خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

سلاااااااام زندگی...........

امتحاناتم تمام شد و واقعا احساس از قفس رها شدن رو دارم... 

 

یه دوره ی بازسازی معنوی و جسمی رو در پیش دارم که خیلی بهش امیدوارم... 

 

لیست کتاب ها،ریفرنس ها و منابعی رو که ازشون کمک می گیرم و چکیده ی اون ها و کارای خودم رو براتون می نویسم اگه مایل بودید.... 

 

به هر حال واقعا سلاااااااااااااااااام زندگی.............. 

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
amaryab.com سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ق.ظ http://amaryab.com/?lang=fa

اگر می خواهید بدانید:

بازدیدکنندگان سایتتان از کجا آمده اند؟
از کدام شهر و کشور و در چه ساعتی؟
هر صفحه را چند ساعت/دقیقه/ثانیه خوانده اند؟
مرورگر بازدیدکنندگان سایت شما چیست؟
دوست ندارید کسی جز شما آمار بازدیدکنندگان سایتتان را ببیند؟
از کدام سایتها یا بوسیله کدام موتورهای جستجو آمده اند؟
هر سایت روزی چند نفر را به سایت شما می فرستد؟
کاربران، کدام واژه ها را برای یافتن سایت شما در موتورهای جستجو کاویده اند؟
مایلید آمار سایتتان را بصورت فایل exel دانلود کنید؟

آماریاب، قویترین آنالیزور رایگان فارسی!

ملودی سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ق.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

نهال جونم خسته نباشییی وای چه کیفی داره تموم شدن امتحانا آدم برسه خونه مقنعه مانتو رو در بیاره ولو بشه رو تختتتتتت مرسیی عزیزم که برامون لیستشو مینویسی همیشه شاد و موفق باشی گلم

مگی سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ http://abeautifullife.blogfa.com

سلام.تازه با وبلاگتون آشنا شدم.جو لطیف و صورتیی داره اینجا.مشتاقانه منتظرم تا لیستتون رو بذارید:)

ساتین سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

چه خوب! نتیجه رو با هم در میان بذار
ما هم استفاده می کنیم و باز سازی میشیم!

yalda سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

nahal jan khoshhalam ke emthanat taoom shode va az neveshtat ehsas mikonan ke az nazare roohi behtari,atman az ketabhayie va baghiye masaeli ke khodet doost dari beevis,man khodam be shakhse ba lezat webeto donbal mikonam,
nahal jan vaght kardi toro khoda javabe manam bede.payandeh bashi

شیلا مامان رومینا سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

خوش اومدی دخترم خسته نباشی

بولوت سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ

پس توام خوب شدی

فلفل خانم چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ http://fellfooli.persianblog.ir

تابستونت مبارک نهال جون

فرناز پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ http://bahane83.blogsky.com

سلام نهال گلم خوبی عزیزم اگه بدونی چقدر دلم لک زده برای اون موقع ها که این قدر بیکار بودم و دائم انلاین و هر دو همون موقع که که آپ می کردیم برای هم کامنت می گذاشتیم دوستت دارم ببخش که نمی رسم زیاد سر بزنم به هر حال به یادتم

Sisili یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ق.ظ http://sisilijoon.blogfa.com

سلام .. خوشحالم که عده ای رو از این عمل منصرف کردی ... قسمت مربوط به مامانم رو می نویسم تا اونی که می خونه فکر نکنه من رفتم پیش یه دکتر بد و دکتر اون خوبه و هیچ بلایی سرش نمی یاد ... خوشحالم کردی

yalda دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

nahal jan webe jadid mobarak,khoshgele,azizam javabe mano nemidi?goftam shayd yadet rafte,ya age be har dalili nemikhay javab bedi man montazre namoonam azizam.

یلدا جان عزیزم



راستش من با هر کی صحبت کردم گفت کاش یه آزمایش هورمونی و به خصوص پرولاکتین داده بود.

می دونی عزیزم اینجا متخصصین پوست یه دستگاه هایی دارند مثل دستگاه سونوگرافی که وقتی با ریزش مو میری پیششون سرت رو با اون دستگاه نگاه می کنند و علت مشخص میشه.

من اگه الان بهت بگم اسپیرونولاکتون بخور ممکنه خیلی برات مفید باشه ولی به محض اینکه بخوای حامله بشی باید از چند ماه قبل قطعش کنی.



. بنابراین در مورد تو من نمی تونم با قاطعیت بگم اسپیرو بخوری

یا مثلا داستینکس...

فعلا تنها کاری که می تونی بکنی اینه که اکوفان بخوری+هر روز زینک.

بعلاوه اینکه بتامتازون قسمت های خالی موهات بزنی....

پروتیین ات رو هم بیشتر کن...

یه مقداری هم اگه برات ممکنه از آمپول های ب 12 و ب کمپلکس بزن البته ب12 رو فقط یه دونه

استرس هات رو هم باید کم کنی....

من دیر جواب دادم چون می خوام از یه نفر دیگه هم بپرسم که فعلا در دسترسم نیست.

یه کم دیگه هم صبر کن...چون حتما سعی می کنم گیرش بیارم

یک زن چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ http://manam1zan.persianblog.ir

اخیششششششششش چه حس خوبیه ها .. نهال جات خالی الان اینجا یه بارون قشنگ اومد حسابی جات رو خالی کردم و نفس کشیدم

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

[ بدون نام ] جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ

mersi azizam az javabet,bashe montazer mimoonam ta bporsi vali inja ke man behesh goftam rizesh moo daram goft eyb nadare,hata negah nakard albate doktor omoomi bood,hala hafteye dige miram doktor va behesh migam az azmayesham ye pirint behem bede,dar zemn mikham behesh begam baram azmayesh hormooni ham benevise,hatman javabesho behet midam,
miboosamet,bazam mersi

ریحان جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.mana21.blogfa.com

سلام.وبتو خوندم.خوب بود.فقط ی مشکلی داشت.اینکه معدل این آقا پسر ۱۸.۱۶ نمیشه.چون انظباط رو نباید حساب کرد.معدل:۱۷.۴
بم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد