خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

از حال این روزهای من اگر یپرسید:

1-نشستم تو خونه و با خودم فکر می کنم من این آشپزخونه ی بمب خورده و هال و پذیرایی رو که بیشتر شبیه صحنه ی بعد از جنگ هست رو چکار کنم.....!


2-دیشب عدس پلو درست کردم با هل و دارچین و زیره و زعفرون!! خوب شد!!


3-روزی دو نوبت تردمیل میزنم و از کرده ی خود دلشادم!! به شدت معتقدم که از خواستن تا توانستن، هیچ راهی نیست اگر مداومت داشته باشی....


4-از اینکه به خودم اهمیت می دم و به خودم احترام می گذارم از خودم ممنونم!


5-از اینکه به پوستم میرسم و به فیتنسم،از خودم متشکرم!!


6-به شدت معتقدم که زندگی یه شوخی باحال و با مزه است و اگه متقابلا تو هم باهاش شوخی نکنی باختی....


7-این روزها با آدم ها برابر با ارزش و اهمیتشون برخورد می کنم و همون قدر بهشون بها می دم.


8-زیاد کتاب می خونم و از خودم راضی ام....


9-فیلم زیاد می بینم.....


10-از گزینه ی شماره ی یک که بگذریم، یه نظمی این روزها در محیط زندگی و اطرافم جاری کردم که آرومم می کنه....


11-اراده ام خیلی قوی تر شده....


12-ساعات خوابم یک هفته ایست که بسیار بهبود پیدا کرده....صبح ها زود بیدار میشم هرچند هنوز نمی تونم از زمانم درست استفاده کنم....


13-بطرز خارق العاده ای مشکلات رو اتوماتیک دایورت می کنم به اسباب بازی شکسته های پسر آینده ام....


14-شرایط مالی تا حدی بهم فشار میاره....


15- بیست و چهار ساعته دلم بغل می خواد....


16-برای آرامشم و در واقع به وجود آوردن شرایط خوب در لحظه برای خودم،زیاد سخت نمی گیرم و هر کاری بهم لذت و آرامش بده انجام میدم و اصلا خودم رو در قید و بندهای فرهنگی و اجتماعی و اخلاقی قرار نمی دم!!


17-زندگی رو دوست دارم....


18-دلم دوست های بیشتری می خواد و می خواهم سعی کنم مثل گذشته نباشم و از پیله ام در بیام(تا حد زیادی اومدم)


19-دارم شخصیت پسیو اگرسیو (PASSIVE AGRESSIVE) که داشتم (بر اثر جور زمانه) رو ترمیم می کنم....


20-باور کنید نمی دونم چرا ولی هر صبح که بیدار میشم،هی یه صدایی به انگلیسی(به خدا به انگلیسی) هی بهم می گه: DONT GIVE UP......DONT GIVE UP !!!!!!!!!! 




خوبه یا بازم بگم؟؟؟ :))))

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ http://manodelam136400.blogfa.com

چه خوشحالم که آرومی...
:*
انگاری که با خودت به صلح و آشتی رسیدی...
خیلی مواظب خودت باش :*

من عاشق توام....
و دلیل صلح و آشتی رو هم که تو بهتر می دونی دیگه....
ایشالا برا تو هم پیش بیاد به شیوه ای عالی....

می گم من امروز هیچ فری گیت ی برام باز نمیشه....تو چه می کنی با این جریان؟؟؟

مهرسا مستقل سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ب.ظ http://roozhayebehtar.persianblog.ir

خیلی خوبه! ولی بازم بگو٬ هی بهتر و بهترشو بگو...

عروس خانم.....
من همیشه می خونمتا.....
بوس خیلی بهت :*************

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد