خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

 

....حذف شد !

نظرات 12 + ارسال نظر
رزسفید شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ

نهال عزیزززززززززززززم سکوت هیچ دردی رو دوا نمی کنه.
می دونم یه وقتهایی انقدر میبینی غم سنگین شده که حتی اگه بخوای بگی هم نمیدونی از کجاش بگی.
ولی ساکت موندن هیچ چیزی رو دوا نمی کنه.باید راجع بهش حرف بزنی.اینجوری هم سبک میشی و هم اینکه با ابراز کردن و گفتن مسائل متوجه خیلی چیزهایی میشی که تا حالا متوجهشون نشده بودی و همین راه رو برات باز می کنه.
من نمیدونم چه کمکی ازم بر میاد ولی میدونم که سکوت چاره نیست.اگه خواستی می تونیم باهم حرف بزنیم.من نه می تونم مشکلاتت رو حل کنم که کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی نه می تونم آدم خوبه بشم و همه چیز رو به آنی حل کنم ولی می تونم برات گوش شنوا باشم و میتونم که گوش خوبی هم باشم!!!
اگه کاری ازم برمیاد حتما بگو.فقط سکوت نکن.حتما با یکی حرف بزن.
منتظرت هستم هااااااااااااااااااااا
مواظب خودت باش

مهسا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ

گریه کن نهال.اروم میشی.

شیلا مامان رومینا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

نهال تو چرا اینجوری شدی؟

yalda شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ

nahal azizam,fekr konam be ghole maroof kamar be az beyn bordane khodet ba ghose basti,khodet hatman midooi adamhayie ke hichi borooz nemidan hey mirizan ghamo ghasaro to khodeshoon cheghadr mitoonan mostaede anvaee bimaari bashan,azizam be fekre khodet bash,hala nemigan inja biya begoo ,inaro khodet midooni vali laghan ba doostane nazdiket dardo del kon,intoori az beyn miri dokhtare khob,yani chi bayad mosbat basham,be fekre khodet bash,manam behet goftam ro man mitooi hesab koni,dar kenaret hastam azizam,movazebe pat kheili bash,miboosamet azizam

[ بدون نام ] شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

این توانایی هایی رو که گفتید،از اونایی هستندکه برای نداشتنشون باید خوشحال باشید.باور کنید!امیدوارم به زودی هوای دلتون آفتابی بشه

زنی از جنسی دیگر شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ http://sunk-in-times2.blogsky.com

از خستگی هایم خسته ام

Foozool Khanooom شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

خوب قربونت برم, مثبت حرف میزنی باید روت تاثیر بذاره...

کیانادخترشهریوری شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ http://12shahrivary.persianblog.ir/

نهال جان عزیزم بنویس بریز بیرون ما گوش میدیم...

نازی یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ق.ظ

بعضی ها اینجوری هستن نهال نمی تونن حرف بزنن خود منم همین طوری هستم فکر نکنم بشه کاریش کرد در ضمن فکر نکنم اگه از دردت حرف بزنی تاثیری داشته باشه ولی خب همین که مثبت حرف می زنی خیلی عالیه اصلا هم با این چند خط عذاب وجدان نداشته باش بلاخره همه ما آدمیم و حق داریم بعضی وقتا یه کم خودمون را سبک کنیم

محدثه یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ق.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

نهال جون! یه ذره طغیان هم بد نیستا.بابا بریز بیرون اونی رو که تو دلته.همه دردهاتو استفراغ کن(ببخشید اینقدر حال به هم زن نوشتم) وگرنه این دل درده خوب نمیشه ها.
اصلا برو یه جایی تا دلت می خواد داد بزن.مثلا شهربازی.سوار این کشتی و سفینه و اینا شو و تا دلت می خواد داد بزن.
ولی به جان خودم! اینقدر خودداری هم خوب نیست.یه کم غرغر کن شاید سبک شدی.
هیچوقت هم عذاب وجدان نگیر و خجالت نکش.قربون دل مهربونت برم که حتی دلت نمیاد اینجا که خونه خودته یه کم درددل کنی

بانوی مهر یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

ای بابا دختر این جوری که نمی شه . چاره ش یک وبلاگ ناشناسه که توش هرچی می خوای راحت بنویسی یا رمز دار بنویسی ... کاری از من برمیاد عزیزم؟؟؟

hedi یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام نهال جان
امیدوارم خوب باشی
هفته گذشته شیراز بودم دنبال کارای عروسی
خیلی یادت بودم
انشا الله که دلت آروم شه دیگه غصه نخور
من کلی ازت سوال دارم آخه ........

هر سوالی داری بپرس عروس خانم...
تا جایی که بدونم و از دستم بر بیاد حتما در خدمتم و پاسخ میدم...
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد