خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...


امروز حالتی بین مرگ و زندگی را تجربه کردم...تو گویی جسمم به زیر آوار سنگینی مانده بود و وقتی به سختی چشم باز کردم، صورت و دور سر و بالش زیر سرم غرق خون بود...خون دماغی که قطعا علتش بهم خوردن فشار خون ناشی از استرس و ناراحتی شدید بود...


کاش میشد لااقل کمی های و هو کنم تا اینهمه بار سنگین و بغض های تلنبار شده در گلو سبک تر شوند...



از اضطراب و وحشت شدید والدینم در این حالت بیشتر ناراحت و غمگین شدم هر چند که...


بماند !



میشود برای آرامشم،برای خوشبختی ام دعا کنید؟؟؟





نظرات 16 + ارسال نظر
محدثه شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ق.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

نهال جونم! چی شده باز؟
دختر خوب! این همه درد رو نریز تو خودت.یه کم داد بزن و بریز بیرون.
همیشه خوشبخت باشی و پر از آرامش

بانو شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ http://atiehbanoo.blogfa.com

حتما حتما به متخصص مراجعه کن.
حتما

شیلا مامان رومینا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

نهالم چرا ؟
چرا به این روز افتادی دختر؟
حیف تو که این همه بار رو دوشت باشه و نتونی دم بزنی.
از خدا میخوام همراه و همگامت باشه از خدا میخوام کمکت کنه و در عافیت رو به روت باز کنه از خدا میخوام به آرامش برسی عزیزم

ساتین شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

نهال چی شده؟
هایهو کن اما بگو چه ات شده؟

کیانوش شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام
میدونستی امروز تولد پانتیه ؟

یک زن شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

نهال جونم

دریس شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://doriss.persianblog.ir

منم دو بار برام این اتفاق افتاده. از زور گریه و ناراحتی وقتی چراغ رو روشن کردم تمام صورت و بالش و آستینم غرق خون بود.
حتما؛ عزیزم. دعا میکنم خیلی خیلی زود بیای و برامون بنویسی که خوشحال و خوبی. که به همون آرامشی که دوست داری رسیدی دوست گلم. مواظب خودت باش. بوووسس

کیانادخترشهریوری شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

از خدا بهترینها رو برات آرزو میکنم.چون شایسته بهترینهایی...

الهام شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

امیدوارم همیشه سالم و شاداب باشی

ملودی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

نهال جون الان کامنت گذاشتم ولی مثل اینکه نرسید . خیلی نگرانت شدم قربونت برم . ببین چقدر استرس داشتی که باعث به هم خوردن فشارت شده و خون اومدن از بینین . دعا که حتما ن حتما اما تو رو خدا تو هم بیشتر مراقب خودت باش

سحر یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام نهال خانوم.خوبی؟من اولین باره به وبت اومدم.هیچی درباره خودت نفهمیدم.رفتم تو ارشیوت ولی چیزی از خودت ننوشته بودی.خلاصه سلام دوست جدید.چی شدی گلم؟این همه فشار و استرس واسه چیه؟ناراحتت شدم.امیدوارم دیگه این مدلی از خواب بیدار نشیمن وب نمینویسم.یعنی چند سالیه ترک کردم.دوست داشتی همین جاها جواب بده.

دخترک دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.laune.blogfa.com

نهال عزیزم آرزو میکنم به اندازه مهربانیت و خیرخواه بودن و مثبت بودنت(به گواه آرشیوهمین وبلاگ) خوشبخت شی و آرامش داشته باشی.شاید این روزها همون سیاهی قبل از طلوعه.

فلفل خانم سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ http://fellfooli.persianblog.ir

عزیز دلم امیدوارم همه مشکلاتت حل بشه و آرامش کامل داشتی باشی.خیلی متاسف شدم نمیای هم بگی که چی شده یهو دل آدمو خالی میکنی و فکر آدمو به هزار جا میبری

نازی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

نهال جان بهتری؟

سحر چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ

کجایی نهال جان؟نمیخوای بیای بنویسی؟نگرانت شدما...

بانوی مهر شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

وای دختر ؟ الان بهتری ؟ تو چرا مواظب خودت نیستی توروخدا بیشتر مواظب آرامشت و سلامتیت باش. آرامش داشته باش و هرفشار عصبی ای ازخودت دور کن . ایشالله که بلا دور باشه عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد