خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

همین!

گاهی تمام توقعی که از زندگی داری، بودن کسی هست که لااقل بتونی چمپاتمه بزنی کنارش،سرت رو تکیه بدی بهش و آروم بگی:

نمی دونی چقدر خسته ام....چقدر خسته ام...چقدر خسته ام...

می ترسم،غصه دارم،غمگینم،تنهام،نگرانم،دلم می سوزه،گرفته،خسته است...


نظرات 2 + ارسال نظر
Foozool Khanooom شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

زیر همه ی موارد؛ یک ایزن شدید!!!

بوس به تو:**********

یک زن یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ http://manam1zan.persianblog.ir

ببین نهال من دارمش اما نمی تونم سرمو بزارم روشونش نمی تونم بگم خسته ام ببین دختر غصه نخور که نداری من تا نداشتم غصشو می خوردم حالا که دارم بیشتر غصشو میخورم چون نمی تونم امین بدونمش نمی تونم .....فدات بشم چشممون روشن شد به نوشتنت دلمو عین این سماور خانجونمو می جوشید بیشتر بنویس خوب....

دقیقاااااااااااااااااااااااااااااا می دونم چی میگی! دقیقااااااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد