خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

من هستم...


همین حوالی...


هنوز من هستم،دغدغه ها هستند،کار،درس،هم هستند...


فارسی1 و مامانم هم هستند...


دریاچه ی خونی که دو ساله بدتر از قبل در کشورم راه افتاده هم هست...


من هستم...


امروز و فردا یه شرح حال درست درمون تر میذارم...


به هر حال اینجا دفتر خاطرات من هم هست...




نظرات 10 + ارسال نظر
میرزا مهدی سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://marghayeman.blogfa.com

باش نهال امیدوارم نهال زندگیت بعد از این ۲۸ سال یه درخت پر بار شده باشه.ببخش که دیر تولدتو تبریک میگم.ادرس وبلاگت دو تا خوشبختی داره بذار یه جمله از یوگنی آنه گین اثر پوشکین واست بگم:عادت موهبتی است الهی جایگزینیست برای عشق و خوشبختی!
زنده باشی.

واقعا برات آرزوی سلامتی تندرستی می کنم

علی چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام با اینکه فردا باید برم سر کار و امتحانا هم نزدیکه اما از بس وبلاگ قشنگی داری مشغول خوندنشم خیلی قشنگ مینویسی

مرسییییییییییییییییی علی جان
خوشحالم از آشناییت

فلفل خانم چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ق.ظ http://fellfooli.persianblog.ir

کجااایی عزیزم خب حداقل هفته ای یه بار یه سر به وبلاگت بزن از حالت بهمون خبر بده

چشم عروس خانم زود به زود میام

یک زن چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ http://manam1zan.persianblog.ir

مواظب خودت باش خانومی همه سر جاشون هستنمهم اینه که ما هم بتونم تو جای خودمون محکم بایستیم

حرفت درسته...
هیچ تغییری ایجاد نمیشه مگر در خود ما

زی زی چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

تو وبلاگ گیلاسی نوشته ات رو خودنم در مورد بچه ها و الان در چه وضعیتی اند نهال جان .
چون من خودم به گیلاس گفتم که این پست رو بذاره میخام اگه بشه بهشون جدی کمک کنیم

چشم...حتما

علی چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام
مطلبی راجع به شامژوی ساینس نوشته بودی آیا هنوز ازش راضی هستی یا اثرش موقتی بوده اگه راضی هستی بگو منم بگیرم باتشکر

سلام
من فکر می کنم شامپو ضد ریزش و تقویتی ایرانی فولیکا هم کار اونو می کنه و اینقدر هزینه برا اون واقعا لازم نیست...
شاد باشی

ستاره چین پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

نهال جون تولدت رو با تاخیر تبریک میگم...
توی درگیری اسباب کشی بودم و نتونستم سر بزنم... مبارک باشه... و سالهای بهتری پیش روت ببینم...

ممنونتم عزیزم...
مرتب می خونمت و برات آرزوی بهترین ها رو دارم

کیانادخترشهریوری جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ق.ظ

نهال...چرا انقدر دیر به دیر میای؟دلم برات تنگ میشه.

بوسسسسسس...زودتر می نویسم از این به بعد

Foozool Khanooom جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ

نهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال

جاااااااااااااااااااانم عزیز دلم....خوببببببببببببببببببی؟؟؟

علی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ق.ظ

سلام
من فولیکا رو امتحان کردم اثربخش نبوده
ژس از شامپو ساین راضی نیستی؟

چرا راضی ام اما خیلیییییییی گرونه....
آیا علت ریزش موهات ارثی و ژنتیکه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد