خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

تصمیم گرفتم که فکر کنم امروز، اولین روز از مابقی زندگی ِ منه...

نظرات 3 + ارسال نظر
Foozool Khanooom یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ

عاشقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتم من با این پست خوشگلت!





اون میل رو هم باز فرستادم. یه چک کن قسمت اسپم رو, شاید بره اونجا! آخه با این ایمیل نفرستادم, با یه آدرس دیگه فرستادم! اگه یاهو آی دیمو ببینی میفهمی چرا میگم شاید رفته تو اسپم :دی

عزیز دلم...
خوندم...مرسی که همیشه اینهمه به من محبت داری...بعدم لطفا قدر همون خراب شده ات رو بدون که از این جا خیلی خیلی خیلی بهتره...
حالا بعدا بهت میگم چرا...

کیانادخترشهریوری دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

عزیز دل منی تو...

سپیده دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

من که هرکار میکنم نمیشه خاطرات نمیذاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد