خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

دکتر علی شریعتی:

دوستت دارم‌ها را نگه می‌داری برای روز مبادا،
  دلم تنگ شده‌ها را، عاشقتم‌ها را…
 این‌جمله‌ها را که ارزشمندند الکی خرج کسی نمی‌کنی!
 باید آدمش پیدا شود!
 باید همان لحظه از خودت مطمئن باشی و باید بدانی که فردا، از امروز گفتنش پشیمان نخواهی شد! 

 


 سِنت که بالا می‌رود کلی دوستت دارم پیشت مانده، کلی دلم تنگ شده و عاشقتم مانده که خرج کسی نکرده‌ای و روی هم تلنبار شده‌اند!
فرصت نداری صندوقت را خالی کنی! صندوقت سنگین شده و نمی‌توانی با خودت بِکشی‌اش…
شروع می‌کنی به خرج کردنشان! 


توی میهمانی اگر نگاهت کرد اگر نگاهش را دوست داشتی
توی رقص اگر پا‌به‌پایت آمد اگر هوایت را داشت اگر با تو ترانه را به صدای بلند خواند.توی جلسه اگر حرفی را گفت که حرف تو بود اگر استدلالی کرد که تکانت داد
در سفر اگر شوخ و شنگ بود اگر مدام به خنده‌ات انداخت و اگر منظره‌های قشنگ را نشانت داد
برای یکی یک دوستت دارم خرج می‌کنی برا ی یکی یک دلم برایت تنگ می‌شود خرج می‌کنی! یک چقدر زیبایی یک با من می‌مانی؟ 


بعد می‌بینی آدم‌ها فاصله می‌گیرند متهمت می‌کنند به هیزی… به مخ‌زدن به سواستفاده کردن از اعتماد آدم‌ها!
به پیری و معرکه‌گیری…
اما بگذار به سن تو برسند!
بگذار صندوقچه‌شان لبریز شود آن‌‌وقت حال امروز تو را می‌فهمند بدون این‌که تو را به یاد بیاورند   

 


غریب است دوست داشتن.
و عجیب تر از آن است دوست داشته شدن...
وقتی می‌دانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد ...
و نفس‌ها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده؛
به بازیش می‌گیریم هر چه او عاشق‌تر، ما سرخوش‌تر، هر چه او دل نازک‌تر، ما بی رحم ‌تر. 


تقصیر از ما نیست؛
تمامیِ قصه هایِ عاشقانه، اینگونه به گوشمان خوانده شده‌اند 

 

 

 

 

 

 

پایتخت نامه

همچنان در تهران به سر می بریم....


آیا شما آرایشگاهی مطمئن با مواد عالی جهت کراتینه کردن موها سراغ ندارید؟؟؟؟

امان از عواقب دین‌داری در تراکم بازار دین‌فروشی ...

استاد اخلاق سر کلاس: 

 

ازدواج فقط قرار داده شده برای دفع نیاز جن۳۰ و هر گونه عشق و علاقه و عاطفه  و دوست داشتن بین دو نفر در ازدواج و زندگی مشترک،حرام است و مورد غضب خداوند قرار میگیرد... 

 

.  

امان از عواقب دین‌داری 

در تراکم بازار دین‌فروشی

 

خدایم بلاتکلیف بماند...  

                         این بهتر! 

 

 

 

 

 

 

 

 

چند روزی در تهران هستم...

منم جایزه ساندیس می خوام و یه سفر سیاحتی-زیارتی به ونزوئلا

همین ۵ دقیقه پیش و پیش ِ پای شما،در حالی که رفتم تا سایت زبان اصلی ِ دو تا ژلی رو که دی روز دکتر بهم داد و به طرز معجزه آسایی اون چند تا جوش ِ عصبی ِ روی صورتم رو که در طول زندگیم بی سابقه بودند خوب کرد،متوجه شدم که خیلی غیورمندانه دو تا از عوامل ف ت ن ه رو شناسایی کردم!!! 

 

 

و اونهم وقتی بود که دیدم سایت مربوط به این دو تا کرِم با همت و رشادت ِ سربازان ِ گمنام ِ امام ِ زمون فیل تر شده و اون ها با همون درایت همیشگی تشخیص دادند که یکی از عوامل فتنه و فسق و فجور و فساد  در زمین همانا ژل ها و کرم های ضد جوش و آکنه هستند.... جل الخالق... 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

یه همچین برادر ِ یخچالی دارم من...

دیشب یه ظرف ادویه،صبح در ِ قوری ِ چینی،الان عینک مامانه رو شکونده،بعد هی بعد از آب دادن دسته گلش،وامیسته بالای سر ِ جسد و می خونه : 

 

 

 

از قضا آیینه ی چینی شکست                         خوب شد! اسباب ِ خود بینی شکست!!!!