همه چیز قر و فاطیه که نمی تونم برنامه ریزی داشته باشم

عزیز دلم

سال نو مبارک...

می دونم که امسال همه ی صبر و متانت و ایستادگی ات نتیجه میده و زندگی ات به عالی ترین شکل و به نفع تو خوشبختی ات متحول میشه...
از ته دلم و همیشه برات دعا می کنم و بهترین ها رو برات می خوام...
شاد باشی عزیز دلم
می بوسمت

شیلا مامان رومینا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام عزیزم خوشحالم که اومدی و بهتری . مطمئنم که دردسر ها تموم نشده و تو باید در برابر همه اش ایستادگی کنی . امیدوارم که خدا بهت صبر توان مقاومت بده . عیدت مبارک گلم

مرسی شیلای خوبم...
ممنونم که همیشه از من حمایت کردی و نذاشتی دشارژ بشم زیر بار مشکلات...
می بوسمت و از خدا می خوام سلامتی،شادی،عشق،آرامش ،ثروت و موفقیت همیشه و فراوان در زندگی ات موج بزنه...
شاد باشی عزیز دلم...
می بوسمت

کیانا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ http://12shahrivary.persianblog.ir/

عزیزدلم امسال سال خوبیه.اصلا مگه میشه برای تو نهال دوست داشتنی بد باشه؟میبوسمت

فدای تو کیانای خوبم...
برات بهترین ها رو آرزو می کنم...
شاد باشی و سلامت و برقرار
می بوسمت

آلاله دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام...سال نو مبارک
منم میخوام تو این چله نشینی شریک بشم....یه کاری دارم...خیلی مهمه...ولی تنبلی میکنم تو انجامش...به منم کمک کنین

سلام
سال نو شما هم مبارک
چشم حتما می نویسم...
شاد باشی

کیانا دخترشهریوری چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

نهال جونمُ دوست دارم تغییر کنم ...در مورد این چله نشینیت راهنماییم کن عزیزم.

عزیز مهربونم

تو همن الان هم خیلی خیلی قوی ظاهر شدی و مطمئن باش بعد از اینم برات همه چیز خوبه

چشم می نویسم...
شاد باشی عزیز دلم
می بوسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد