یاهو-بلاگفا-یاهو-وبلاگ
if ( intCount==-1) strResult="آرشیو نظرات"; if ( intCount==0) strResult="نظر بدهید"; if ( intCount==1) strResult="یک نظر"; if ( intCount>1) strResult=intCount + " نظر" ; strUrl="http://commenting.blogfa.com/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ; strResult ="" + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('LinkDump.aspx','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }
X
تبلیغات
رایتل















خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

چند توصیه برای لاغری و تناسب اندام

۱-از معجزه ی دم کرده ی چای سفید +سبز برای لاغری به هیچ وجه غافل نشید(تاثیرش بی نظیره ضمن این که چای سفید سرشار از خاصیته) 

 

 

۲-اگر اضافه وزن های بیشتر از ۲۰ کیلو دارید فقط پیاده روی ِ محدود(طبق تجویز پزشک معالج) در سطح صاف و شنا (یا آب درمانی) برای شما مناسبه... 

 

 

۳-کلا از معجزه ی ورزش غافل نشید ...هر روز،روزی دست کم ۱ ساعت(پنج روز در هفته) سر یک ساعت خاص.یک روز هم برای ریکاور کردن بدن ورزش باید قطع بشه. 

 

 

۴-اگر به طور منظم ورزش می کنید و رژیم مناسبی دارید،و الان دچار به اصطلاح «استاپ وزن» شُدید،ساعت ورزشتون رو ناگهان تغییر بدید! مثلا اگر صبح ناشتا هست،بشه ۶ عصر! یا اگر ۶ عصر هست،بشه شب و بعد از اخرین وعده ی غذایی. 

 

 

۵-تا دو ساعت بعد از ورزش لطفا به جز آب هیچ چیز نخوردید. 

  

 

۶-آب زیاد بخورید. 

 

 

۷-اگر به قصد لاغری در باشگاه بدنسازی می کنید،لطفا از  دانش مربی ِ برنامه نویستون اطمینان حاصل کنید و یادتون باشه از وزنه به خصوص وزنه های سنگین معمولا برای کاهش وزن استفاده نمیشه...  

 

 

 

۸-لطفا فریب این کمربندهای لاغری رو نخوردید...این ها به تنهایی به درد کاهش وزن شما نمی خوره ضمن این که آب بین سلولی رو می کِشه و یه عالم سلولیت (چربی های سفت ِ متراکم)تحویلتون میده.... 

 

 

 

۹-اگر کیلوهای اضافه ی باقیمانده از وزن ِ  شما ده یا پانزده کیلو به پایین باشه و  تا الان مقدار زیادی وزن کم کردید اما حالا در مرحله ی نفس گیر کاهش وزن هستید و وزن کم نمی کنید یا به سختی کم می کنید،می تونید یک دوره یک یا دوماهه ی رژیم پر پروتئین رو امتحان کنید...یعنی مصرف گوشت مرغ و ماهی کباب پز یا آب پز در طی روز با سبزیجات و سالاد بدون سس و میوه! البته میوه هایی مثل موز یا هندوانه یا خربزه کمی محدودیت داره اما میوه های دیگه رو راحت تر می تونید استفاده کنید. 

 البته در حیتش حتما از مکمل ها به خصوص زینک باید استفاده بشه...  

 

{لازمه این جا تاکید کنم این بیشتر برای کسانی هست که اضافه وزن های خیلی بالا داشتند و خودشون رو با سختی و کشان کشان تا این مرحله رسوندند و حالا دچار استاپ وزن شدند و از نظر روحی در شرایطی هستند که اگر نتیجه نگیرند دوباره متلاطم میشند و احیانا مجددا افزایش وزن و پرخوری عصبی پیدا می کنند و دوباره روز از نو روی از نو!! در غیر این صورت همه ی ما به خوبی می دونیم که رژیم غذایی مناسب رژیمی هست که همه نوع مواد غذایی درش استفاده بشه و توسط کارشناس امر تجویز بشه... وغیره !! اما همه ی ما معمولا برگه های رژیم غذایی زیادی داریم که گوشه کمد داره خاک می خوره!! گاهی خود انسان بیشتر از هر کسی دیگه ای می تونه در مورد بدنش تصمیم بگیره چون سیستم بدنش رو میشناسه...} 

 

در این مرحله ورزش بسیار بسیار تاثیر گذاره.... 

 

 

 

۱۰-سعی کنید خودتو رو دوست داشته باشید و همه ی فکر و ذکرتون رو به این قضیه معطوف نکنید....برای خودتون تاریخ و مشوق بذارید....مثل خرید لباس های شیک بعد از تناسب اندام و غیره.... 

 

 

۱۱-اگر عادت به پر خوری و بی اختیاری در خوردن دارید،وقت رفتن به سمت یه کیک خوشمزه یا یه غذای دلپذیر یا یکی از انواع فست فود که بوش همه ی هوش و حواستون رو برده،یه لحظه با خودتو فکر کنید که آیا خوردن خارج از محدوده ی این خورای لذت بخش تره،یا عددی که ترازو در صورت نخوردنش بهتون نشون میده؟! سعی کنید این روش رو بارها تمرین کنید....

 

 

۱۲خانم هایی که دچار «سندروم تخمدان های پلی کیستیک یا پر کیست» هستند و یا تحت هر شرایطی کم کاری و تنبلی تخمدان دارند  و احیانا دچار نازایی هستند و یا دچار آکنه(جوش صورت) هستند و عادات ماهیانه ی نامنظمی دارند،چه چاق چه لاغر(که معمولا این افراد چاق هستند) بدونند که در کنار هر درمانی که استفاده می کنند،ورزش و رژیم غذایی رکن اصلی درمان هست!   

 

 

۱۳-لطفا-خواهشا-التماسا!!! اینقدر روی تَرَک های ناشی از کاهش وزن حساس نباشید!! هیچکدوم از ما از نوجوانی توی هالیوود بزرگ نشدیم که تمام هم و غم و توجه مون صرفا نقطه به نقطه ی بدنمون بوده باشه و بس! ما بچه های جنگ بودیم که  با هزار مشکل رشد کردیم و چه دختر و چه پسر همیشه به خاطر ایدئولوژی حاکم بر جامعه و افکار اطرافیان و شاید خودمون،توی چندین دور و لایه لباس احاطه شده بودیم و همیشه اتفاقا با هزار برچسب و لیبل از توجه به خودمون و بدنمون اونم در این حد،نهی شده بودیم!! 

 

بالاخره در بدن همه ترک یا لک و جای بخیه و زخم و غیره هست! چهار تا خط یا نقطه ،ارزش انسانی هیچکس رو تعیین نمی کنه! کم و زیاد هم!! البته رسیدگی به خود عالیه اما نه در حد وسواس و بیمارگونه.... 

 

اگه یاد نگیریم که خودمون رو اول همون طوری که هستیم ، با همین مجموعه دوست داشته باشیم،همیشه یه چیزی برای عذاب کشیدن پیدا می شه!! از یه کک و مک کوچیک گرفته تا یه خط یا یه ترک.... 

 

در نهایت این ترک ها نیاز به حوصله ی فراوون و یا استفاده از محلول فیتولستیل لیراک و کرم ویتامین سی سی گل روزانه چندین بار و در مدت زمان طولانی دارند....

 

 

 

 

 

۱۳+۱-یه پست هم طلبتون در مورد مکمل ها و ساپلیمنت ها برای پوست و مو و طراوت ،جوانی و غیره.... 

 

 

 

اگر سوالی داشتید در بخش نظرات وبلاگ مطرح کنید.اگه خودم بهش اشراف داشتم که جواب رو می نویسم و اگر نه از متخصصان امر جواب رو میگیرم و اینجا منتقل می کنم.... 

 

 

شاد باشید.