خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

 

وقتش رسیده کمی هم برای خودم مادری کنم...

 

 

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
ملودی یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

عزیییییییزم

خادم یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام
اوقات شما بخیر و شادی
عکسها اماد شده بفرمائید چکار کنم.
ممنونم

پانتی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

حس مشترکی داریم نهال جانننننن

ژینوس دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ق.ظ

گوشتو سوراخ کردی یا نه

نه :)

raha سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://ashkeraha.blogfa.com/

salam nahal jon
weblageto khondam ghashnge
be manam sar bezan
khosh halam mikoni
are bayad khoshbakhti ro dar aaghosh keshid bahat movafegham
montazere hozoret hastam
movafagh bashi

مهتاب چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ

[عزیزم من دنبال کرم پودر بودم که تو اون یکی وبلاگتون گفتین استی لودر استفاده میکنین درسته البته شما استیل لاودر هجی کردید هردوشون یکین یا من اشتباه میکنم
به هرحال میخواستم بدونم برای من که صورتم که باخورده یه دونه کشمش جوش میزنه هم کرم خوبیه وبرای مصرف روزانه هم خوبه ازنظر سبک بودنش میگم واینکه قیمتش چنده واز کجامیشه اصلشوگیرآورد ممنون میشم عزیزم جواب بدی
شرمنده ام اگه اینجا کامنت گذاشتم

کیانادخترشهریوری پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ

کجایی نهال؟خوبی؟

الهه دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

pas kooshi dobareeeeeeeeeee??????

فاطیما دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

خوش به حال کسایی که خوشبختن. من که زیاد احساس خوشبختی نمیکنم. نمیدونم شایدم دارم ناشکری میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد