خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

هکیانه...

سلام.

وبلاگ من تقریبا از 3 ماه پیش هک شده بود و من تازه یکساعته که از بلاگ اسکای تحویلش گرفتم...

دلم چقدر تنگ شده بود و چقدر شرمنده ی این همه محبت در کامنت ها شدم...




هکر نوشت:


هیچ چیز ندارم بهت بگم جز این که برات آرزوی سلامت روح و جسم کنم و دعا کنم از این به بعد، آنچنان حال و شرایط خوبی داشته باشی که دیگه هرگز دست به این عقده گشایی ها و رفتارهای سفیهانه و ابلهانه نزنی...

امیدوارم به جایی برسی،که اینقدر خودت رو دوست داشته باشی که خواه نا خواه برای شخصیتت ارزش قایل بشی و به همون نسبت در رفتار و کردار و عملکردت، اصالت و شخصیت و تربیت مشهود باشه...همین!

الهی آمین....

نظرات 3 + ارسال نظر
یک زن دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ http://manam1zan.persianblog.ir

کلی دلتنگت بودم اما میترسیدم بنویسم کجایی نکنه نخوای بگی بمونی تو معذورات ... خوشحالم که برگشتی ....من یه سالی میشد که رمز وبم موبایم بود و یه روز یدم یکی زنگ زدند فرمودن من وبت رو هک کردم اشتباهی کر میکردم یکی دیگه ای زود برو پسش رو عوض کن تا اومدم بهش بتوپم با خنده گفت من نخواستم اذیتت کنما هیچی نگو تا عصبانی نشدم .... اینو گفتم بهت بگم ببین هکر با معرفت ه م داریما

بوسسس به تو....می خونمت...

گیتا یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام . ببخشید سوالی داشتم در خصوص کپسول ابسی لس / برای اینکه اشتهام کم بشه /لطفا منو راهنمایی کنید

یک زن یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ http://manam1zan.persianblog.ir

نکنه باز هک شدی؟؟؟

نه دخترم:)))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد